#


اصول انتخاب کمربند مناسب

کمربند
8 دسامبر 2017 بدون نظر 1127 بازدید

اصول انتخاب کمربند مناسب

اصول انتخاب کمربند مناسب

به کار گیری از کمربند در مورد شلوارهای مختلفی همچون جین و کتان و پارچه موجب خواهد شد تا فرد ظاهری اراسته و خاص داشته باشد و شخصیت به خصوصی نیز بتواند برای خود ایجاد کند. یکی از مواردی که نشان دهنده ارزش قائل شدن برای شخصیت است به کار بردن کمربند در پوشش همیشگی خود است. افراد با انتخاب کمربند مناسب می توانند ارزش شخصیتی خود را ارتقا دهند و ظاهر آراسته ای را برای خود بسازند. یکی از مهمترین اکسسوری هایی که در بین اکثریت لباس مردان دیده می شود و قابلیت سازگاری با هر رنگ و جنسی از لباس را دارد کمربند می باشد.

کمربند به عنوان یکی از کوچکترین اجزاء لباس مردان به شمار می آید که می تواند با اکثر لباس ها ست شده و هماهنگی داشته باشد؛ اما باید به زیبایی و متناسب بودن آن نیز توجه کافی داشته باشید چراکه نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در لباس پوشیدن یک مرد دارد.

کمربند

به کار بردن کمربند روش های خاص خود را دارد که اغلب به دلیل پیچیده بودن روش استفاده از آن مردان به روش های نادرستی آن ها در مورد شلوارهای خود به کار می برند. در مطلب قصد داریم روش های صحیح انتخاب کمربند و نحوه صحیح استفاده از آن را عنوان کنیم بنابراین اگر شما نیز به عنوان یک مرد تمایل دارید تا استایل خود را جذاب و با شکوه نشان دهید و با ظاهری آراسته تر در تمام جمع ها حاضر شوید ما را در این مقاله همراهی نمائید.

مدل های متنوع کمر بند

کمربندها به طور کلی به دو دسته کمربندهای معمولی و کمربندهای رسمی تقسیم می شوند. اگر کمی توجه داشته باشید مسلما خواهید توانست این مدل از کمربندها را از یکدیگر تشخیص دهید. هنگامی که برای انتخاب کمربند می روید به پهنای آن دقت کنید و در نظر داشته باشید کمربندهایی که پهنای آن ها به اندازه انگشت شصت شما برسد از نوع رسمی می باشند و در مورد لباس های رسمی خود باید از این مدل کمربندها استفاده نمائید.

کمربند

کمربندهایی که پهنای آن ها بیشتر از این میزان باشد از انواع کمربندهای معمولی می باشند و هرگز نباید از آن ها در مورد لباس های رسمی خود استفاده کنید. اگر با استفاده از این روش نتوانید نوع کمربند خود را مشخص کنید می توانید به ظاهر آن ها نیز دقت داشته باشید. کمربندهایی که از انواع اسپرت هستند اصولا دارای رنگ های براق می باشند و این در حالی است که کمربندهای رسمی دارای رنگ مات می باشند و بافتی که دارند نسبت به مدل های دیگر صاف است. بهترین کار این است که از هر دو نوع کمربند در بین لباس های خود داشته باشید تا در مواقع لزوم بتوانید از آن ها استفاده لازم را ببرید و مجبور نشوید یک کمربند را در هر مراسمی به کار بگیرید.

اصول صحیح انتخاب کمربند مردانه بر اساس هیکل

ـ مردانی که دارای اندام لاغری هستند و اندام آن ها به صورت باریک و کشیده است بهتر است از کمربندهایی که کمی نازک و باریک هستند استفاده نکنند چراکه این دسته از کمربندها باعث می شود تا ظاهر شما بیش از اندازه لاغر دیده شود.

ـ مردانی که دارای استخوان بندی کوچکی نسبت به سایرین هستند بهتر است از کمربندهایی که دارای سگک های کوچکی هستند و ظریف تر از بقیه هستند استفاده کنند. این کمربندها در موجه تر نشان دادن ظاهر شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

کمربند

ـ افرادی که دارای اندام درشتی هستند یکی از ملزومات لباس پوشیدن آن ها استفاده از کمربند است. به کار بردن کمربند در استایل آن ها موجب می شود کمی لاغر تر دیده شوند. البته این دسته از افراد باید به یاد داشته باشند زمانی که کمربند می بندند نباید آن را خیلی سفت ببندند چراکه موجب خواهد شد شکم شان بیش از اندازه بیرون افتاده و بدفرم دیده شوند.

ـ مردانی که دارای استخوان بندی درشتی هستند هنگام انتخاب کمربند راحت تر می توانند عمل نمایند. این دسته از افراد می توانند به سراغ انتخاب کمربندهایی بروند که دارای سگک بزرگی هستند. این مدل از کمربندها بهترین انتخاب برای این افراد می باشد ولی مدل های دیگر را نیز می توانند انتخاب نمایند و در استایل خود به کار بگیرند.

انتخاب کمربند مناسب تاثیر بسیار زیادی در استایل جذاب خواهد داشت به شرط آنکه از مدل های مناسبی در استایل خود استفاده کنید و ظاهری شیک و مرتب را برای خود بسازید و به لباسی که می پوشید توجه کافی داشته باشید و به تناسب لباسی که می پوشید کمربند مناسبی را نیز انتخاب نمائید. هماهنگی میان لباس و کمربند موجب می شود تا استایلی جذاب داشته و خوش تیپ تر دیده شوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *