#


انتخاب لباس مناسب برای پوشیدن در مراسم عروسی

مراسم عروسی
6 دسامبر 2018 بدون نظر 3181 بازدید

انتخاب لباس مناسب برای پوشیدن در مراسم عروسی

انتخاب لباس مناسب برای پوشیدن در  مراسم عروسی

شرکت در مراسم عروسی تمام افراد را به تلاش وا میدارد تا بهترین لباس را برای داشتن یک شب رویایی انتخاب کنند. تمام افراد تمایل دارند در مراسم عروسی لباسی مناسب به تن داشته باشند اما اغلب از اصول و نکاتی که در این زمینه وجود دارد بی اطلاع هستند.

در این مقاله قصد داریم نکاتی را در خصوص انتخاب لباس مناسب برای شرکت در عروسی عنوان کنیم بنابراین اگر تمایل دارید لباسی مناسب داشته باشید می توانید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

عبور از سن سی سالگی باعث می شود افراد به نقطه ای برسند که در طول این مدت یا در عروسی های بسیاری شرکت کرده اند و یا اینکه مراسم عروسی متعددی را مشاهده کرده اند.

در این سن اغلب افراد می پندارند که باید لباسی نسبتا ساده را برای پوشیدن در عروسی انتخاب کنند. البته باید این نکته را عنوان کنیم که انتخاب لباس برای عروسی دیگران دشواری های مختص به خود را دارد و کمی پیچیده به نظر می رسد.

انتخاب لباس های تک رنگ و یا لباس هایی که طرح ساده ای دارند

پیش از هرچیزی باید در نظر داشته باشید که در عروسی چه کسی قرار است شرکت کنید. اگر به عروسی شخص دیگری می روید و اطلاع دارید که دوربین از تمام زوایا ممکن است از شما عکسبرداری کند بهتر است که ظاهر مناسب و درعین حال زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

انتخاب لباس هایی که به صورت تک رنگ هستند و یا طرح ساده ای دارند می تواند در این امر کمک زیادی به شما بکند. علاوه براین لباس هایی که به رنگ روشن هستند نیز می توانند بیشترین تاثیر را در ایجاد استایلی زیبا برای شما داشته باشند.

افرادی که تمایل دارند کمی لاغرتر دیده شوند بهتر است لباس های راه راه افقی را در گزینه های انتخابی خود قرار ندهند و راه راه های عمودی را جایگزین آن کنند. اما اگر تمایل دارید در عکس حضور داشته باشید بهتر است لباس هایی که دارای راه راه افقی هستند انتخاب کنید تا حالت باریکی را برای اندام شما ایجاد کند. درخصوص عروسی بعدی نیز می توانید به سراغ لباس هایی با راه راه عمودی بروید و استایلی جدید را برای خود به وجود بیاورید.

انتخاب دامنی تا نوک انگشتان پا

اغلب خانم ها علاقه مند هستند تا برای شرکت در مراسم عروسی از دامن های کوتاه استفاده کنند و این مدل از لباس ها را بسیار جذاب می دانند. برای حضور در مراسم عروسی بهتر است دامن های کوتاه خود را کنار گذاشته و به سراغ مدل های بلندتر بروید. به دلیل اینکه ممکن است در مراسم عروسی زیاد از جای خود بلند شوید بنابراین چندان خوشایند نیست که یکسره دامن خود را پائین بکشید.

انتخاب لباسی مناسب با محل مراسم

چنانچه از محل برگزاری مراسم اطلاع دارید می توانید لباسی را انتخاب کنید که با آن فضا هماهنگی کامل را داردو اگر قرار است که مراسم عروسی در فضای باز و فصل تابستان برگزار شود این امکان برای شما وجود دارد که لباسی متفاوت را انتخاب کنید. کارشناسان عرصه مد براین عقیده هستند که اطلاع از محل برگزاری مراسم باعث می شود افراد لباس مناسبی را انتخاب کنند.

درخصوص رویدادهای مذهبی نیز این احتمال وجود دارد که نیازی به پوشاندن موها و بازوهای خود داشته باشید اما درخصوص مراسمی که در ساحل برگزار می شود این اجازه را به افراد می دهد که لباس مناسبی را برای این فضا انتخاب کنند.

توجه به اطلاعات نوشته شده در کارت دعوت

گاهی اوقات اطلاع از زمان و مکان عروسی که در کارت دعوت عنوان شده می تواند بیشترین کمک را به انتخاب لباسی مناسب داشته باشد. براساس عقیده کارشناسان مد زمانی که نسبت به زمان و مکان برگزاری مراسم عروسی اطلاع داشته باشید می توانید تصمیم بگیرید که چه لباسی را انتخاب کرده و ظاهری شیک را برای خود به وجود بیاورید. اگر زمان برگزاری مراسم پس از غروب آفتاب باشد می توانید با توجه به آن لباس مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

اگر مراسم عروسی بعداز ظهر برگزار می شود این امکان را خواهید داشت که لباسی غیر رسمی تر را انتخاب کنید. البته این روزها در اغلب کارت های دعوت تم عروسی نیز عنوان می شود که این موضوع می تواند کمک بزرگی به انتخاب لباس مناسب کند. افراد با توجه به تم و موضوع عروسی می توانند لباس هایی غیر رسمی را انتخاب کرده و یا به سراغ لباس های رسمی تر بروند.

لباس های رسمی تحت عنوان کراوات سفید شناخته می شوند و می توان لباسی با طول بلند را انتخاب کرد. اما لباس های غیر رسمی که تحت عنوان کراوات سیاه شناخته می شوند می توانند لباس های بلند و یا کوتاه باشند.

عدم انتخاب لباس سیاه برای مراسم عروسی

مسلما تابه حال شنیده اید که هر خانمی باید لباس سیاه کوتاهی را در کمد لباس های خود داشته باشد تا بتواند در مناسبت های مختلف از آن استفاده کند.

لباس سیاهی که کمی نیز کوتاه است به عنوان یکی از گزینه های بتر برای پوشیدن در مراسم عروسی به شمار می رود. خانم هایی که این مدل از لباس را در کمد لباس های خود ندارند بهتر است در اولین فرصت اقدام کرده و لباس مناسبی را خریداری کنند. این مدل از لباس ها می تواند بیشترین کارایی را نسبت به مدل های دیگر داشته باشد.

انتخاب کفش راحت

انتخاب کفش راحت یکی از مهم ترین اصولی است که در اتیکت عمومی وجود دارد. منظور از کفش راحت انتخاب کفشی است که در طول زمان عروسی بتوانید آن را به پا کرده و هیچ مشکلی را برای شما به وجود نیاورند.

کارشناسان مد توصیه می کنند هنگام انتخاب کفش به سراغ مدل هایی بروید که قابلیت استفاده برای چند ساعت را داشته باشند. باید درنظر داشت که انتخاب کفش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نباید کفش هایی را انتخاب کرد که موجب اذیت پا شده و ما را مجبور کنند که آن ها را از پا درآورده و مجددا به پا کنیم.

انتخاب لباسی با رنگ مشابه دیگر اعضای خانواده

اگر عروسی یکی از اعضای خانواده درجه یک است بهترین کار انتخاب لباسی با رنگ مشابه دیگر اعضا خواهد بود. چراکه در این مراسم عکس های متعددی با استایل هنرمندانه ثبت خواهد شد که پوشیدن لباسی با رنگ مشابه دیگر اعضای خانواده می تواند تصویر زیبایی را ایجاد کند.

بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که با یکدیگر سازگار هستند اما زیاد هم شبیه نیستند. در این خصوص می توانید با عروس و داماد نیز مشورت کرده و از نظرات آن ها در خصوص لباس خود استفاده کنید.

دوری از رنگ سفید

یکی از لباس هایی که هرگز نباید به سراغ آن رفت انتخاب لباسی به رنگ سفید است. لباس ها و شلوارهایی که به رنگ سفید هستند برای پوشیدن در مراسم عروسی گزینه مناسبی به نظر نمی رسند و تنها در صورتی می توان از این رنگ استفاده کرد که به صورت ویژه درخواست شده باشد.

لباس هایی که شبیه به رنگ سفید هستند باعث می شود تا لباس شما شباهت زیادی به لباس عروس داشته باشد بنابراین بهتر است به سراغ رنگ های دیگر رفته و لباس دیگری را برای پوشیدن انتخاب کنید. توجه به این موارد موجب می شود استایلی زیبا و شیک را از خود به نمایش بگذارید بنابراین بهتر است این موارد را همواره به خاطر داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *