#


ایجاد استایل جداب با استفاده از اکسسوارهای مختلف

11 آوریل 2018 بدون نظر 3631 بازدید

ایجاد استایل جداب با استفاده از اکسسوارهای مختلف

استفاده از اکسسوارها و ایجاد تیپی جذاب

اگر تمایل دارید جذاب و شیک دیده شوید و تنها از یک اکسسوار گردن در مراسمی شرکت کنید باید اقداماتی را انجام دهید و از راه هایی که دنیای مد و فشن به شما نشان می دهد استفاده کنید. دنیای مد و فشن راه هایی را برای جذابیت در اختیار قرار می دهد تا با استفاده از آن ها بتوانید سبک خود را عنوان کرده و در صورتی که اکسسوار خود را با لباس و دیگر لوازم خود به درستی ست نمائید این قابلیت را پیدا خواهید کرد تا در مراسم های مختلفی حضور داشته و جذاب به نظر برسید. گردن به عنوان یکی از بخش های مهم بدن فرد محسوب می شود که اعلب مواقع هیچ توجهی به آن نمی شود اما با یک انتخاب هوشمندانه و عاقلانه می توان هر گردنی را جذاب و زیباتر از قبل نشان داد.

برای اینکه بتوانید اکسسوار مناسبی برای گردن خود بخرید هیچ نیازی به هزینه کردن مبلغ زیادی نمی باشد و دلیل ندارد به سراغ برندهایی همچون لوئی ویتون و والنتینو و یا آرمانی و سایر برندهای مطرح بروید. مسلما این برندها طرح های خاص و بی نظیری را طراحی می کنند که موجب می شود هر فردی جذاب تر و شیک تر دیده شود اما زمانی که در خصوص فشن و استایلی صحبت می شود که به صرفه بوده و گران نباشد بهترین انتخاب ها آن دسته ای هستند که موجب منعکس شدن شخصیت شما به بهترین شکل خواهد بود.

اکسسوارهای مناسب گردن آقایان

شال گردن اکسسواری جذاب برای گردن مردان

چگونگی بستن شال به وسیله یک مرد موجب می شود آن شال حالت معمولی و پوشش ساده خود را از دست داده و به عنوان یک کسسوار گردن زیبا و جذاب شناخته شود. یکی از اشتباهات بزرگی که مردان در خصوص شال گردن انجام می دهند این است که گمان می کنند شال گردن تنها به عنوان یک پوشش زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آن دیگر نمی توان آن را به کار گرفت. شال گردن به عنوان تن پوشی زیبا و شیک معرفی شده است که موجب کسل شدن نمی شود و نه می توان آن را محدود به پولیور دانست.  امروزه شال گردن های متنوعی با رنگ های زنده و شاد در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها در استایل خود استفاده نمائید. تنها باید در نظر داشته باشید که ررنگ مناسبی را برای خود برگزیده و آگاهی داشته باشید که کدام رنگ را می توان با کت بلیزر و پیراهن و ژاکت و یا حتی بارانی ست کرد. یکی از هنرهایی که بسیار مورد توجه قرار دارد نحوه گره زدن شال به دور گزدن می باشد و این قابلیت را دارید که از یک گره معمولی در خصوص آن استفاده کنید و یا آن را به صورت شل و رها قرار دهید.

دستمال گردن و تاثیر آن در جذابیت فرد

دستمال گردن ها موجب می شوند تا ظاهر شما جذاب تر و تا اندازه ای سلطنتی به نظر برسد و موجب می شود تا درخشش شما در مجالس مختلف بیشتر شود به همین دلیل توصیه می کنیم در خصوص استفاده از این اکسسوار قدیمی دقت بالایی داشته باشید چرا که به عنوان یک ریسک به نظر می رسد. استفاده از دستمال گردن روش خاص خود را دارد و هر فردی قادر نیست آن را به درستی مورد استفاده قرار دهد. دیوید بکهام بدون اینکه زحمت زیادی بابت استفاده از این اکسسوار به خود بدهد می تواند تیپی فوق العاده را برای خود ایجاد کند. افرادی نیز هستند که از این اکسسوار به نادرستی استفاده کرده اند و به همین دلیل استایل مناسبی را برای خود به وجود نیاورده اند.

در خصوص استفاده از دستمال گردن دو استایل اساسی وجود دارد که یکی از آن ها استایل دستمال گره ای می باشد و استایل دوم دستمال گردن کراواتی معرفی شده است. این برعهده خود شما است که کدام یکی از این استایل ها می تواند با تیپ و ظاهر شما هماهنگی بیشتری داشته باشد و می توانید به راحتی آن را برگزینید. چرا که بستن دستکال گردن رویال با ظاهر هر فردی هماهنگی نداشته و مسلما تمایل ندارید با انتخاب آن استایل بدی را برای خود به وجود آورده و سلیقه تان را زیر سوال ببرید. بنابراین در انتخاب دستمال گردن توجه کافی داشته باشید و سبک پوشش خود را بیش از هر چیز دیگری در آن دخالت دهید.

استفاده از پلاک سربازی

سالیان پیش پلاک های سربازی تنها به وسیله نیروهای ارتشی مورد استفاده قرار می گرفت تا موجب هویت بخشیدن به آن ها گردد. اما در حال حاضر این پلاک ها به عنوان یکی از اکسسوارهای فشن مورد استفاده قرار می گیرند و نمادی از شجاعت و مردانگی محسوب می شوند. اگرعادت به بستن این پلاک ها ندارید و تا به حال نیز از آن استفاده نکرده اید بهتر است یک بار این کار را انجام دهید و متوجه خواهید شد که از استایل که ایجاد می شود نهایت رضایت را خواهید داشت. استفاده از گردنبند با پلاکی که حکاکی ویژه خودتان بر روی آن دیده می شود مطمئنا برای شما خوشایند بوده و یا حتی یادآورد خاطرات زیادی خواهد بود. هر فردی قابلیت استفاده از این پلاک ها را دارد و انتخاب فلز آن به عنوان یکی از انتخاب های شخصی به شمار می رود اما بهتر است در خصوص آن ها به سراغ فولاد ضد زنگ بروید. پلاک های سربازی این قابلیت را دارند که با هر چیزی ست شده و استایل زیبایی را برای شما ایجاد خواهند کرد.

استفاده از پاپیون در استایل مردانه

استفاده از پاپیون قابلیت آن را دارد که موجب تحولی عظیم در ظاهر شما گردد البته به شرطی که آن را به همراه یک تاکسیدوی شیک استفاده نمائید. اصل اولی که در خصوص پاپیون زدن باید در نظر داشته باشید انتخاب اندازه صحیح آن می باشد و چنانچه این اکسسوار کوچک و جذاب اندازه درستی برای شما داشته باشد دیگر دلیلی برای باز کردن بیشتر از نوک یقه پیراهن وجود ندارد. یکی از اشتباهاتی که اکثر اوقات مردان آن را مرتکب می شوند این است که به سراغ پاپیون های آماده می روند بدون آن که در جریان باشند این دسته از پاپیون ها تنها مخصوص پسربچه ها طراحی شده است و آقایی که تمایل به شیک پوشی دارد باید پاپیونی که انتخاب کرده را خود گره بزند. در خصوص پاپیون می توانید آن را به همراه کت و شلواری که کاملا جذب و اندازه اندام تان است استفاده کرده و ظاهری شیک و جذاب را برای خود به وجود بیاورید. اگر تمایل دارید تیپی مدرن را برای خود ایجاد کنید به سراغ پاپیون هایی با جنس فلانل و کتان راه راه و جین و یا حتی ابریشم چهار خانه بروید. هنگامی که برای خرید اقدام یم کنید حتما پاپیون را نیز به خاطر داشته باشید و آن را به عنوان یک اکسسوار شیک برای گردن تان در بین لباس های تان قرار دهید.

کراوات و تاثیر بسزای آن در جذابیت استایل مردانه

یکی از اکسسوارهایی که دارای اهمیت بسیار زیادی است و موجب متفاوت تر دیده شدن تیپ و استایل هر فردی می شود کراوات است که به وسیله اغلب مردان به کار گرفته می شود و قدرت بسیار زیادی در تغییر تیپ و استایل دارد. اگر در انتخاب کراوات به درستی اقدام کنید و گزینه مناسبی را انتخاب کنید موجب بهبود استایل شما خواهد شد. آن دسته از مردانی که به تیپ و ظاهر خود اهمیت بسیار زیادی می دهند باید هنگام انتخاب کراوات وجه زیادی داشته باشند. کراوات این قابلیت را دارد که از شما به جای یک فرد معمولی فردی جذاب و خوش تیپ بسازد که با ورود به هر مجلسی تمام توجهات به سمت شما جلب شود.

دقت داشته باشید زمانی که قصد انتخاب کراواتی را دارید رنگ آن با رنگی که پیراهن تان دارد ست باشد. نخستین چیزی که سایرین در برخورد با شما به آن توجه خواهند کرد نوع گره ای می باشد که به کراوات خود زده اید، چرا که کراواتی که دارای گره مرتب و صحیحی باشد نشان می دهد شما از طرز لباس پوشیدن آگاهی کاملی دارید. کراوات از دسته آکسسوارهایی می باشد که امکان دارد اندازه اش کمی کوچک باشد اما تغییر بسیار بزرگی را در ظاهر شما ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل زمان آن رسیده که کمی به خود توجه کرده و از کراوات به عنوان یکی از اجزای جداناشدنی کمد خود استفاده نمائید و ظاهری جذاب و شیک را از خود به نمایش بگذارید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *