#


با خوش ‌‎تیپ ‎ترین ستاره‎ های مرد بریتانیایی آشنا شوید

ستاره های مرد
27 اکتبر 2018 بدون نظر 2991 بازدید

با خوش ‌‎تیپ ‎ترین ستاره‎ های مرد بریتانیایی آشنا شوید

با خوش ‌‎تیپ ‎ترین ستاره های مرد بریتانیایی آشنا شوید

تعدادی از ستاره های مرد در دنیای مد و فشن به عنوان اولین ها شناخته می شوند. لباس هایی که می پوشند، علاقه مندی ها و حتی مدل مو و آرایش صورت شان هم به اندازه ای جذاب است که نوید بخش طراحان یا حتی تیتر تعداد زیادی از روزنامه ها می شوند. چنانچه شما هم علاقه مندید که با خوش استایل ترین ستاره های بریتانیایی دنیا آشنا شوید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

الکس تورنر

الکس تورنر از آن دسته انسان هایی است که از عوض کردن استایل خود هیچ ترسی ندارد. وی به دفعات تیپ های متنوع را امتحان می کند، به صورتی که او را در هر آلبومی که بیرون می فرستد، به یک ظاهر مشاهده می کنیم. کمد لباس های این ستاره واقعاً دیدنی ست. او یک کلکسیون از  شلوارهای جین، عینک های ویفر و پیراهن های با رنگ های متنوع دارد. تفاوتی ندارد که وی تیپی اسپورت بزند یا رسمی و مردانه، وی در انتخاب لباس هایش حرفه ای است.

دیوید گندی

دیوید گندی مانکن بریتانیایی و از بهترین مدل‌ های مرد محسوب می شود. گندی با بدن عضلانی و ظاهر مردانه خود باعث تغییرات عمده ای در سبک کار طراحان مد شده است. فوربز در سال۲۰۱۳ گندی را در رتبه دوم پولدارترین مانکن ‌های مرد دنیا قرار داد. مجله ووگ هم در ماه سپتامبر۲۰۱۴ او را به عنوان دومین مانکن مرد تمام ادوار انتخاب نمود. به غیر از این، وی در سال۲۰۱۶جرو کسانی که بیشترین درآمد را در سال به دست آورده اند قرار گرفت. تعداد زیادی از مردان برای نمونه برداری از شیوه لباس پوشیدن، وی را در شبکه های مجازی دنبال می کنند. او خیلی کم پیش می آید که تیپ غیر رسمی بزند و اغلب اوقات به تیپ های رسمی علاقه دارد.

دنیل کالویا

دنیل کالویا به عنوان بازیگر اهل بریتانیا است که از سال۲۰۰۶ میلادی تا به حال مشغول کار بوده ‌است. از فیلم ‌ها یا برنامه ‌های تلویزیونی که او در آن به عنوان یکی از ستاره های مرد ایفای نقش کرده می‌ توان بازگشت «جانی انگلیش» و «کیک اس۲» را نام برد. با نگاهی به تصاویر او بر روی فرش قرمز می توان به این نتیجه رسید که او به رنگ کاراملی علاقه زیادی دارد، به صورتی که تبدیل به یکی از رنگ های استایل فردی او شده است. وی اصولاً کت هایش را همراه با یک تی شرت می پوشد که به او یک ظاهر سنتی و علاوه بر آن کلاسیک می دهد.

ادی ردمین

ادی ردمین به عنوان یک هنرپیشه اهل بریتانیا و از ستاره های مرد شناخته می شود که از سال۱۹۹۸ میلادی تا به امروز مشغول به کار بوده ‌است. وی برای ایفای نقش در فیلم «تئوری همه ‌چیز» جایزه برترین بازیگر مرد در هفتاد و دومین مراسم گلدن گلوب و همین طور جایزه اسکار برترین بازیگر نقش اول مرد را در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار را از آن  خود کرده‌ است. وی همواره روی فرش قرمزها، به عنوان سوژه دوربین خبرنگاران و عکاسان بوده است. از مشخصات ظاهر وی می توان به کفش های گوچی، پیراهن آکسفور و ساعت امگا اشاره نمود.

دیوید بکهام

بیشتر ما اطلاع داریم که دیوید بکهام هم اکنون یکی از ستاره های صنعت مد و فشن می باشد. او تاثیر بسیار زیادی بر مد مردانه داشته است به صورتی که خیلی از طراحان مد از استایل او برای طراحی لباس های شان استفاده می کنند. هر چند او خودش علاقه زیادی به سبک کلاسیک دارد ولی در استایل ورزشی و غیر رسمی هم جذابیت بالایی دارد که بر هیچ کس پنهان نیست.

این که او یازده مرتبه به عنوان جذاب‌ ترین بازیکن فوتبال معرفی شده‌ است خود دلیل قانع کننده ای بر این واقعیت دارد. او در انتخاب یکایک لباس هایش، از کت و شلوار گرفته تا ساعت و کفش و عینک… توجه و دقت بالایی به خرج می دهد ولی چیزی که در ظاهر او بیش از هر چیزی به چشم می آید، اعتماد به نفس اش است.

هری استایلز

هری استایلز ترانه ‌سرا، خواننده و بازیگر بریتانیایی و زمانی یکی از اعضای گروه «وان دایرکشن» بود. وی از سال۲۰۱۶ فعالیت جداگانه خود در موسیقی و به صورت هم ‌زمان کار در دنیای بازیگری را با فیلم «دانکرک» شروع کرد. علاوه بر استعداد او در حوزه موسیقی، او در حوزه مد و فشن و لباس هایی که می پوشد هم مورد توجه قرار گرفته است.

وی علاقه بسیاری به سبک لباس پوشیدن دهه های شصت و هفتاد دارد. هنرمندانی نظیر میک جگر نیز از جمله کسانی هستند که وی در سبک لباس پوشیدن از آن ها الهام گرفته است. کت و شلوارهایی با رنگ های متنوع و شاد و و طرح هایی کلاسیک، استایل او را از سایرین جدا کرده است.

بیل نای

بیل نای یکی دیگر از ستاره های مرد ، هنرپیشه سینما، تئاتر و کمدین بریتانیایی است. وی حتی در سن شصت و نه سالگی هنوز هم به سبک لباس پوشیدن اش اهمیت زیادی می دهد. وی در این خصوص گفته است: «یک مرد باید لباس هایی که می پوشد را با دقت زیادی انتخاب کند.» او در اغلب موارد کت و شلوار می پوشد و علاقه زیادی به رنگ های سرمه ای و خاکستری دارد. در صورتی که به دنبال یک استایل رسمی می گردید، بیل نای می تواند الگوی مناسبی برای شما باشد.

زین مالک

زین مالک ترانه ‌سرا و خواننده انگلیسی که یکی از ستاره های مرد به شمار میرود. او این را اثبات کرد که ظاهر سر تا پا مشکی نه تنها خسته کننده و یکنواخت نمی باشد، بلکه تیپ خیلی جذابی هم برای آقایان به شمار می رود. وی دقت خیلی بالایی در انتخاب لباس هایی که به تن می کند دارد، به طور مثال وی از به تن کردن رنگ های پاستلی مثل صورتی ترسی ندارد. در صورتی که به دنبال یک استایل جوان پسندانه نیمه رسمی هستید، زین مالک الگوی مناسبی برای شما خواهد بود.

مت اسمیت

مت اسمیت بازیگر بریتانیایی، یکی از ستاره های مرد است که از سال۲۰۰۳ میلادی تا به حال مشغول کار در این حرفه بوده است. تیپ هایی که او می زند، خیلی خوب باشخصیت اش هماهنگی دارد. وی تیپ های متنوعی را به تن می کند، از تیپ های ورزشی جوان پسند گرفته تا رسمی و مجلسی. در صورتی که شما هم قصد دارید تیپ های متنوع را امتحان کنید، مت اسمیت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *