#


انتخاب مدل دامن بر اساس اندامتان

دامن
9 مارس 2017 بدون نظر 977 بازدید

انتخاب مدل دامن بر اساس اندامتان

انتخاب مدل دامن بر اساس اندامتان

دامن یکی از لباس هایی است که هر خانمی باید چند تا از آن را در کمد خود داشته باشد. طی این مقاله ما به شما می گوییم که چه نوع دامنی مناسب با اندام شما است.

دامن های مدادی :

می توان گفت که این دامـن ها مناسب افرادی است که اندام آنها مانند ساعت شنی و گلابی است. ما به افرادی که اندمشان این شکلی است توصیه می کنیم که این دامن ها را بپوشند.

زیرا هم تنوع رنگ زیادی دارد و هم اینکه جدیدا مد شده است. افرادی که اندام آنها به شکل مستطیلی است توصیه می شود دنبال دامـن مدادی کوتاه باشند که این دید در افراد ایجاد میکند که به بدنتان پر انحنا است.

دامـن کمربلند :

باریک ترین قسمت بدن هر فرد کمر آن است که این دامن ها دقیقا وی کمر قرار می گیرند این مدل از دامـن ها باعث می شود که بدن شما باریک و بلند نشان داده می شود و شکمتان را پنهان می کند. توجه داشته باشید که با این مدل دامـن از کمربند ضخیم استفاده نکنید.

دامـن های ماکسی :

اکثر خانم این گونه فکر می کنند که این دامن ها مناسب افرادی است که قد بلند هستند. خانم ها دقت داشته باشید که اگر قدتتان کوتاه است باید دامـن تنگ تری را انتخاب کنید و هم چنین به دنبال دامـن های ماکسی کمر بلندی باشید که باعث ایجاد شدن ظاهری زیبا و برجسته در شما می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *