#


اصول شناخت کفش نیوبالانس اصل از انواع تقلبی آن

نیوبالانس
6 دسامبر 2017 بدون نظر 7479 بازدید

اصول شناخت کفش نیوبالانس اصل از انواع تقلبی آن

اصول شناخت کفش نیوبالانس اصل از انواع تقلبی آن

ایالت ماساچوست محل تولید کفش هایی است که کیفیت بسیار بالایی داشته و گزینه مناسبی برای ورزش به شمار می رود. کمپانی نیو بالانس در محله برایتون بوستون وجود دارد و هر ساله کفش های ارزشمندی را که بهترین مورد در ورزش به شمار می روند را تولید کرده است.

کمپانی نیو بالانس برای رسیدن به پیشرفت آهسته و گام به گام حرکت می کند تا بتواند با عرضه محصولات با کیفیت مراحل پیشرفت را نیز بپیماید. یکی از مهمترین اصولی که این کمپانی از گذشته تا کنون آن را به کار گرفته است داشتن کیفیت در تولیدات خود می باشد و تمایلی که افراد به داشتن این کفش ها دارند خود می تواند گواه رعایت این اصل در کفش های نیو بالانس باشد.

اگر چرخی در بازار بزنید متوجه خواهید شد که از کفش های نیوبالانس هم نمونه های تقلبی بسیاری وجود دارد و هر فردی که به قصد خرید این کفش ها می رود باید نمونه های اصلی را به خوبی از انواع تقلبی آن تشخیص بدهد تا بتواند انتخاب خوبی را داشته باشد. در این مطلب می خواهیم چند اصل را که برای تشخیص اصالت این کفش ها لازم است را به شما معرفی کنیم پس تا انتها ما را همراهی کنید.

نیوبالانس در گذر زمان

فردی به نام ویلیام جی ریلی که اصالت بریتانیایی داشت در سال۱۹۰۶ میلادی از کشور انگلستان به ایالت متحده آمریکا مهاجرت نمود و در این کشور اقدام به تاسیس کمپانی نیوبالانس کرد. جی ریلی زمانی که پرندگان را دید که توانسته بودن با حفظ تعادل بر روی یک پای بایستند از خلاقیت خود کمک گرفت و نام نیوبالانس را در مورد کمپانی نوپای خود انتخاب کرد.

کمپانی نیوبالانس در ابتدای راه کفی کفش که کمی نیز قوس دار بود را تولید کرد و باید این کمپانی را یکی از کمپانی های توید کننده کفی کفش طبی به شمار آورد. نیوبالانس در زمینه تولید تجهیزاتی که به کفش مربوط می شود نیز توانسته تولیدات بسیاری را وارد بازار نماید

نیوبالانس

نیوبالانس

کمپانی نیوبالانس در سال های ابتدایی آغاز کار خود مشتری های زیادی را نداشت و نمی توانست درآمد خوبی به دست بیاورد و اکثر محصولات خود را به وسیله پست به فروش می رساند. در سال۱۹۳۸ میلادی کمپانی نیوبالانس موفق شد نخستین کفش ورزشی خود را تولید نماید که مخصوص دونده های طراحی شده بود.

این مدل از کفش های نیوبالانس دارای ویژگی های بسیاری است که از بین آن ها می توان به جنسی که در تولید آن ها به کار رفته اشاره کرد. چرم کانگوروی مشکی به کار رفته در کفش های نیوبالانس نرمی و راحتی بسیاری را برای افراد به ارمغان می آورد. پس از چند سال کمپانی نیوبالانس تولید کفش ورزشی خود را به صورت جدی تر آغاز کرد و کفش های با کیفیت و خوبی را برای ورزشکارانی که به بوکس، بیسبال و تنیس و دیگر ورزش ها مشغول بودند طراحی و تولید نمود.

تولید این قبیل از کفش های ورزشی موجب شد نام کمپانی نیو بالانس معروف تر از گذشته شود و افراد بیشتری با این برند آشنا شوند. اغلب محصولاتی که این برند تولید می نماید از لحاظ قیمتی گران تر از دیگر رقبا می باشد اما خصوصیات ویژه ای که کفش های نیو بالانس دارد موجب شده تفاوت بسیار زیادی با دیگر محصولات ورزشی داشته باشند و علیرغم قیمت بالایشان طرفداران بسیاری نیز داشته باشند.

با توجه به اینکه بنیان گذار نیوبالانس در اصل انگلیسی است اما بر روی تمام تولیدات این کمپانی نشان ساخت آمریکا به چشم می خورد و همین امر موجب شده نیوبالانس به عنوان یک برند آمریکایی در سرتاسر جهان معرفی گردد.

جعبه بسته بندی کفش نیوبالانس اصلی

تمام محصولاتی که کمپانی نیوبالانس تولید می کند به همراه بسته بندی هایی عرضه می شوند که کیفیت بسیاری داشته و از نظر زیبایی نیز ایرادی به آن نمی توان گرفت. استحکام جعبه کفش های نیوبالانس بسیار زیاد است و سریع خراب نمی شوند. به مدل نوشتن و غلط املایی هایی که ممکن است بر روی جعبه وجود داشته باشید دقت کافی داشته باشید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که جعبه یک کفش به هیچ عنوان نمی تواند اصل یا تقلبی بودن کفش هایی که درون آن قرار دارد را نشان دهد. احتمال اینکه از کفش هایی تقلبی در داخل جعبه های اصل استفاده کرده باشند بسیار زیاد است پس تنها به این نکته اکتفا نکنید و در خرید خود دقت کافی را داشته باشید.

نیوبالانس

نیوبالانس

توجه به لیبلی که بر روی جعبه کفش های نیوبالانس قرار دارد

اگر به جعبه کفش های نیو بالانس توجه کنید متوجه خواهید شد که لیبلی بر روی آن ها نصب شده است که به رنگ سفید می باشد و در مورد کفش و سایز و اندازه آن و کد رنگی آن اطلاعاتی بر روی آن نوشته شده است. علاوه بر این اطلاعات بر روی این لیبل یک کد بارکد نیز دیده می شود. اصولا جعبه های کفش های تقلبی نیوبالانس فاقد این لیبل می باشند و این هم یک راه دیگر برای شناخت کفش اصل نیوبالانس از انواع تقلبی آن می باشد.

لوگوی موجود در داخل کفش های نیوبالانس

درون کفش های اصلی نیوبالانس لوگوی این شرکت با کیفیت بسیار بالایی حک گردیده است ولی در مورد کفش های تقلبی این لوگو درون کفش وجود ندارد. کیفیتی که لوگوی حک شده درون کفش دارد به خوبی قابل مشاهده است پس به آن توجه کافی داشته باشید. در مورد کفش های نیوبالانسی که اصل هستند در قسمت کناری این لوگو مدل کفش هم دیده می شود این در حالی است که در مورد کفش های نیوبالانس تقلبی هیچ کدام از این موارد دیده نمی شود. هنگام خرید خود به وجود این دو مورد بر روی کفش دقت داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که نمونه انتخابیتان اصل می باشد تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرده و کلاهی سرتان نرفته باشد.

لیبل نصب شده بر روی زبانه کفش نیوبالانس اصل

در مورد کفش های نیوبالانس اصل از ی لیبل بر روی زبانه آن نیز استفاده شده است که مشخصات کفش بر روی این لیبل درج شده است. هنگامی که کفشی را با این نام انتخاب می کنید حتما به مشخصاتی که بر روی این لیبل نوشته شده است دقت کنید مخصوصا بارکدی که باید بر روی آن وجود داشته باشد. انطباق تمام مشخصات به ویژه بارکد با لیبلی که بر روی جعبه نصب شده است می تواند نشان دهنده اصالت کفش باشد. اگر در کوچکترین مورد اختلافی دیده شود باید به اصل بودن کفش شک کرده و از خرید آن امتناع بورزید.

لوگوی حک شده کف کفش نیوبالانس اصل

در کف تمام کفش های نیوبالانس که اصل هستند لوگوی این کمپانی با کیفیت بسیار بالایی حک گردیده است. علاوه بر این لوگو در مورد کفش های اصل باید عبارتRegistered trademark با علامت R است وجود داشته باشد. وجود تمام این موارد نشان دهنده این است که کفش انتخابی شما اصل بوده و می توانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمائید. در صورتی که یک مورد از موارد ذکر شده را در مورد کفشی که انتخاب کرده اید ندیدید باید از خرید آن صرف نظر کرده و به دنبال نمونه اصلی آن باشید. چراکه افراد بسیاری وجود دارند که به روش های مختلف قصد سوءاستفاده را دارند و می توانند با سرگرم کردن شما جنس تقلبی را به جای یک جنس اصل به شما بدهند پس در انتخاب خود دقت بسیار زیادی را داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *