#


اصول ایجاد هماهنگی بین لباس مردانه و کفش های لوفر

کفش لوفر
4 اکتبر 2017 بدون نظر 1485 بازدید

اصول ایجاد هماهنگی بین لباس مردانه و کفش های لوفر

اصول ایجاد هماهنگی بین لباس مردانه و کفش های لوفر

یکی ازشیک ترین و مدرن ترین کفش های مردانه کفش لوفر می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد. در این مطلب می خواهیم در مورد کفش های لوفر صحبت کنیم و شما را بیشتر با این مدل از کفش ها آشنا کنیم. برای اینکه بتوانیم کفش های لوفر را با لباس های مردانه ست کنیم باید یک سری اصول را رعایت کنیم با ما همراه باشید تا این اصول را به شما معرفی کینم.

آشنایی با کفش لوفر

کفش های لوفر دارای زبانه کوتاه تری نسبت به دیگر کفش ها می باشد و مچ پاهای استفاده کننده را نشان می دهد و از پاشنه های کوتاهی برخوردار است. به طور کلی از یک سگک فلزی و یا چرمی بر روی زبانه کفش های لوفر استفاده شده است که باعث زیبایی این کفش ها می باشد.

کفش لوفر در گذر زمان

کفش های لوفر بر خلاف دیگر کفش ها دارای سرگذشت شفافی هستند و به وسیله یک فرد نروژی طراحی و تولید شده اند و برای خود دارای مدل های مختلفی می باشند که هرکدام از این کفش ها دارای طرفداران خاص خود می باشد.

کفش لوفر اورلند

در سال های نخست قرن بیست بود که یک فرد نروژی به نام نیلز گرگوری یک طرح جدید از کفش های مردانه را رونمایی کرد. گرگوری در سن سیزده سالگی تصمیم گرفت به خاطر فراگیری علم طراحی کفش به آمریکای شمالی سفر کرده و پس از هفت سال توانست تمام فوت و فن مدل سازی کفش را یادگرفته و در سال ۱۹۳۰ میلادی توانست یک کفش جدید را وارد بازار کند که به نام اورلند موکاسین معروف می باشد.

گرگوری برای طراحی این کفش ها از موکاسین هایی که ماهیگیران و مردم آمریکای شمالی به پا می کردندایده گرفته و این کفش ها را تولید کرد. گرگوری تصمیم گرفت این مدل از کفش ها را به کشورهای اروپایی و دیگر کشورها عرضه کند و در این زمینه نیز توانست به موفقیت چشمگیری دست یابد.

افرادی آمریکایی که به کشورهای اروپایی سفر داشتند با این مدل از کفش ها آشنا شدند و به طراحی کفش های اورلند موکاسین علاقه نشان دادند و به این طریق این مدل از کفش ها در آمریکا نیز معروف شده و مورد استفاده قرار گرفتند.

انواع کفش های لوفر

۱ـ کفش لوفر پنی

یکی از انواع کلاسیک کفش های مردانه لوفر پنی می باشد که در دهه ۵۰ میلادی رونمایی شده و به عنوان یک کفش رسمی به شمار می رود. در سال های اخیر این مدل از کفش های لوفر در سراسر جهان شناخته شدند و افراد مختلفی در رده های سنی گوناگون از این مدل کفش ها استفاده می کنند.

۲ـ کفش های لوفر تاسل

بسیاری از مردان ایتالیایی به کفش های لوفری که بر روی خود دارای منگوله هستند علاقه وافری نشان می دهند. در مورد شلوار مناسب برای ست کردن با این مدل از کفش ها می توان از انواع مختلف شلوارهای کتان و رنگ های متنوع آن استفاده کرد و استایلی جذاب و زیبا داشت.

۳ـ کفش های لوفر برند گوچی

کفش های لوفر در ایتالیا طرفداران بسیاری را برای خود داشت ولی در دیگر شهرهای اروپایی این مدل از کفش ها نتوانست در میان مردم محبوبیت پیدا کند چرا که مردان پوشیدن این کفش های لوفر را برای یک استایل رسمی مناسب نمی دانستند. هنگامی که گوچی طراح ایتالیایی از یک سگک فلزی بر روی این مدل از کفش ها استفاده کرد به خاطر جذابیتی که به این مدل بخشیده بود توانست اوضاع را عوض کرده و باعث محبوبیت این کفش ها در سراسر جهان شود.

کفش لوفر گوچی به خاطر سگک فلزی به کار رفته بر رویش به عنوان یک کفش رسمی شناخته می شود و به راحتی قابلیت ست شدن با کت و شلوارهای مردانه را دارد. بیشتر مردان علاقه دارند از رنگ های مشکی و قهوه ای این کفش ها استفاده کنند تا بتوانند به یک استایل رسمی و جذاب دست پیدا کنند.

کفش لوفر

کفش لوفر

۴ـ کفش های لوفر بلژیکی

هنری بندل یک طراح بلژیکی است که طرح جدیدی از کفش های لوفر را طراحی کرد. فروشگاه های بندل برای نخستین بار تولیدات برند های معروفی همچون شنل و دیور و چند برند دیگر را به کشورهای آمریکایی اورد. یکی از مشخصات کفش های لوفر بلژیکی یا همان لوفر بندل این است که بر روی آن ها از یک پاپیون کوچک استفاده شده است و اغلب از جنس چرم تهیه می شوند و دارای رنگ هایی غیر از رنگ های معمول می باشد و در طراحی تولید آن ها ظرافت بیشتری به کار رفته است.

ـ کدام جنس کفش های لوفر مناسب تر است؟

در مورد انتخاب کفش های لوفر باید استایل خود را در نظر بگیرید و کفشی مناسب با آن را برگزینید. به عنوان مثال اگر قصد دارید یک تیپ و استایل غیر رسمی داشته باشید بهتر است از کفش های لوفری که از جنس جیر هستند استفاده کنید. بهره گیری از کفش های لوفر چرمی اغلب برای تیپ های رسمی در نظر گرفته شده اند.

ـ کفش لوفر با چه رنگی بهتر است؟

اغلب افراد در مورد انواع مختلف کفش به سراغ رنگ مشکی می روند و آن را جذاب تر و بهتر از دیگر رنگ ها می داننددر خالی که در مورد رنگ کفش های لوفر تنوع زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید یکی از رنگ های آبی، قهوه ای و یا حتی رنگ کرمی را برای خود برگزینید. در مورد ست کردن کفش های لوفر با کت و شلوار پیشنهاد می کنیم به سراغ کفش هایی که رنگی خنثی دارند بروید تا بتوانید یک استایل جذاب و فوق العاده برای خود داشته باشید.

ـ کفش لوفر با جوراب یا بدون آن

در مورد کفش های لوفر شما مختارید از جوراب استفاده کرده و یا این کفش ها را بدون جوراب به پا کنید اما باید به خاطر داشته باشید که اگر از شلوارهایی که کمی کوتاه تر هستند به همراه کفش های لوفر استفاده می کنید نباید جوراب بپوشید و یا از جوراب های مخفی استفاده کند. البته جوراب بلندی که رنگی مناسب دارد نیز می توانید به همراه کفش های لوفر خود بپوشید ولی ترجیحاً سعی کنید از مدل هایی که رنگ جیغ دارند استفاده نکنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *