#


چگونه یک مدل موی مناسب انتخاب کنیم

29 ژانویه 2019 بدون نظر 2819 بازدید

چگونه یک مدل موی مناسب انتخاب کنیم

انتخاب مدل موی مناسب

در انتخاب مدل موی مناسب باید توجه داشته باشید مدل مویی را انتخاب کنید که شکل صورت را بهتر نشان دهد. به سیستم و ژست کلی بدن شما هم توجه کنید. مثلا موهای بلند باعث کوتاه تر دیده شدن خانم های قد کوتاه می شود. هم چنین خانم های چاق هم نباید موهای بلندی داشته باشند.

برای انتخاب مدل موی مناسب باید شکل صورت خود را بشناسید و براساس ان به کوتاهی موهای خود بپردازید.اگرمدل موی خاصی مدنظر شماست بهتر است عکس ان را درتمامی زوایا همراه خود داشته باشید تا زمانی که به ارایشگر مراجعه می کنید براساس ان موهای شما را کوتاه کند.

قبل از کوتاه کردن موها حتما مدل موی مناسب و دلخواهتان را با دقت انتخاب کنید زیرا بلند شدن موها مدت زمان طولانی را می طلبد و در صورت این که مدل موهای خود را دوست نداشته باشید مجبورید تا زمان بلند شدن موها ان را تحمل کنید.

انتخاب مدل موی مناسب

انتخاب مدل مو براساس شکل صورت

انتخاب مدل موهم چنان که قبلا گفته شد به شکل صورت بستگی دارد. بنابراین برای انتخاب مدل مو باید شکل صورت بشناسیم. در این جا به بررسی مدل های مو بر اساس فرم صورت می پردازیم:

مدل مو برای صورت دایره ای: اگر صورت دایره ای شکلی دارید هیچ گاه موهایتان را چتری نکنید زیرا افراد با صورت دایره ای شکل معمولا پیشانی کوچکی دارند و اگر موهای چتری را هم روی پیشانی بریزید دیگر هیچ قسمتی از پیشانی مشخص نخواهد شد.مدل موی مناسب برای شما باید به صورتی باشد که حالت دایره ای صورت را از بین ببرد .برای این کار باید کناره های موهایتان را کوتاه کنید و به هیچ عنوان فرق وسط باز نکنید.

مدل مو برای صورت مربعی:باید کاری کنیم که صورت مربعی ،کشیده تر به نظر بیاید برای این کار باید موهای بالای سر را حجم دهیم.موهای بلند نیز برای این افراد مناسب نیست و باید موهایتان را کوتاه کنید.

مدل مو برای صورت های مستطیل شکل : باید سعی کنیم موها را طوری کنیم که صورت پهن تر و کوتاه تر به نظر برسد.اگر صاحب این مدل صورت هستید به هیچ عنوان موهایتان را بلند نگذارید و حتما ان ها را یا کوتاه یا به صورت متوسط اصلاح کنید.

مدل مو برای صورت های لوزی شکل :در این گونه صورت ها استخوان های گونه خیلی خود را نشان می دهند ما با انتخاب مدل موی مناسب باید کاری کنیم که استخوان های گونه کم تر خود را نشان دهند.مدل موی مناسب برای این صورت ها می تواند حالت کوتاه و بلن داشته باشد و یا می توانید از مدل موی چتری استفاده کنید.

مدل مو برای صورت های مثلثی شکل : در مدل های صورت مثلثی شکل پیشانی بزرگ است پس باید مدل مویی انتخاب کنیم که این بزرگی را از بین ببرد .مدل مویی که اطراف گوش پرپشت است و هرچه به سمت گردن می رویم کم پشت تر می شود برای این صورت ها مناسب ایت.

انتخاب مدل مو برای صورت های بیضی شکل: در این مدل صورت همه اجزا متناسب است و هیچ عیبی در ان یافت نمی شود که بخواهیم با مدل مو ان را برطرف کنیم.پس همه مدل های مو برای این صورت مناسب است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *