#


اصول و قواعد انتخاب لباس دخترانه مناسب

8 ژانویه 2018 بدون نظر 1915 بازدید

اصول و قواعد انتخاب لباس دخترانه مناسب

اصول و قواعد انتخاب لباس دخترانه مناسب

یکی از کارهایی که برای پدرها و مادرها لذت بسیار زیادی دارد انتخاب لباس برای دختر بچه ها می باشد که البته در مورد آن باید مهارت بسیار زیادی داشت. برای اینکه بتوانید برای فرشته های کوچک خانه خود لباس مناسبی را تهیه نمائید باید اصول مهمی را رعایت کنید که در ادامه در خصوص آن ها توضیحاتی را به صورت مختصر ارائه خواهیم کرد تا با استفاده از آن ها بتوانید لباسی مناسب را برای دختر بچه های خود تهیه نمائید.

اطمینان از دانستن سایز واقعی کودک

لباس های مختلفی برای برای دختر بچه ها وجود دارد که در سایزهای مختلفی قابل دست یابی است. زمانی که از اندازه واقعی کودک خود آگاهی داشته باشید می توانید به سادگی لباسی مناسب را برای او انتخاب کنید. باید این نکته را در نظر داشته باشید که دخترک شما در حال رشد می باشد ولی این مساله نباید موجب خرید لباسی سایز بزرگ تر شود چرا که موجب اذیت کودک شده و به هی عنوان مناسب او نخواهد بود.

اگر لباسی که بیش از اندازه تنگ باشد هم برای کودک انتخاب کنید مسلما موجبات ناراحتی او را فراهم خواهید کرد چرا که موجب می شود تا حد زیادی دچار محدودیت شوند و نتواند آزادانه حرکت کرده و یا حتی بازی کنند.

پیروی از مد برای انتخاب لباس دخترانه

زمانی که قصد خرید لباسی برای دختر بچه خود را دارید باید این مساله را به خاطر داشته باشید که کودک شما به یک لباس مناسب نیاز بیشتری دارد تا به لباسی که طبق مد باشد. هنگام انتخاب لباس آخرین نکته ای که می توانید به آن توجه کنید مد است پس بهترین کار این است که اگر قرار است از مد پیروی کنید این کار را با آگاهی کامل انجام دهید نه تنها به صرف اینکه قصد دارید لباس مورد نظرتان طبق مد روز باشد.

لباسی راحت و مطمئن انتخاب کنید

هنگام انتخاب لباس برای دختر بچه ها باید راحتی و امنیت آن را نیز در نظر بگیرید. این دو عامل از مهمترین عواملی هستند که در انتخاب لباس مخصوص دختر بچه ها باید در نظر گرفته شوند.

انتخاب لباسی راحت و لطیف برای دختر بچه

پوست تمام کودکان دارای لطافت خاصی است که باید هنگام انتخاب لباس به آن نیز توجه ویژه داشت. زمانی که کودک شما لباس خود را به تن می کند باید از پوشیدن شان احساس راحتی و امنیت داشت باشد. توجه کنید که بر روی لباس او از تزئیناتی که کمی خطرناک هستند و می توانند به پوست او آسیب برسانند استفاده نشده باشد. چرا که این تزئینات می تواند پوست کودک را خراشیده و موجب اذیت و ناراحتی او شوند.

انتخاب لباسی که قابلیت پوشیدن راحت را دارد

هنگام انتخاب لباس به این نکته نیز توجه داشته باشید که به راحتی قابلیت پوشیده شدن را داشته باشند و کودک بتواند به راحتی آن را از تن خود خارج کند. زمانی که لباس کودک به راحتی پوشیده شود یا از تن خارج شود دیگر کودک احساس ناراحتی نکرده و اجازه می دهد به راحتی آن را تعویض کنید.

استفاده راحت از ماشین لباسشوئی

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه بسیار زیادی داشت باشید این است که لباس انتخاب شده برای دختر کوچک تان باید قابلیت شستشو در ماشین لباسشوئی را نیز داشته باشد. اگر لباسی را انتخاب کنید که نتوان آن ها را در ماشین لباسشوئی انداخت باید وقت بسیاری را در طول روز برای شستن لباس های کودک صرف کنسد؛ بنابراین بهتر است این نکته را نیز خوب به خاطر داشته باشید.

انتخاب لباس هایی بدون نیاز به اتو کردن

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب لباس مناسب برای دختر به خود باید در نظر داشته باشید این است که به سراغ لباس هایی بروید که نیازمند اتو کشیدن نباشند. اگر لباس هایی را انتخاب کنید که پس از هر بار استفاده باید اتو شوند تا بتوانند صاف بوده و تمیز دیده شوند باید زمان زیادی از روز خود را صرف اتو کشیدن کنید.

انتخاب لباس هایی که کیفیت بالایی دارند

دختر بچه ها هم درست به مانند پسر بچه ها در طول روز فعالیت های بسیاری دارند و مسلما یک جا بند نخواهند شد. پس بهتر است در مورد لباس آن ها به سراغ لباس هایی که دارای کیفیت بالایی هستند بروید تا در برابر شستن بیش از اندازه مقاومت بالایی داشته و زود خراب نشوند. اگر لباس بی کیفیتی را انتخاب کنید مسلما با چند بار شستن پاره خواهند شد و مجبور می شوید دوباره هزینه کرده و لباس مناسب دیگری را خریداری نمائید.

توجه به بودجه در هنگام خرید لباس کودک

اگر می خواهید برنامه عاقلانه ای در مورد پول خود داشته باشید بهتر است پیش از اقدام برای خرید لباس کودک مشخص کنید که تا چه اندازه توان پرداخت هزینه لباس را دارید. به این ترتیب دیگر پول خود را دور نریخته اید و می توانید لباسی را خریداری کنید که وجود آن الزامی است و کودک به آن نیاز دارد. این یکی از راه های صرفه جویی در هزینه های اضافی است که موجب می شود از خرید لباس های غیر ضروری پیشگیری به عمل بیاید.

زمانی که هزینه مشخصی را برای خرید لباس کودک خود کنار نگذارید هنگام خرید به سراغ لباس های مختلف می روید و با کمدی پر از لباس برای کودک مواجه خواهید شد که چندان لازم نیستند و در واقع دو رو بر خود را الکی شلوغ کرده اید. بهتر است برای خرید هزینه مشخصی را در نظر بگیرید و بر اساس آن اقدام به خرید کنید تا تمام لباس هایی که می خرید برای کودک لازم باشد و بتوانید بیشترین استفاده را از آن ها ببرید.

انتخاب لباس زیری مناسب

در خصوص لباس زیرهایی که برای دختر بچه های خود خریداری می کنید توجه داشته باشید که زیپ تیزی نداشته باشد و یا دکمه هایی که بر روی یقه آن ها وجود دارد شل نباشد. این موارد می تواند به کودک آسیب برساند پس از ایمنی آن ها اطمینان حاصل کنید.

انتخاب لباسی که به سادگی نگهداری شود

گاهی نگهداری از لباس های کودکان با سختی بسیار زیادی همراه است به همین دلیل اگر قصد انتخاب لباسی برای دختر بچه خود را دارید باید به سراغ مواردی بروید که قابلیت نگهداری به سادگی را داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *