#


اصول خرید بوت زنانه ساق بلند

بوت زنانه
13 دسامبر 2017 بدون نظر 1475 بازدید

اصول خرید بوت زنانه ساق بلند

اصول خرید بوت زنانه ساق بلند

یکی از کفش هایی که بسیار در بین خانم ها دارای محبوبیت است بوت های بلند می باشد که با شروع فصل سرما و بارش برف و باران کاربردی بودن آن ها بیشتر به چشم می آید. در این مطلب نکاتی را به جهت راهنمایی خانم هایی که قصد خرید بوت بلند را برای خود دارند بیان کرده ایم که با توجه به آن ها می توانند انتخاب خوبی داشته و بوت های مناسبی را برای خود برگزینند.

جذابیتی که بوت های بلند در استایل شما دارند پوشیده نیست و می توان این کفش ها را به عنوان عاملی برای جذاب تر دیده شدن استایل هر خانمی به شمار آورد. پس با ما همراه باسید تا اصول خرید بوت های بلند را با یکدیگر مرور کنیم و بر اساس این قواعد گزینه مناسبی را برای سپری کردن فصل پائیز و زمستان داشته باشیم.

بوت زنانه

انتخاب طول پاشنه مناسب برای بوت بلند

اگر در بازار کفش نگاه کنید بوت های مختلفی را خواهید دید که طول پاشنه هر کدام از آن ها با دیگری تفاوت بسیار زیادی دارد. می توانید هر کدام از این بوت ها را که پسندیده اید برای خود انتخاب کنید اما باید به یاد داشته باشید که پیش از هر چیزی راحتی بوت باید در نظر گرفته شود. اغلب از بوت هایی که دارای پاشنه های بلند هستند در مراسمات استفاده می شود و نمی توان آن ها را برای پیاده روی استفاده کر. خانم هایی که تمایل دارند بلندتر به نظر برسند بهتر است از بین بوت های لژدار و یا آن هایی که دارای پاشنه های هفت سانتی هستند یکی را انتخاب کنند.

بوت زنانه

توجه به رنگ بوت در هنگام انتخاب

در انتخاب بوت های بلند دقت داشته باشید که رنگی را از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید تا بتوانید آن ها را با هر لباسی به راحتی ست نمائید.در مورد رنگ های خنثی می توانید از رنگ های بژ تیره و یا قهوه ای و مشکی و یا حتی از رنگ خاکستری بوت بلندی را انتخاب کرده و استایل خود را موقرتر و جذاب تر نشان دهید.

بوت زنانه

توجه به اندازه بوت بلند

در مورد بوت های بلند باید به ساق پای خود نیز توجه نمائید تا بتوانید بوت مناسب و به اندازه ای را خریداری نموده و به راحتی از آن استفاده کنید. اگر بوت شما در قسمت ساق پا تنگ باشد ظاهر خوبی برای شما به وجود نخواهد آورد و مدت زمان کمتری می توانید از این بوت ها استفاده نمائید. پس بهتر است در انتخاب بوت مناسب به اندازه ای که در قسمت ساق پا نیز دارد توجه نمائید تا بتوانید انتخاب خوبی را داشته باشید.

بوت زنانه

ست کردن بوت بلند با لباس مناسب

اگر می خواهید بوت های شما زیباتر و جذاب تر دیده شوند بهتر است از پالتو و یا یبارانی ای استفاده کنید که بلندی پالتویتان کمی پائین تر از لبه بوت شما قرار بگیرد. به این ترتیب می توانید استایل جذاب تری را برای خود به وجود بیاورید و زیباتر از همیشه دیده شوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *