اصول خرید کت زمستانی مردانه را بدانیم

اصول خرید کت زمستانی مردانه

بسیاری از مردان علاقه دارند در موقعیت های مختلفی از کت استفاده کنند ولی در زمستان پوشیدن کت کمی مشکل به نظر می رسد چرا که نمی تواند حفاظ خوبی در برابر سرمای هوا نمی باشد. اگر می خواهید کت در زمستان بپوشید بهتر است به سراغ کت هایی که از پارچه ضخیم و طبیعی تهیه شده اند بروید و در مورد بلندی آن مدل هایی را انتخاب کنید که مابین ران و زانوهای شما بایستد. در این مقاله قصد داریم اصول خرید یک کت زمستانی مناسب را بیان کنیم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته و در هوای سرد زمستان راحت تر باشید.

کت زمستانی

پارچه مناسب برای کت زمستانی

هنگامی که قصد خرید یک کت را برای زمستان دارید در ابتدا باید به پارچه ای که در دوخت کت به کار رفته است دقت نمائید.بهترین و مناسب ترین پارچه ای که برای گرم نمودن کافی مورد استفاده قرار می گیرد پشم و کشمیر است که بهترین گزینه برای دوخت کت های زمستانی می باشد.

پارچه کشمیری تفاوت فاحشی نسبت به پارچه های پشمی دارد و آن هم اینکه بسیار گرمتر از آن ها هستند واز قیمت بالاتری نیز برخوردارند و نسبت به پارچه های پشمی کم دوام تر می باشند.
اگر به دنبال کتی هستید که که گرمای بیشتری داشته باشد مدل هایی را انتخحاب کنید که یک لایه عایق نازک که گرما بخش است به آستر کت دوحته شده باشد. این لایه عایق باعث می شود در عین اضافه شدن یک لایه دیگر به کت باعث گرمتر بودن شما نیز می گردد.

گاهی کت های پشمی و کشمیر تنها به یک آستر استات مجهز هستند تا به راحتی بتوان آن ها را بر روی لباس های دیگر مورد استفاده قرار داد و پارچه ای که در بیرون کت ها استفاده شده خود به تنهایی قادر است شما را گرم نگه دارد. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب کت برای زمستان در مرحله اول کت های کشمیری را انتخاب کنید اما کت های پشمی هم می تواند نیاز شما را برای فصل زمستان برآورده کند پس به آن ها نیز توجه داشته باشید و هنگام انتخاب کت مناسب از آنها غافل نشوید.

کت زمستانی

قد مناسب کت های زمستانی

یکی از مهمترین و ضروری ترین نکاتی که در انتخاب کت های زمستانی باید به آن اهمیت داد اندازه یک کت است. برای اینکه بتوانید یک کت مناسب برای زمستان پیدا کنید که بلندی آن نیز مناسب باشد کافی است سایز کت زمستانی خود را از کت و کاپشنی که به طور معمول می پوشید کمی بزرگتر در نظر بگیرید. این کار به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی حرکت کرده و کارهای روزمره خود را انجام دهید بدون اینکه لباس هایی که در زیر کت خود پوشیده اید به قسمت شانه و گردن شما بچسبد و موجب اذیت و آزار شما باشد.

به دلیل اینکه کت های زمستانی دارای اندازه های مختلفی هستند می توانید در زمستان یک پلیور کلفت و یا یک کت اسپرت که از جنس پشم می باشد زیر آن بپوشید و به این ترتیب به سادگی و آسانی اندازه مناسب کت های زمستانی را به دست بیاورید.

کت زمستانی

مدل های متنوع کت زمستانی

اگر برای خرید کت زمستانی بهبازار بروید خواهید دید که چقدر تنوع این کت ها زیاد می باشد و شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه و نظر خود یکی را انتخاب کرده و بپوشید. البته سعی کنید مدلی که انتخاب می کنید علاوه بر اندازه مناسب از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد چراکه مدل های زیادی وجود دارد که زیبایی داشته ولی از لحاظ کیفیتی در سطح پائینی قرار دارند و خیلی زود کارایی خود را از دست می دهند.

از من بپرس 2

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago