#


انتخاب ترکیب رنگی مناسب برای لباس آقایان

انتخاب ترکیب رنگی
17 نوامبر 2018 بدون نظر 2129 بازدید

انتخاب ترکیب رنگی مناسب برای لباس آقایان

انتخاب ترکیب رنگی مناسب برای لباس آقایان

یکی از مهم­ ترین مواردی که امروز در هر چیزی خود را به زیبایی نشان می دهند رنگ ها هستند. رنگ ها در دنیای مد و طراحی نیز توانسته اند جایگاه ویژه ای را برای خود پیدا کنند. توجه به رنگ لباس به قدری اهمیت دارد که قیمت آن نداشته و چنانچه لباسی با قیمت بالا خریداری شود اما انتخاب ترکیب رنگی آن ها جالب نباشد ، باید گفت تمام زحمتی که کشیده شده هیچ است. آقایانی که قصد دارند استایلی زیبا و جذاب را از خود به نمایش بگذارند می توانند این مطلب را دنبال نمایند.

مشکی و سفید

رنگ های مشکی و سفید همواره طرفداران خاص خود را داشته اند و زمانی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند نیز می توانند ترکیبی زیبا و دل فریب را به وجود بیاورند. استفاده از انتخاب ترکیب رنگی مشکی و سفید برای تمامی مراسم ها و موقعیت های رسمی و نیمه رسمی می تواند ایده آل باشد. در خصوص رنگ مشکی بهتر است بر دیگر رنگ ها غالب بوده و رنگ سفید بر روی آن افزوده شود.

به طور مثال بهتر است کت و شلوار خود را به رنگ مشکی انتخاب کنید و در زیر آن پیراهنی سفید بپوشید. درخصوص تیپ غیر رسمی نیز می توانید شلواری به رنگ مشکی انتخاب کرده ولی درخصوص کت و پیراهن خود از رنگ سفید استفاده کندی. این ترکیب رنگی همواره شیک و زیبا به نظر می رسد و هرگز از مد نخواهد افتاد

جیگری و سرمه ای

یکی دیگر از انتخاب ترکیب رنگی، رنگ هایی است که اغلب در فصل پائیز استفاده می شوند جیگری و سرمه ای است. آقایان برای اینکه بتوانند جذابیت خود را بیشتر نشان دهند می توانند از تونالیته های تیره این رنگ ها استفاده کنند.

افزودن رنگ های خنثی به دو رنگ جیگری و سرمه ای به عنوان یک انتخاب ترکیب رنگی خوب درنظر گرفته می شود. به کارگیری از لوازمی همچون کیف و کفش قهوه ای که جنس آن نیز از چرم است موجب می شود استایل افراد به زیباترین شکل به نمایش دربیاید.

طوسی

استفاده از لباس هایی که به رنگ خنثی و تیره هستند برای فصل پائیز بهترین گزینه به شمار می روند و موجب جلب توجهات بسیاری خواهند شد. اگر در استایل خود از رنگ طوسی استفاده کنید می تواند مورد توجه قرار گرفته و استایلی متفاوت را از خود به نمایش بگذارید.

برای دست یابی به این هدف می توان از لباس هایی که تنالیته مختلفی از رنگ طوسی را دارند استفاده کرده و تیپی جذاب را به وجود آورد. قرار دادن جنس های مختلف لباس در کنار یکدیگر نیز می تواند تنوع قابل توجهی را به وجود بیاورد.

درخصوص استایل اسپرت خود بهتر است از اسنیکر سفید استفاده کرد اما در مورد استایل رسمی پوشیدن کفش مشکی بهترین گزینه خواهد بود.

سفید و خاکی

رنگ سفید اکثر مواقع در روزهای گرم سال به کار می رود اما زمانی که در کنار رنگ خاکی استفاده شود می تواند گزینه ای مناسب برای فصل پائیز در نظر گرفته شود.

آقایانی که علاقه مند به ایجاد یک استایل مینیمالیست هستند می توانند لباس هایی با ترکیب رنگی سفید و خاکی را استفاده نمایند. درخصوص استفاده از رنگ دیگری درخصوص اکسسوری هایی همچون کفش، کمربند و یا کراوات بهتر است رنگ طوسی را درنظر داشته باشید. استفاده از این ترکیب رنگی برای کت و شلوار باعث می شود تا ظاهری زیبا و رسمی را به وجود بیاورید.

سبز و آبی

یکی دیگر از انتخاب ترکیب رنگی ، رنگ هایی است  که آقایان در پائیز می توانند استفاده کنند رنگ سبز و آبی در کنار یکدیگر است. البته این انتخاب ترکیب رنگی پیش تر منع شده بود اما طراحان دنیای مد آن را به گونه ای در کنار یکدیگر قرار دادند که به عنوان ترند سال انتخاب شده است.

رنگ های روشن این انتخاب ترکیب رنگی برای فصل تابستان بسیار مناسب است اما در فصل پائیز بهتر است به سراغ رنگ های تیره تر آن بروید. چنانچه فردی قصد داشته باشد که رنگ دیگری را به این ترکیب رنگی بیافزای می تواند از رنگ های روشن استفاده کند که در ایجاد ظاهری متفاوت موثر خواهد بود.

اغلب این انتخاب ترکیب رنگی را در خصوص تیپ های رسمی درنظر می گیرند و نمی توان آن را در استایل کژوال و اسپرت استفاده کرد.

آقایانی که قصد دارند استایل و تیپ جذابی را از خود به نمایش بگذارند می توانند به این انتخاب ترکیب رنگی توجه داشته و با توجه به موقعیت خود تیپ متنوعی داشته باشند. هر یک از ترکیب های رنگی معرفی شده مختص به موقعیت و زمان خاصی هستند و باید توجه داشت که آن ها را در تمام مراسم ها و موقعیت ها نمی توان استفاده کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *