#


الیور سوئینی و لباس های زمستانه و پائیزه برای دو نسل

الیور سوئینی
27 نوامبر 2017 بدون نظر 1349 بازدید

الیور سوئینی و لباس های زمستانه و پائیزه برای دو نسل

الیور سوئینی و لباس های زمستانه و پائیزه برای دو نسل

با پایان تابستان و شروع هوای سرد برندهای مختلفی وارد میدان رقابت شده و مدل هایی از لباس هایی که مخصوص این فصل هستند را معرفی می نمایند. الیور سوئینی نیز یکی از همین برندهای معروف است که برای فصل پائیز و زمستان مجموعه های بینظیری را ارائه می دهد.

اگر به مجموعه ای که به وسیله این برند تولید شده است دقت داشته باشید متوجه می شوید که در بین مجموعه های آن می توانید قطعات پرکاربرد و با کیفیتی را پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم کمی در مورد این برند و تولیدات آن صحبت کرده و برخی از لباس هایی که به نام این برند در بازار موجود هستند را معرفی نمائیم.

الیور سوئینی

الیور سوئینی

معرفی برند الیور سوئینی

اگر تا به حال نام این بند را نشنیده اید باید برای آشنایی بیشتر شما بگوئیم این برند در کشور بریتانیا و در سال۱۹۸۹ میلادی تاسیس شده و در ابتدای کار تولید محصولات خود را با طراحی و ساخت کفش آغاز کرد. این کمپانی بریتانیایی برای اینکه بتواند تولیدات زیبا و جذابی را داشته باشد از کفش هایی که در گوشه و کنار دنیا تولید می شئپدند ایده گرفته و آن را وارد فرهنگی که در بریتانیا حاکم بود کرده است.
یکی از عواملی که موجب شهرت هرچه بیشتر این برند شده کفش هایی است که تولید کرده اند. برخی از افراد که در عرصه مد فعالیت داشته و صاحب نظر هستند در مورد برند الیور سوئینی عنوان کرده که این برند تمام لباس هایی را که در دوران گذشته مد بوده اند را برداشته و بعد از مدرنیزه کردن آن ها را مجددا وارد عرصه مد می کنند و در اختیار افراد علاقه مند قرار می دهند.

الیور سوئینی

الیور سوئینی

یکی از خصوصیات این برند بریتانیایی این است که سعی می کند لباس های خود را در غالب دو نسل معرفی کند و برای این کار از دو مدل پیر و جوان در کنار هم استفاده می کند تا نشان دهد که تولیداتش می تواند در مورد هر دو نسل گذشته و جدید کاربرد داشته باشد.
الیور سوئینی در اغلب طراحی های خود از جین استفاده می نماید و کلکسیون هایی که تا کنون داشته هماهنگی بسیار زیادی با یکدیگر داشته اند. این بدان معنی است که زمانی که وقت خود را صرف طراحی یک لباس می کرده از طراحی لباس های دیگر غافل نبوده و آن ها را هم مورد توجه قرار می داد و با توجه به طراحی صورت گرفته در آن ها اقدام به ایجاد طرح های جدید می کرد.
رئیس بخش طراحی این برند می گوید وقتی که بین لباس ها و طراحی ها هماهنگی وجود داشته باشد در این صورت شما می توانید در پوشیدن لباس ها با یکدیگر به مشکل کمتری برخورد کنید. در واقع می توانید لباسی را که انتخاب کرده اید با لباس دیگر هماهنگ مکرده و مورد استفاده قرار دهید.
لباس هایی که به وسیله الیور سوئینی طراحی شده است این قابلیت را دارد که مورد استفاده دو فرد پیر و جوان به صورت همزمان باشد و در مورد هر کدام نیز می تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد. اگر شما نیز به عنوان یک پدر بخواهید لباسی همچون پسر خود بپوشید می توانید به سراغ برند الیور سوئینی رفته و برای خود و فرزندتان لباسی هماهنگ را انتخاب نمائید.

الیور سوئینی

الیور سوئینی

این کار به شما اجازه می دهد در استایل جذاب همچون فرزندتان بدرخشید و در جذابیت با او به رقابت بپردازید. در اصل یکی از مزیت های این برند بریتانیایی این است که موجب می شود دو فرد که سن مختلفی دارند استایلی مانند هم داشته باشند و از این لحاظ زیبایی خود را دو چندان نشان دهند.
این برند در ترکیب رنگ ها نیز سعی کرده از رنگ های هماهنگ با یکدیگر استفاده نماید و این کار را به زیبایی در مورد لباس های خود نشان داده است.

اگر به رنگی که در لباس های این برند استفاده شده توجه نمائید خواهید دید که در بین سه قطعه ای که توسط افراد پوشیده می شود دست کم دو قطعه از لباس ها را در رنگ یکسانی انتخاب کرده و قطعه سوم را نیز به گونه ای انتخاب کرده که با دوتای دیگر هماهنگی بالایی را دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *