#


اکسسوری هایی که در افزایش سن تاثیر می گذارند

17 دسامبر 2018 بدون نظر 2155 بازدید

اکسسوری هایی که در افزایش سن تاثیر می گذارند

اکسسوری هایی که در افزایش سن تاثیر می گذارند

گاهی اوقات پوشیدن بهترین لباس ها نیز بدون اکسسوری این قابلیت را ندارند که استایلی کامل را ایجاد کنند. اکسسوری ها می توانند ظاهر افراد را تغییر داده و جذابیت خاصی را به وجود بیاورند. اگر اکسسوری ها اشتباه انتخاب شوند در کاهش زیبایی ظاهری افراد نیز تاثیرگذار خواهد بود.برخی از اکسسوری ها می توانند موجب افزایش سن شود و سن را بیشتر از حد واقعی خود نشان دهند.

به همین دلیل توصیه می شود در انتخاب اکسسوری دقت و توجه بسیاری شود. اگر تمایل دارید با این نوع از اکسسوری ها آشنا شوید بهتر است این مطلب را با درنظر داشته باشید.

استفاده از گوشواره های سنگین

گوشواره هایی که اندازه بزرگی دارند می توانند موجب افزایش سن شود و سن را بیشتر از حد معمول نشان دهند. زیرا استفاده از این مدل گوشواره ها باعث می شود تا افراد به آن ها توجه بیشتری داشته باشند.

استفاده از گوشواره های سنگین و بزرگ باعث می شود توجهات پس از گوش به سمت گردن نیز کشیده شود. پوست گردن کمی نازک است و سریع تر از دیگر قسمت های بدن چروک می شود و باعث پیرتر دیده شدن فرد خواهد شد. افرادی که علاقه ای به پیر دیده شدن ندارند بهتر است گوشواره های بزرگ را انتخاب نکرده و گزینه های دیگر را امتحان کنند.

ست جواهرات

خانم هایی که سن آن ها کمی بالا رفته و علاقه دارند که با استفاده از روش هایی جوان دیده شوند نباید از ست های جواهرات استفاده کنند که باعث افزایش سن می شود. برای ایجاد استایلی زیبا و در عین حال جوان تر دیده شدن بهتر است که به جای استفاده از ست های یک جور به سراغ جواهرات مختلف رفته و آن ها را با یکدیگر ترکیب کرد. این کار باعث می شود علاوه بر جوان تر دیده شدن استایلی خاص و به روز را از خود به نمایش بگذارید.

رنگ جواهرات

اغلب خانم ها هنگام استفاده از جواهرات توجهی به جنس و یا رنگ آن ها ندارند. افراد بدون اینکه درنظر بگیرند جواهرات نقره ای و یا طلایی مناسب هستند یا نه از آن ها استفاده می کنند اما پیش از استفاده از جواهرات و اکسسوری ها ابتدا باید به رنگ پوست خود توجه داشت. بهتر است درنظر داشته باشید که تن پوست شما سرد است یا گرم.

افرادی که دارای تن پوستی گرم هستند و جواهرات سردی را انتخاب می کنند باید درنظر داشته باشند که دچار افزایش سن می شوند و سن آن ها را بیشتر نشان خواهد داد. افرادی که تن پوستی آن ها سرد است درخصوص جواهرات باید به سراغ مدل های نقره ای بروند و خانم هایی که تن پوستی آن ها گرم است از جواهرات طلایی استفاده نمایند.

سنجاق سینه

از دیگر اکسسوری هایی که توسط خانم ها ممکن است استفاده شود سنجاق سینه است. سنجاق سینه به عنوان یک اکسسوری کلاسیک شناخته می شود و اغلب مادربزرگ ها از آن بر روی لباس های خود استفاده می کردند. خانم هایی که از سنجاق سینه بر روی لباس های خود استفاده می کنند کمی سنتی و کلاسیک به نظر خواهند رسید.

بهتر است این اکسسوری را کنار گذاشته و به سراغ گزینه های دیگر رفت. استفاده از اکسسوری های به روز باعث می شود تا سن تان کمتر دیده شود و جوان تر به نظر برسید.

مروارید

یکی از جواهرات و اکسسوری هایی که همیسه بر روی مد خواهد بود مروارید است. این اکسسوری طرفداران مخصوصی را داشته و موجب می شود سن فرد بیشتر از حد معمولی به نظر برسد. خانم هایی که تمایل دارند سن خود را کمتر نشان دهند باید هرگز به سراغ این مدل از جواهرات نروند. البته اگر قصد دارید از مروارید استفاده کنید می توانید به سراغ گزینه هایی بروید که در آن ها مروارید به همراه دیگر موارد به کار گرفته شده است.

انتخاب عینک مناسب

از دیگر اکسسوری هایی که باعث می شود سن خانم ها بیشتر به نظر برسد انتخاب عینک نامناسب است. عینک های طبی ازجمله اکسسوری هایی هستند که اغلب افراد آن ها را انتخاب می کنند. این مدل از عینک ها را نمی توان کنار گذاشت اما در خصوص مدل آن ها می توان از خلاقیت بیشتری استفاده کرد. درخصوص فریم عینک بهتر است به سراغ گزینه های به روز و مدرن بروید تا سن شما را کمتر نشان دهد.

استفاده از طرح های شلوغ درخصوص ناخن

اغلب خانم های جوان و تینیجرها از طرح های شلوغ درخصوص ناخن های خود استفاده می کنند. این گزینه برای خانم های مسن گزینه مناسبی به شمار نمی رود و می تواند سن را بیشتر از چیزی که هست نشان دهد. افزایش بیشتر از دیگر قسمت های بدن خود را بر روی دست ها نشان می دهد به همین دلیل در خصوص ناخن ها بهتر است به سراغ طرح های شلوغ و رنگ های جیغ نروید.

چراکه این کار باعث می شود توجهات بسیاری به سمت دست های شما کشیده شود و پیری شما را بیشتر به نمایش می گذارد. درمورد ناخن های خود بهتر است از طرح های ساده تر استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی شیک نیز به نظر برسد و سن را کمتر از چیزی که هست نشان دهد.

گوشواره گرد طلایی

اغلب خانم ها گوشواره هایی دارند که به حالت گرد و بزرگ بوده و رنگ اکثر آن ها طلایی است. این مدل از گوشواره ها بیشتر در دهه۹۰ میلادی استفاده می شده است و ظاهر آن سنتی و کلاسیک است. خانم هایی که تمایل دارند مدرن و به روز دیده شوند و سن آن ها کمتر به نظر برسد بهتر است گوشواره های گرد طلایی را برای خود انتخاب نکنند.

توجه به موارد فوق و انتخاب اکسسوری و جواهرات مناسب این امکان را برای افراد به وجود می آورد که سن خود را کمتر از حدواقعی نشان دهند. بنابراین در هنگام انتخاب اکسسوری و جواهرات باید به سن و رنگ پوست توجه داشت تا بهترین گزینه انتخاب شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *