#


ایجاد استایل زیبا با استفاده از شال گردن مناسب

استایل زیبا
16 نوامبر 2018 بدون نظر 2491 بازدید

ایجاد استایل زیبا با استفاده از شال گردن مناسب

ایجاد استایل زیبا با استفاده از شال گردن مناسب

هرساله وقتی که هوا رو به سردی می رود اکسسوری های مختلفی مورد توجه قرار می گیرند. یکی از این اکسسوری ها شال گردن است که موجب استایل زیبا و ایجاد ظاهری جذاب برای افراد خواهد شد.

البته این درصورتی است که شال گردن انتخاب شده با ظاهر و لباس های فرد هماهنگی کامل داشته باشد و در اصل به درستی انتخاب شده باشد.

در ادامه نکاتی را در خصوص انتخاب شال گردن با رنگ مناسب را در اختیار خانم ها قرار می دهیم که با استفاده از آن می توانند استایل زیبا و جذابی را برای خود به وجود بیاورند.

طرح چهارخانه

یکی از مدل هایی که در لباس ها و اکسسوری های بسیاری قابل مشاهده است طرح چهارخانه می باشد. این طرح در سال ۲۰۱۸ توانسته در بین شال گردن ها نیز خودنمایی کند و طرحی خاص و زیبا را به وجود بیاورد.

خانم ها می توانند در مواقعی که از لباس های ساده استفاده کرده اند به سراغ شال گردن هایی با طرح چهارخانه بروند. استفاده از این طرح در کنار لباس های ساده باعث می شود خانم ها ظاهر و استایل زیبا و متنوع را برای خود به وجود بیاورند.

شال گردن های چهارخانه در رنگ های مختلفی عرضه می شوند که هرفردی باتوجه به لباس خود می تواند گزینه مناسبی را انتخاب کرده و ست زیبایی را به وجود بیاورد.

شال گردن های بزرگ

یکی دیگر از شال گردن هایی که در حال حاضر برای زیباتر نشان دادن استایل به کار می روند شال گردن هایی با اندازه بزرگ هستند. این شال گردن ها می توانند استایلی خاص و زیبا را به نمایش بگذارند و توجه دیگران را به خود جلب کنند.

توجه به رنگ این شال گردن موجب می شود ظاهری زیباتر و جذاب تر از خود به نمایش بگذارید. در این خصوص خانم ها باید توجه داشته باشند چنانچه از شال گردن های بزرگ استفاده می کنند حتما به دیگر لباس های خود نیز توجه داشته باشند و ترجیحا آن ها را ساده انتخاب کنند.

این کار باعث می شود ظاهری مرتب و منظم داشته باشند و استایل و تیپی زیبا و منحصربفر از خود به نمایش بگذارند.

شال مشکی

درصورتی که به سراغ استفاده از لباس های رنگی و طرح دار می روید بهتر است در خصوص شال گردن خود رنگ مشکی را درنظر بگیرد. شال مشکی به علت خنثی بودن این قابلیت را دارد که با هر رنگ و طرحی ست شده و استایل زیبا و جذابی را به نمایش بگذارد.

استفاده از شال مشکی در کنار شلوار جین می تواند به زیبایی استایل اسپورت افراد کمک کند. البته خانم هایی که قصد دارند استایل رسمی داشته باشند می توانند از پالتوهای کلاسیک به همراه شال مشکی استفاده کرده و ظاهری زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورند.

شال طوسی

طوسی نیز همچون رنگ مشکی خنثی بوده و این قابلیت را دارد که با طرح ها و رنگ های مختلف هماهنگی ایجاد کند. خانم هایی که قصد دارند ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند می­توانند شال طوسی خود را در کنار رنگ های سفید و مشکی و یا رنگ هایی از خانواده طوسی ست کنند.

استفاده از شال طوسی باعث می شود افراد ظاهری مینیمالیست داشته باشند اما استفاده از شال طوسی به همراه شلوار جین مشکی و پالتوی آزاد باعث می شود ظاهر فرد اسپرت به نظر برسد. زیبایی این استایل را استفاده از یک جفت کفش اسپرت می تواند تکمیل کند بنابراین این کفش را نیز درنظر داشته باشید.

شال قرمز

بسیاری از خانم ها تمایل دارند ظاهر خود را براساس مد روز آماده کنند که در این خصوص می توان استفاده از شال قرمز را توصیه کرد. شال قرمز به دلیل بولد بودن می تواند تنوعی خاص و زیبا را در ظاهر افراد به وجود بیاورد.

خانم هایی که تمایل دارند ظاهری چشمگیر داشته باشند اما زمان و حوصله کافی برای ایجاد هماهنگی بین لباس های خود ندارند می توانند با استفاده از شال قرمز به هدف خود دست پیدا کنند. تونالیته­ های رنگ قرمز، لباس هایی که از چند رنگ درآن ها استفاده شده و یا رنگ آبی می توانند بهترین هماهنگی را با شال قرمز به وجود بیاورند.

شال سفید

شال گردن های سفید به عنوان اکسسوری هایی ظریف به شمار می روند که می توانند ظاهری زیبا و جذاب را برای خانم ها به وجود بیاورند. این اکسسوری جذاب در هر فصلی کارایی خاص خود را دارد و خانم ها می توانند در فصل بهار نیز از آن استفاده کنند.

خانم هایی که قصد استفاده از شال سفید را دارند می توانند لباس های مختلفی را در کنار آن بپوشند و جذابیتی خاص را برای استایل زیبا برای خود به وجود بیاورند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *