#


اصول و قواعد استفاده از لباس های جین

13 مارس 2018 بدون نظر 1547 بازدید

اصول و قواعد استفاده از لباس های جین

توجه به اصول و قواعد استفاده از لباس های جین

سال هاست دردنیای مد، پارچه جین به عنوان یکی از مستحکم ترین و با دوام ترین پارچه ها به حساب می آید. اشخاص بسیاری به استفاده از شلوارهای جین علاقه نشان می دهند. آن ها معلومات بسیاری در خرید شلوار جین کسب کرده اند مانند: کیفیت پارچه، رنگ بندی و طرح جین. آگاهی از این موارد موجب می شود تا فرد بتواند لباس خوبی را برای خود انتخاب کرده و ظاهری زیبا و جذاب را به وجود بیاورد.

توجه به کیفیت پارچه جین به کار رفته در لباس

در مجموع ، تجربه نشان داده که استحکام پارچه های «دنیم- جین»  زیادتر از  پارچه های دیگرموجود در بازار می باشد. دوخت  شلوار جین از قرن ۱۹ میلادی شروع شد و پوشیدن این مدل شلوار، زمانی نشانه صنعتی شدن بود اما امروزه با حجم زیاد تولید شلوارجین که در کشورهای جهان سوم و «چین» به تولید انبوه رسیده و به کشورهای پیشرفته می فروشند، جهانی شده و درواقع نشانه ی مدرنیته است.

دقت در برش و دوخت پارچه جین

ممکن است، طرح ها و انواع متنوعی از شلوار جین را در بازار پیدا کنید، ولی در مجموع نمی شود گفت تمام جین ها از یک کیفیت دوختی برخوردار هستند بلکه تنوع دوختی در تمام آن ها وجود داشته و در هنگام خرید این مدل از لباس ها باید به دوخت و برش آن ها نیز توجه داشته باشید تا بتوانید لباسی مناسب را به تن کنید و ظاهری زیبا را برای خود به وجود بیاورید.

توجه به رنگ بندی لباس های جین

آیا فکر می کنید دوست داشتن اشخاص در خرید، همیشه به دلیل رنگ آبی جین بوده است؟ زمانی که برای خرید به فروشگاه های بزرگ وارد می شوید، می توانید تنوع رنگی را ببینید ، از جمله: تنالیته های آبی، مشکی، دودی، سورمه ای و رنگ های شاد، روشن و جوان پسند که مشتریان خاص خود را دارد.

انتخاب لباس جین با طرح مناسب

امروزه  مدل های بسیار متنوع جین را در بازارمی بینیم  که می تواند هر نوع سلیقه ی متفاوت را در دنیا پذیرا باشد. می شود گفت که استفاده از جین، پیر وجوان ندارد و هر کسی می تواند با سلیقه شخصی، مدل و طرحی را که علاقه دارد را انتخاب کنند. در سال ۱۹۰۰ میلادی که شلوار جین تولید شد، یک جیب پنجم هم در پشت آن طراحی شد.

در سال ۱۹۴۰ قلاب های پشت شلوار، منهدم شده و ظاهر پرچ های شلوار تغییر کردند و در نهایت پرچ های جیب های ساعتی نیز حذف شدند. در سال ۱۹۴۱ زمانی که جنگ شدید ژاپن و آمریکا شروع شد و هیروشیما و ناکازاکی نابود شدند، شلوار جین در صحنه بود و در جنگ خدمت گرفته می شد اما بعد از شکست ژاپن، حالا مردم ژاپن هم خواهان راحتی استفاده از جین شده و آن را در کشور خود تولید کردند.

به مرور زمان  تولیدکنندگان در استفاده از نخ و پنبه محدودیت پیدا کرده و تصمیم گرفتند تغییراتی در جین به وجود آورند. امروزه نیز در صنعت مد، شاهد تغییرات زیادی در محصولات جین، هستیم تا بتواند به دوستداران خود، در همه جای دنیا خدمت رسانی کنند. درواقع می شود گفت: طراحی شلوارجین با توجه به سن و سال افراد و مد روز با سلیقه ی مشتری، می تواند تغییر کند. گاهی مدل های سنگ شور، گاهی هم مدل های طرح دار را می توانید ببینید، افراد کم سن و سال و جوان ترها آن ها را می خرند. در همه جای جهان ، این مدل هم طرفداران خود را دارد.

هدفمند بودن خرید لباس های جین

توصه می کنیم با توجه به لباس هایی که در کمد خود دارید ، مسیر خرید خود را به صورت دقیق مشخص نمائید. چنانچه شلوار جین به رنگ مشکی خریده اید و به کار بردن آن برای شما به صورت امری تکراری شده می توانید با خریدن چند لباس و وسیله جزئی استایلی متفاوت و شیک را که منطبق با مد سال است برای خود فراهم نمائید. در کنار شلوار جین می توانید از یک تاپ چین دار و یا یک شومیز آستین کوتاه و یا حتی یک نیم تنه و جلیقه استفاده کرده و خود را بسیار زیبا و مدرن نشان دهید.

از هنگامی که در قرن نوزده میلادی جین ابداع گردید و وارد صنعت لباس و پوشاک شد، علاقه مندان مخصوص به خود را داشته است. این لباس مدرن را می توانید با قیمت های مختلفی در بازار دیده و تهیه نمائید. به گونه ای که یک شلوار جین، مبلغی در حدود۳۰ تا۵۰ هزار تومان را داشته و برندهای مشهور با قیمت۲۰۰ هزار تومان و یا بیشتر به فروش می رسند. در حال حاضر کسی احتیاج به پوشیدن شلوار جین در بین جوانان را منکر نمی شود. این پارچه ی دنیم که تحولی عظیم در صنعت مد محسوب می شود توانسته در بین افراد جایگاه خاصی را برای خود داشته باشد.

شاید شما نیز در زمره افرادی باشید که یک یا چند شلوار جین در بین لباس های خود دارید. احتمالا به صورت متوسط برای هر فردی در جهان هر ساله۷-۶ شلوار جین، طراحی و تولید می گردد. آیا شما نیز کیفیت پارچه های دنیم یا همان جین را به پارچه های دیگر ترجیح داده و سعی می کنید از آن استفاده نمائید؟ بهترین کار این است که پیش از اقدام برای خرید شلوار جین، سری به کمد لباس های خود زده و شلوارهای جین خود را نگاهی بیاندازید. در صورتی که شلوار جین دارید و تصمیم گرفته اید که در پوشش خود تغییری ایجاد کنید، بهتر است یک لباس مناسب را برای پوشیدن با آن تهیه نمائید.

با انجام این کار، علاوه بر اینکه هزینه ی کمی را صرف خواهید کرد، بلکه می توانید یک ترکیب اسپرت، را برای خود به وجود بیاورید و از ظاهر زیبا و استایل جذاب خود نهایت لذت را ببرید. مردان شیک پوش هم این امکان را دارند که با یک انتخاب مناسب و ایده آل در خصوص پوشاک اسپرت به راحتی به کارهای روزانه خود پرداخته و در مکان های عمومی نیز رفت و آمد داشته باشند.

استفاده از یک شلوار جین که سنگ شور شده به همراه یک تی شرت به رنگ بنفش یا سفید و یا قرمزو یا حتی به رنگ سبز و… می تواند به عنوان یک توصیه بسیار خوب به شمار بیاید. با توجه به این نکات می توانید لباس های جین مناسبی را تهیه کرده و با استفاده از آن ها استایل زیبا و جذابی را برای خود به وجود بیاورید. در نظر گرفتن موارد فوق کمک می کند تا انتخاب های خوبی داشته و از پوشیدن لباس های جین نهایت لذت را ببرید البته این مساله زمانی اتفاق خواهد افتاد که نسبت به انتخاب های خود دقت کافی داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *