#


افرادی که پای پرانتزی دارند چی بپوشند؟

پای پرانتزی
9 مارس 2017 بدون نظر 3031 بازدید

افرادی که پای پرانتزی دارند چی بپوشند؟

 شلوار :

وقتی پای پرانتزی دارید نباید شلوار با راه راه عمدی بپوشید در صورتی می توانید از این شلوار استفاده کنید که جذب نباشد و آزاد بایستد. اما باز به شما توصیه می شود به دنبال این گونه طرح ها نروید شلوار های سندبادی که مدتی است مد هستند و افراد زیای آن را می پوشند، این مدل شلوارها به دلیل این که پلیسه دارند باعث پف دار شدند لباس می شوند و اگر پای پرانتزی باشد یا ایرادی داشته باشد آن را پنهان می کند. شلوار های گشاد و راسته مدل های دیگری هستند که می توانید آن را بپوشید حتی می توانید در این مدل از طرح دار و مدل های رنگی استفاده کنید.

دامن :

به گفته طراحان مد و لباس و تجربه آنها از دامن هایی که طرح شلوغ دارند استفاده نکنید از دامن های تک رنگ و ساده استفاده کنید. مدل هایی که تک رنگ هستند توجه افراد را نسبت به لباس های طرح دار کمتر به خود جلب می کند. افرادی که پای پرانتزی داند سعی کنند دامن بلند بپوشند و هم چنین آزاد باشد این مدل دامن باعث پنهان شدن پاهای شما می شود. پارچه دامن هرقدر که سخت تر باشد بهتر است. دامن هرچقدر افتاده تر و نرم تر باشد برای پوشاندن پای شما بهتر است.

کفش :

افرادی که پاهایشان پرانتزی است بهتر است که کفش با پاشنه های بلند را نتخاب نکنند. این نوع کفش به پاهای معمولی فشار وارد می کند چه برسد به افرادی که می خواهند شکل پاهایشان را حل کنند کفش با پاشنه متوسط مناسب است. این مدل کفش به پا فشار وارد نمی کند. از این کفش ها استفاده کنید و هنگامی که هوا سرد شده از بوت های بلند و توپر استفاده کنید.

بلوز :

سعی کنید از بلوزهایی که شلوغ هستند استفاده کنید. این کار باعث می شود که تمرکز بیننده و حواسش به جای پاهای شما روی پیراهنتان باشد. از ترفند های دیگر استفاده از گردن بندهای زیبا و پر زرق و برق است که مانند یک شومیز طرح دار عمل میکند. منظور از زرق و برق شلوغ بودن آنها نیست بلکه به گونه ای است که خیره کننده باشد و نظر دیگران را جلب کند. استفاده از گردن بند با پیراهن شلوغ جالب نیست پوشیدن یک دامن ساده افتاده و بلند شومیز لگدار و کفش با پاشنه متوسط می توانند مشکل پاهای پرانتزی شما را پنهان کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *