اصولی که در خرید زیرپوش مردانه باید بدانیم

اصولی که در خرید زیرپوش مردانه باید بدانیم

یکی از لباس هایی که برای مردان بسیار ضروری است و باید حتماً آن را داشته باشند زیر پوش است. شاید بسیاری از مردان بگویند چه لزومی دارد که زیر پوش بپوشیم؟ در پاسخ به این افراد باید بگوئیم زیر پوش یک لباس بسیار کاربردی است که می تواند عرق بدن شما را جذب کرده و باعث شود تا هیچ لکه تعرقی بر روی پیراهن شما دیده نشود.

زمانی که زیر پوش می پوشید در اصل به ماندگاری بیشتر پیراهن های خود نیز کمک کرده اید. البته به یاد داشته باشید که خرید زیرپوش اصول خاص خود را دارد و باید همواره به ان توجه داشت. در این مقاله قصد داریم چند نکته اصلی را که در مورد خرید زیرپوش باید رعایت شود را بیان کنیم پس تا انتها با ما همراه شوید.

استفاده از زیرپوش های مخصوص پیراهن

زمانی که برای خرید زیرپوش اقدام می کنید از هر مدلی که خوشتان آمد برای پوشیدن از زیر پیراهن خود استفاده نکنید و به سراغ مدل هایی بروید که مخصوص پوشیدن از زیر پیراهن طراحی شده اند. علاوه بر این ترجحاً کمی پول خرج خود کرده و زیرپوش هایی را انتخاب کنید که در عین اینکه کمی گران هستند ولی باعث می شوند در کل روز بدن شما تمیز بوده و شادابی اولیه خود را حفظ کند.

منع پوشیدن زیرپوش سفید

با وجود اینکه رنگ سفید یک رنگ جذاب به نظر می رسد و باعث می شود لکه ها خود را زود نمایان کنند ولی ما توصیه می کنیم از زیر پیراهن خود این رنگ را استفاده نکنید چرا که به خوبی دیده خواهند شد. بهتر است برای پوسیدن زیرپوش از زیر پیراهن خود به سراغ رنگ هایی بروید که تناسب بیشتری با پوست شما داشته باشد. در مورد این زیرپوش ها می توانید از مدل هایی که به رنگ خاکستری هستند استفاده کنید.

پوشیدن زیرپوش های آستین دار

استفاده از زیر پوش هایی که دارای آستین هستند باعث می شود که هنگام تعرق زیر بغل شما نیز محافظت شود و با جذب عرق زیر بغل از بوی بد آن جلوگیری می کنند ولی در کورد زیرپوش های آستین حلقه ای اینگونه نیست و فقط اطراف شگم و پهلوها را می پوشانند و عرق این قسمت ها را به خود جذب می کنند.

زیرپوش مردانه

خریدن زیر پوش های یقه هفتی

آن دسته از مردانی که همواره از پیراهن استفاده می کنند و گاهی دکمه های آن را نمی بندند می توانند از زیرپوش های یقه هفت استفاده کرده و از زیر پیراهن خود بپوشند. زمانی که تمام دکمه های پیراهن خود را نمی بندید زیرپوش های یقه هفت بهترین گزینه به شمار می روند چرا که یقه آن از زیر پیراهن دیده نمی شود ولی در مورد دیگر زیرپوش ها اینطور نیست. اینکه از کدام مدل یقه هفتی استفاده کنید بستگی به پیراهنی دارد که می خواهید بپوشید. پس هنگام خرید زیرپوش به این موارد نیز دقت بفرمائید.

نپوشیدن زیرپوش های نخی

شاید از گذشته شنیده باشید که بهترین زیرپوش ها آن هایی هستند که دارای جنس نخی می باشند اما باید به خاطر داشته باشید که این جنس زیرپوش ها پس از یکبار شستشو آب رفته و رنگ خود را از دست می دهند. زیرپوش هایی که دارای کشسانی هستند می توانند گزینه بهتری باشند چراکه هم دراای منافظی برای عبور هوا هستند و هم نرمتر از مدل های دیگر می باشند. این مدل از زیرپوش ها بیشتر می توانند تعرق بدن را به خود جذب کرده و عمر طولانی تری نسبت به زیرپوش های دیگر داشته باشند. پس در انتخاب جنس زیرپوش هوشمندانه عمل کنید.

زیرپوش متناسب با اندام

ترجیحا به سراغ خرید زیرپوش هایی بروید که اندازه بدن شما باشد بتواند به هیکل شما فرم جذابی بدهد. این زیرپوش ها از زیر پیراهن دیده نشده و باعث می شوند هیکل شما بیش از پیش جذابیت داشته و مردانه تر به نظر برسد

از من بپرس 2

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago