#


اصول و قواعد انتخاب بلیزر مردانه مناسب

بلیزر مردانه
22 اکتبر 2017 بدون نظر 1227 بازدید

اصول و قواعد انتخاب بلیزر مردانه مناسب

اصول و قواعد انتخاب بلیزر مردانه مناسب

اصولا مردان در خصوص پوشیدن کت های بلیزر با تیشرت کمی تردید دارند و اغلب کت های خود را به همراه پیراهن به تن می کنند. اما باید بدانیم این کت ها مناسب پوشیدن با چه لباس هایی هستند تا به این وسیله بتوانیم بهترین استایل را ربای خود داشته باشیم. از نظر برخی از افراد پوشیدن کت های بلیزر به همراه تیشرت می تواند یک استایل زیبا و در عین حال کلاسیک را به همراه داشته باشد.
برای پوشیدن درست کت های بلیزر با تیشرت های مردانه اصول و نکاتی وجود دارد که باید در مورد آن ها دقت زیادی به خرج داد که در این مقاله در این مورد صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید تا شما را باین اصول آشنا کنیم.

ایجاد ست مناسب بین کت بلیزر و تیشرت

یکی از مهمترین لباس هایی که در بین افراد دارای محبوبیت زیادی است کت بلیزر می باشد. این مدل از کت های مردانه کاربردهای فراوانی داشته و در اغلب مواقع می توانید آن را استفاده کنید. این قبیل از کت ها قابلیت هماهنگ شدن با لباس های رسمی را داشته و به سادگی می توان آن را با پیراهن هایی که با نام آکسفورد شناخته می شوند ست کرده و استایل جذابی را به وجود آورد. علاوه بر این می توان کت های بلیزر را به عنوان یک لباس مناسب برای میهمانی ها و مراسم های کوچک پوشیده و یا در استایل های غیر رسمی از آن استفاده کرد. نحوه طراحی و دوخت این کت ها به شکلی است که در هر موقعیتی می توان آن را پوشیده و احساس شیک پوشی و جذابیت را با خود داشت.

بلیزر مردانه

بلیزر مردانه

استفاده از کت بلیزر با طرح مناسب

زمانی که قصد دارید کت بلیزر خود را با یک تیشرت بپوشید باید به طرح و رنگی که این کت ها دارند توجه کافی داشته باشید. هرگز به سراغ بلیزرهایی که دارای طرح و رنگ مختلف هستند نروید و از طرح هایی که بسیار شلوغ هستند دوری کنید. چراکه این طرح های شلوغ ظاهر شما را به بدترین شکل ممکن نشان خواهند داد و نباید خیلی به دنبال آنها بود.

رنگ مناسب کت بلیزر

در خصوص رنگی که برای بلیزر خود انتخاب می کنید اگر یک رنگ روشن است بهترین کار این است که مطمئن باشید از این رنگ به صورت همزمان در مورد کت و تیشرت خود استفاده نمی کنید. زمانی که رنگ روشن را در دو مورد به صورت همزمان بپوشید باعث خواهد شد ظاهر شما ژولیده و نافرم دیده شود و هیچ جذابیتی نخواهد داشت. در مواقعی که رنگ روشنی را برای کت بلیزر خود انتخاب می کنید در خصوص تیشرت حتما باید از رنگ های که خنثی هستند همچون سفید یا مشکی استفاده کنید. پوشیدن این رنگ تیشرت باعث خواهد شد جذابیت کت بلیزر شما بیشتر به چشم بیاید.

اندازه مناسب کت بلیزر

زمانی که می خواهید از یک کت بلیزر در استایل خود استفاده کنید بهتر است به اندازه آن دقت کافی داشته باشید. کت هایی که دارای اندازه بسیار بلندی هستند می تواند شما را به عنوان یک بچه ای نشان دهد که از لباس پدرش استفاده کرده است و اگر کت خیلی کوتاهی را هم انتخاب کنید در واقع باعث می شود ظاهر شما مانند افرادی باشد که رشد بسیار زیادی داشته اند.
در خصوص اندازه کت های بلیزر یک اصل کلی و مهم وجود دارد که نشان می دهد بلندی بلیزر شما باید طوری باشد که از دست هایتان پائین تر قرار نگیرد و بالاتر از کمر شما نایستد.

بلیزر مردانه

بلیزر مردانه

در خصوص آستین های بلیزر باید بگوئیم بهتر است به اندازه ای باشد که دست های شما را تحت پوشش خود قرار ندهد و یا نباید به اندازه ای کوتاه باشد که مچ دست شما نشان داده شود. بهترین اندازه برای آستین کت بلیزر شما این است که در قسمتی مابین مچ و کف دست قرار گیرد تا بتواند بهترین استایل را برای شما فراهم کند.

قاعده ای که در خصوص کت های بلیزر عنوان شده از لحاظی بسیار شبیه به کت و شلوار می باشد. یک کت بلیزر خوب زمانی می تواند زیبایی شما را افزایش دهد که اندامی بوده و جذب باشد اما نباید بیش از اندازه تنگ باشد. اگر کت بلیزر شما بیش از حد تنگ باشد در اطراف دکمه های آن چین و چروک به وجود خواهد آمد و این اصلا برای ظاهر شما خوب به نظر نمی رسد. اگر کت بلیزری که انتخاب کرده اید با اندام شما هماهنگی کامل را نداشته باشد و یا به نحوی باشد که در قسمت کمر شما احساس ناراحتی داشته باشید باید بدانید که این کت به هیچ عنوان مناسب شما نیست و باید به دنبال گزینه بهتری باشید تا بتوانید به شکل راحت تری از کت خود در موقعیت های مختلف استفاده کرده و جذابیت استایل خود را بیشتنر نشان دهید.

بلیزر مردانه

بلیزر مردانه

اگر به هنگام خرید کت بلیزر به رنگ و مدل آن دقت داشته باشید به سادگی می توانید انتخاب خوبی داشته و استایل زیبا و بینظیری را برای خود داشته باشید اما باید علاوه بر رنگ و مدل این کت ها به طرح هایی که در آن ها استفاده شده است نیز توجه کافی داشته باشید. کت های بلیزر ساده بهترین مدل در بین انواع مختلف این کت ها به شمار می روند و بهتر است از رنگ های مشکی و سفید این کت ها بیشتر استفاده کنید چرا که حالت رسمی تری نسبت به رنگ های دیگر داشته و جذابیت بیشتری را به استایل شما خواهد بخشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *