#


اکسسوری های مردانه: پرکاربردترین لوازم جانبی برای مردان امروزی

اکسسوری
23 سپتامبر 2017 بدون نظر 1625 بازدید

اکسسوری های مردانه: پرکاربردترین لوازم جانبی برای مردان امروزی

اکسسوری های مردانه: پرکاربردترین لوازم جانبی برای مردان امروزی

برخی از مردان برای داشتن ظاهری جذاب به سراغ یک سری جواهرات ولوازم جانبی می روند تا بتوانند تیپ خود را کامل تر کنند.
اکسسوری های متنوعی وجود دارد که می توانید برای بهبود استایلتان به کار بگیرید اما به یاد داشته باشید هر گز نباید تمام آن ها را استفاده کنید چرا که ممکن است برخی از آن ها اصلا با شخصیت شما سازگاری نداشته باشد.

زمانی که می خواهید به سراغ اکسسوری ها بروید در ابتدای راه به این بیاندیشید که کدام یک از این لوازم جانبی می تواند با استایل شما بیشترین انطباق را داشته باشد. پس از آگاهی از این نکته می توانید برای خرید آن ها اقدام کنید.
امروز قصد داریم برخی از این اکسسوری ها که می تواند نقش موثری در بهبود ظاهر شما ایفا کند را معرفی کنیم پس لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱ـ استفاده از ساعت های مچی مناسب

اکثر افراد به ساعت به عنوان یک وسیله برای نشان دادن زمان نگاه می کنند در حالی که این وسیله کاربردی می تواند در یک استایل رسمی داشتن نقش مهمی را ایفا کند.
البته به یاد داشته باشید که هر ساعت مچی ای نمی تواند به تیپ شما بیاید بنابراین باید در انتخاب ساعت مناسب هم دقت کافی داشته باشید تا بتوانید شیک پوشی خود را در هر حالت و شرایطی حفظ کنید.

۲ـ استفاده از انگشتر های مردانه مناسب

مردان بسیاری هستند که از انگشتر به عنوان یک وسیله زینت بخش برای انگشتان خود استفاده می کنند.
این اکسسوری می تواند در جداب تر نشان دادن شما موثر باشد ولی به یاد داشته باشید استفاده از انگشتر هایی که بزرگ و زمخت هستند می تواند به همان اندازه دستان شما را بدجلوه دهد بنابراین هنگامی که برای خرید انگشتر اقدام می کنید سعی کنید مدل های ساده تر را مد نظر قرار دهید و دور مدل هایی که بیش از حد بزرگ هستند و یا طرح شلوغی دارند خط بکشید.

اکسسوری

اکسسوری

۳ـاستفاده از دکمه های سرآستین

برای اینکه بتوانید استایل رسمی برای خود درست کنید توصیه ما به شما استفاده از دکمه های سرآستین است.
زمانی که به یک فروشگاه لباس مردانه مراجعه می کنید انواع گوناگونی از دکمه های سرآستین را خواهید دید. شما می توانید با توجه به موقعیت و نیازی که به آن ها دارید یکی را برگزینید و به همراه پیراهن رسمی خود مورد استفاده قرار دهید.

اکسسوری

اکسسوری

۴ـ استفاده از گیره کراوات

افرادی که به کار تجارت مشغول هستند و در مجامع بین المللی در حال تردد می باند می توانند از گیره کراوات برای تثبیت کراوات خود استفاده کنند.
گیره کراوات می تواند در ظاهر رسمی شما موثر عمل کند و شما را یک فرد مرتب نشان دهد.
گیره های مختلفی با رنگ های متنوع در بازار موجود است اما اغلب افراد تمایل دارند از رنگ نقره ای آن برای ست کردن با کت و شلوار مشکی و رسمی خود استفاده کنند و این رنگ یکی از محبوب ترین رنگ ها در میان مردان به شمار می رود.

اکسسوری

اکسسوری

۵ـ به کار بردن کلاهی مناسب

همانطور که استحضار دارید کلاه های مردانه در انواع و اقسام مختلفی هستند که بسته به شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال بسیاری از کلاه ها با توجه به نقابی که در جلو دارند به گونه ای عمل می کنند که نور آفتاب به چشمان شما برخورد نکند.
برخی از ملاه ها هم به عنوان محافظی در برابر سرما هستند ولی خوب توجه داسته باشید که اگر کلاهی متناسب با استایل خود انتخاب نکنید موجب می شوید چهره شما مضحک به نظر برسد.

مهمترین موضوعی که باید همیشه به آن توجه داشته باشید این است که نباید از تمام این لوازم به صورت همزمان استفاده کنید.
اگر به دنبال داشتن یک تیپ رسمی هستید به کار بردن گیره وساعت مچی و یک انگشتر مناسب می تواند کفایت کرده و موجب خوش تیپی شما شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *