#


انتخاب کفش مناسب در فصل تابستان برای آقایان

16 مارس 2018 بدون نظر 2407 بازدید

انتخاب کفش مناسب در فصل تابستان برای آقایان

توجه به استایل مردانه و انتخاب کفش مناسب برای تابستان

معمولا در فصل تابستان افراد بیشتر به پوشش خود مخصوصا به کفش خود اهمیت می دهند، در این فصل انتخاب کفش ها باید به گونه ای باشد که پاها بتوانند نفس بکشند و مخصوصا عرق نکنند و سبکی و سادگی کفش از ویژگی هایی می باشد که در کنار مد روز بودن باید به آن توجه ویژه داشت. دراین بخش شما را با مجموعه ای از بهترین کفش های تابستانه ی مردانه آشنا می کنیم که می توانند جذابیتی خاص را برای مردان به وجود آورده و موجب شیک پوشی و ظاهری مردان گردد.

کفش های لوفر و ایجاد جذابیتی خاص در تابستان

کفش لوفر جزء مدل کفش هایی ست که نیاز است هر مردی در مجموعه ی کفش های خود آن را داشته باشد. این کفش به خاطر داشتن پاشنه ممکن است در ظاهر کفش راحتی به نظر نرسد اما برخلاف ظاهرش اینگونه نیست و به عنوان یک کفش راحتی مناسب می باشد و بهتر است در فصل تابستان از رنگهای روشن این کفش استفاده شود. این کفش انتخاب مناسبی برای مراسم رسمی است و با پوشیدن آن ها پاها عرق نخواهد کرد و دارای تنوع بسیاری می باشند و یکی از مزایای کفش لوفر این است که  به راحتی می توان آن را با هر لباسی ست کرده و استایلی خاص و ویژه را برای خود به وجود آورد.

کفش بروگ: کفشی اصل و منحصر بفرد

این نوع کفش اصالتش به کشور ایرلند بازمی گردد و کفش چرم دباغی نشده است، این کفش انتخاب مناسبی برای افرادی ست که بخاطر بوی بد پاها درتابستان نگران هستند. با پوشیدن این مدل از کفش ها در هوای گرم تابستان فرد دیگر نگران بوی بد پاهای خود نخواهد بود و می تواند استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورد. کفش های بروگ، انتخاب مناسبی برای جلسات کاری و رسمی می باشند و به راحتی با بلوز یا تی شرت های روشنی مثل لیمویی و سفید و جین قابلیت هماهنگی و ست شدن دارند و موجب می شوند تا فرد ظاهری زیبا و مدرن برای خود داشته باشد.

کفش جیر راحتی و ایجاد استایلی خاص برای مردان

ظاهرا الویس پرسلی علاقه ی خاصی نسبت به کفش جیر دارد و رضایتش بخاطر استفاده از این نوع کفش باعث شده تا وی آهنگی در باره ی آن ها بخواند. یکی از ویژگی های بارز این نوع کفش سادگی و سبک سنتی و کلاسیک آن می باشد و این کفش همانند کفش های بروگ و لوفر انتخاب مناسبی برای مراسم رسمی می باشد که به راحتی با یک پیراهن دکمه دار و شلوار جین تیره ست شده و می تواند موجب درخشش فرد گردد. این مدل از کفش ها قابلیت ست کردن بسیار زیادی دارد و می توان آن ها را با لباس های جیر نیز استفاده کرد و ظاهری سنتی را برای خود به وجود آورد البته این ظاهر سنتی در عین زیبایی جذابیت خاصی را نیز برای فرد به وجود خواهد آورد.

کفش کتانی سفید و ایجاد استایل مدرن و زیبا برای مردان

این نوع کتانی در دهه های۸۰ و۹۰ مد بوده و مورد استقبال و محبوبیت زیادی قرار گرفته  است. خبر خوش برای علاقه مندان به این نوع کفش این است که کتانی های سفید دوباره مد شده و وارد دنیای فشن گشته اند و می توانند ظاهری شیک پوش را برای شما به وجود بیاورند. این مدل از کفش ها مجددا در بین انتخاب های افراد قرار گرفته اند اما نسبت به گذشته ظاهری مدرن تر وساده تر پیدا کرده اند. کتانی های سفید به سبک مینیمالیست را باهر مدل لباسی که بخواهید می توانید ست کرده و ظاهری زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید. این کار باعث می شود تا استایل شما همیشه به عنوان یک فرد خوش پوش و جذاب دیده شود و نظم و آراستگی بیشتری در ظاهر خود ایجاد کنید.

کفش های اسپادریل

این نوع کفش ها جزء کفش های راحت و سبک هستند که مناسب مراسم دوستانه وغیر رسمی بوده و می تواند ظاهری زیبا و جذاب را برای شما به وجود بیاورد، این کفش ها  بسیار متنوع هستند و به راحتی می توان آن ها را با لباس های مختلف ست کرده و استایلی خاص و ویژه را به وجود آورد. این مدل از کفش ها نیز به عنوان گزینه ای بسیار مناسب برای فصل تابستان به شمار می روند و می توانند موجب راحتی پای مردان در این فصل گرم باشند.

صندل هایی از جنس چرم

اگر تمایل دارید مد رم باستان را دنبال کنید پیشنهاد می کنیم از صندل های چرم استفاده نمائید تا بتوانید استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید. این مدل را می توانید بر پای هنرمندان مشهور بسیاری در خیابان نیز ببینید و از آن ها ایده گرفته و طرحی خاص را برای خود به وجود بیاورید. هر چه آنها را ساده تر انتخاب کنید، بهتر است چرا که می توانید با لباس های بسیاری ترکیب کرده و ظاهری زیبا را برای خود به وجود بیاورید.. پاهایتان در این کفش به راحتی نفس خواهند کشید و به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان به شمار می روند. رنگ قهوه ای تیره یا مشکی انتخاب خوبی است که می توانید آن را به راحتی با لباس های دیگر ست کنید. این رنگ از صندل ها برای ایجاد ظاهری جذاب برای هر فردی می تواند کارایی بسیار زیادی داشته و بهترین استایل را برای او ایجاد خواهد کرد.

با انتخاب کفش مناسب مردان می توانند در فصل گرم تابستان بدون هیچ دغدغه و نگرانی به انجام کارهای روزمره خود بپردازند و ظاهری مدرن و زیبا را برای خود به وجود بیاورند و موجب جذاب تر دیده شدن استایل خود شوند. زمانی که کفش مناسبی انتخاب شود دیگر فرد احساس ناراحتی در پاهای خود نخواهد داشت و می تواند زیبایی ظاهری خود را حفظ نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *