این اکسـسوری ها هیچ وقت از مد نمی روند

طی این مقاله ما به شما هشت اکسـسوری را معرفی می کنیم که هیچ وقت از مد نمی رود ولی به صورت روزانه از همه این ها استفاده نکنید.

دست کش چرم : همیشه از دست کش چرم استفاده کنید زیرااین دست کش ها هم ضد آب هستند و دستتان را بیشتر گرم می کنند و به نسبت دست کش های پشمی که آقایان می پوشند جذاب تر است و رایج تر.

دکمه سرآستین : دکمه سرآستین شاید یک اکسسوری کوچک باشد ولی خیلی زیاد کاربردی است برای خوش تیپ شدن شما. پیراهن های سفید و رسمی که شما می پوشید با استفاده از دکمه سرآستین تکمیل می شوند. توصیه می شود که از رنگ نقره ای دکمه سرآستین استفاده کنید.

دیگر اکسـسوری ها

شال گردن چهار خانه : آقایان می توانند در فصل زمستان به راحتی با این شال گردن و گره های آن ظاهر خیلی خوبی برای خود بسازند.

ساعت مچی بند استیل : ساعت های مچی که بند استیل دارند به نسبت ساعت های دیگر، مانند ساعت به بند چرم این قابلیت را دارند که با تیپ های رسمی و غیره رسمی ست شوند.

کمربند چرمی : وظیفه ی کمربند تنها نگه داشتن شلوار نیست بلکه اگر شما از کمربند مناسب استفاده کنید کشیده تر، لاغر تر یا چاق تر می شوید. ولی به خاطر داشته باشید که کمربندتان باید با بند ساعت و کفشتان ست باشد.

دستمال جیبی کت : آقایی که لباس رسمی می پوشند حتما باید از دستمال جیبی استفاده کنند. این دستمال ها، رنگ ها و طرح های مختلفی دارند ولی بهترین مدل آن رنگ سفید است. این اکسسوری از سال۱۹۲۰ در بین آقایان مد شده است.

عینک آفتابی کلاسیک : عینک های زیادی امروزه در بازار موجود است ولی مشهور ترین آن عینک ریبن و خلبانی است. سعی کنید برای این که خوش تیپ تر شوید حتما یک عینک کلاسیک خوب با فرمی که با مدل صورتتان مناسب است بخرید و از آن استفاده کنید.

کیف پول چرم : به خاطر داشته باشید که ی کیف پول مناسب خیلی می تواند به بهتر شدن ظاهر شما کمک کند.

از من بپرس 5

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago