#


انتخاب ست مناسب با کت و شلوار سرمه ای

کت و شلوار سرمه ای
17 نوامبر 2018 بدون نظر 10604 بازدید

انتخاب ست مناسب با کت و شلوار سرمه ای

انتخاب ست مناسب با کت و شلوار سرمه ای

اغلب آقایان از رنگ سرمه ای درمقایسه با دیگر رنگ ها بیشتر استفاده می کنند. هیچ اهمیتی ندارد که در چه فصلی قرار است از رنگ سرمه ای استفاده شود. این رنگ به دلیل جذابیت خاصی که به وجود می آورد برای هر فصل و زمانی مناسب است.  آن دسته از آقایانی که تمایل دارند رنگ سرمه ای را در استایل خود استفاده کنند باید درنظر داشته باشند که این رنگ را همچون سفید و مشکی نمی توان به راحتی ست کرد. چنانچه در انتخاب لباس مناسب برای کت و شلوار سرمه ای اشتباهی رخ دهد استایلی نامرتب ایجاد خواهد شد.

انتخاب پیراهنی با رنگ مناسب جهت هماهنگی با کت و شلوار سرمه ای

کت و شلوار سرمه ای به گونه ای است که به راحتی با هر رنگ پیراهنی قابلیت ست کردن را دارد. البته درخصوص استفاده از پیراهن های سبز و خردلی باید گفت این رنگ ها هیچ هماهنگی با کت و شلوار سرمه ای ندارند و باید از آن ها کناره گیری کرد.

پیراهن های سفید، مشکی، صورتی و آبی کمرنگ به عنوان بهترین انتخاب برای ست کردن با کت و شلوار سرمه ای به شمار می روند. آقایانی که قصد دارند کمی تنوع در ظاهر خود به وجود بیاورند می توانند از پیراهن های طرحدار خال خالی و یا راه راه های باریک استفاده کنند.

پیراهن سفید

نخستین گزینه ای که آقایان برای پوشیدن با کت و شلوار سرمه ای خود انتخاب می کنند پیراهن سفید است. انتخاب این رنگ باعث می شود افراد ظاهری کلاسیک و جذاب را برای خود به وجود بیاورند. چنانچه تمایلی به استفاده از کراوات ندارید انتخاب پیراهن های سفید با یقه بزرگ تر می تواند بهترین گزینه به شمار برود.

پیراهن آبی کمرنگ

پوشیدن پیراهنی به رنگ آبی کمرنگ و ملایم از زیر کت و شلوار سرمه ای یکی دیگر از انتخاب هایی است که موجب ایجاد استایلی جذاب برای آقایان خواهد شد. زمانی که این رنگ پیراهن انتخاب می شود افراد این امکان را دارند که دستمال جیبی و کراوات متنوعی را انتخاب کنند و در این مورد هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

به دلیلی آنکه لباس های انتخاب شده در یک تن رنگی هستند بهتر است اکسسوری های متنوع با رنگ مختلف را نیز برگزینید. استفاده از این تن رنگی باعث می شود استایلی کلاسیک برای مردان به وجود آمده و به عنوان بهترین انتخاب در مراسم های رسمی به شمار می رود.

پیراهن صورتی کمرنگ

پوشیدن پیراهنی که به رنگ صورتی است کمی دل و جرات می خواهد که هر مردی ندارد. آن دسته از آقایانی که تمایل دارند در جمع های مختلف متفاوت و تک دیده شوند می توانند از پیراهن صورتی به همراه کت و شلوار سرمه ای خود استفاده کنند.

البته رنگ صورتی انتخاب شده باید ملایم و کمرنگ باشد تا زننده به نظر نرسد. درخصوص کراوات نیز بهتر است از بین رنگ های صورتی و سرمه ای مناسب ترین گزینه انتخاب شود. اما در مورد دستمال جیبی انتخاب رنگی متفاوت می تواند گزینه ای مناسب به نظر بیاید.

پیراهن مشکی

اگر قصد شرکت در میهمانی های عصرانه را دارید بهتر است به همراه کت و شلوار سرمه ای خود از یک پیراهن مشکی استفاده کنید. جیمز باند یکی از چهره های جذاب هالیوود از این ترکیب در استایل خود استفاده می کرد.

البته درخصوص استفاده از پیراهن مشکی باید به رنگ کت و شلوار خود توجه زیادی داشته باشید. بهتر است کت و شلواری به رنگ سرمه ای روشن انتخاب نکنید و به سراغ مدل های تیره تر بروید.

انتخاب کراوات مناسب برای کت و شلوار سرمه ای

کراوات هایی که دارای طرح خال خالی و یا راه راه هستند می توانند به عنوان بهترین گزینه درنظر گرفته شوند. در خصوص استفاده از کراوات به همراه کت و شلوار سرمه ای بهتر است به رنگ کراوات آن توجه داشته باشید تا جذابیتی خاص را برای استایل شما به وجود بیاورد.

برای دست یابی به هدف خود بهتر است درخصوص کت و پیراهنی که می پوشید توجه کافی داشته باشید. چنانچه کت و یا پیراهنی ساده انتخاب کرده اید بهتر است در مورد کراوات به سراغ مدل های طرح دار بروید. چنانچه کت شما بولد بوده و دارای طرح است می توانید کراوات ساده را به عنوان بهترین انتخاب درنظر داشته باشید.

کراوات سرمه ای

استفاده از کراوات سرمه ای به همراه کت و شلواری به همین رنگ می تواند بهترین گزینه به شمار بیاید. درخصوص انتخاب کراوات بهتر است رنگ هایی که از کت و شلوار تیره تر است را درنظر داشته باشید تا استایلی خاص و ویژه را برای شما به وجود آورده و مانع از یکنواختی ظاهری شما گردد. استفاده از کراوات های طرح دار نیز می تواند در زیبایی استایل تاثیر داشته باشد.

کراوات قرمز ،جیگری و یا صورتی

کراوات هایی که به رنگ قرمز و یا جیگری و صورتی هستند همه از یک تن رنگی محسوب می شوند. اگر شخصی قصد استفاده از این رنگ کراوات دارد می تواند قرمز را در اولویت قرار دهد.

استفاده از کراوات هایی با این تن رنگی استایلی کلاسیک را به وجود می آورد و می توان از آن ها در موقعیت ها و میهمانی های رسمی استفاده کرد. درخصوص موقعیت های غیر رسمی نیز انتخاب کراواتی به رنگ صورتی و یا جیگری بهترین گزینه به شمار می رود.

کراوات مشکی و یا خاکستری

کت و شلوار سرمه ای را با رنگ های متفاوتی می توان ست کرد اما استفاده از کراواتی که به رنگ مشکی و یا خاکستری است به عنوان بهترین انتخاب برای ایجاد استایل رسمی به شمار می رود.

درمورد کراوات های خاکستری آقایان می توانند به سراغ مدل های بافت دار بروند تا ظاهری جذاب و در عین حال متفاوت را برای خود به وجود بیاورند.

کفش مناسب با کت و شلوار سرمه ای

کفش هایی که به رنگ قهوه ای و یا مشکی هستند می توانند در کنار کت و شلوار سرمه ای ست مناسبی باشند. البته استفاده از این رنگ کفش برای ست کردن با کت و شلوار سرمه ای قوانین مختص به خود را دارد که باید به آن توجه ویژه داشت.

درخصوص کت و شلوار سرمه ای روشن بهتر است از کفش های قهوه ای استفاده شود اما در خصوص کت و شلواری که رنگ آن تیره تر است انتخاب کفش های مشکی بهترین گزینه در نظر گرفته می شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *