#


استفاده از کفش های تخت جایگزینی مناسب برای کفش های پاشنه بلند

13 می 2018 بدون نظر 2103 بازدید

استفاده از کفش های تخت جایگزینی مناسب برای کفش های پاشنه بلند

پوشیدن کفش های بدون پاشنه به جای کفش های پاشنه بلند

ممکن است شما هم همانند برخی از  خانم ها پوشیدن کفش های پاشنه بلند را دوست نداشته باشید، ولی باید بدانید که به تازگی کفش های پاشنه بلند وارد دنیای مد و فشن شده اند.  بهتر است بگوییم امپراطوری کفش های بدون پاشنه و کتانی ها به پایان رسیده است.

اخیرا افرادی که در زمینه طراحی و مد و فشن فعالیت دارند گزینه های زیادی از مدل های مختلف کفش های پاشنه بلند را در اختیار ما قرار داده اند، گزینه هایی که باعث می شوند ما به آسانی دیگر به کفش های پاشنه کوتاه فکر نکنیم. بهتر است ورود کفش های پاشنه بلند به کمد لباس هایتان را تبریک بگویید. بیایید صادق باشیم، هر لباسی با کفش پاشنه بلند زیباتر به نظر می رسد. اما اگر شما هم با فکر کردن به کفش های پاشنه بلند به یاد پاهای بیچاره تان می افتید که چقدر اذیت خواهند شد، باید بگوییم که دنیای فشن به این موضوع بسیار زودتر از شما اندیشیده است.

اما بهتر است بدانید که شیوه های بسیاری وجود دارد که بتوان با استفاده از آن ها از کفش های بدون پاشنه هم برای داشتن یک استایل شیک استفاده کرد و این که به راحتی بتوان آن ها جایگزین کفش های پاشنه بلند کرد. در این مطلب به بررسی مدل های برتر کفش های پاشنه بلند می پردازیم و جایگزین بدون پاشنه هر مدل را معرفی می کنیم. این جایگزین کفش پاشنه بلند را می توانید بدون آن که تغییری در استایل شما به وجود بیاورد، به راحتی استفاده کنید.

جایگزین صندل پاشنه بلند گلدوزی شده

شما می توانید با انتخاب یک صندل پاشنه بلند که کاملا گلدوزی شده است در فصل تابستان یک استایل کاملا شیک برای خود بسازید، همچنین شما می توانید با انتخاب این مدل از صندل ها دیگر استفاده از صندل های بدون پاشنه که دارای گلدوزی کمی هم هستند را کنار بگذارید.

جایگزین کفش پاشنه میخی کار شده

شما می توانید با انتخاب و خرید یک جفت کفش پاشنه میخی که نوک آن نیز تیز است و همچنین بر روی آن کار زیادی شده است، یک استایل بسیار شیک برای مهمانی پیش رویتان بسازید. ولی  چنانچه  با این کفش ها احساس راحتی ندارید، می توانید آن را با یک جفت صندل کار شده جایگزین نمایید، اگر روی این صندل با مروارید کار شده باشد، می تواند یک گزینه انتخابی زیبا برای یک پوشش خاص زنانه باشد.

جایگزین کفش لژدار جیر یا چرم مشکی

چنانچه دوست دارید یک استایل رسمی و شیک داشته باشید می توانید از کفش های پاشنه بلند جیر و یا چرم که رنگ مشکی دارند استفاده کنید، برای ست کردن این نوع کفش ها نیز با هیچ مشکلی رو به رو نخواهید شد و آن را می توانید با هر نوع لباس مجلسی که دوست داشته باشید ست کنید. استفاده از کفش های پاشنه مبلی (لژدار) نسبت به کفش های پاشنه بلند دیگر، راحت تر است، اما اگر دوست دارید یک کفش بدون پاشنه را جایگزین آن ها کنید؛ می توانید از یک کفش عروسکی مشکی و ترجیحاً ورنی یا جیر مشکی استفاده کنید. کفش عروسکی مشکی را می توانید علاوه بر مهمانی، برای محل کار یا در مواقعی که می خواهید استایل نیمه رسمی داشته باشید نیز مورد استفاده قرار دهید.

جایگزین کفش پاشنه بلند متالیک

یکی از رنگ هایی که در دنیای مد امسال بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد رنگ های براق است. چنانچه علاقه دارید که این مدل از کفش های پاشنه بلند را با کفش بدون پاشنه جایگزین کنید، توصیه ی ما کتانی های متالیک است. می توانید آن ها را با هر نوع پوششی هماهنگ کنید و از استایل فوق العاده خود لذت ببرید.

جایگزین کفش پاشنه بلند خز دار

بهتر است بدانید که کفش های پاشنه بلندی که دارای خز های بلند نیز هستند باعث می شود فرد دارای استایل بی نظیری باشد. این مدل از کفش ها ممکن است مورد پسند خیلی از خانم ها نباشد، ولی اگر بتوانید آن ها را با روش صحیح در استایل خود استفاده کنید ، نتیجه ای خارق العاده خواهد داشت. جایگزین این کفش ها، صندل های بدون پاشنه ای است که خزهای بلند دارند. این نوع صندل های بدون پاشنه با خزهای بلند، دقیقاً عملکردی مشابه کفش های پاشنه دار با خز بلند در استایل شما خواهند داشت.

جایگزین کفش پاشنه بلند جیر ساده

کفش های پاشنه بلندی که دارای جنس جیر بوده و نیز مدل کاملا ساده ای دارند بیش تر در مهمانی هایی مورد استفاده قرار می گیرند که حالت نیمه رسمی و یا خودمانی داشته باشند. شما می توانید این کفش پاشنه ۷ سانتی متری را با صندل های ساده و معمولی جایگزین کنید.

جایگزین صندل بندی پاشنه بلند پلنگی

باید بدانید که یکی از جذاب ترین مدل های کفش پاشنه بلند صندل های بندی هستند که با پوشیدن آن ها زیبایی استایل زنامه تان دو چندان خواهد شد.  این مدل کفش ها می توانند به همراه لباس های مجلسی که پارچه های نازک و ظریف دارند، استایلی کاملاً زنانه و زیبا به وجود آورند. یک صندل بندی پلنگی، گزینه ای ایده آل برای استایل رسمی خواهد بود؛ خصوصاً اگر با لباس های مجلسی مشکی و ساده پوشیده شود. جایگزین مناسب برای این نوع صندل ها، کفش های بدون پاشنه با طرح پوست پلنگ خواهد بود. زیبایی این کفش بدون پاشنه، چیزی کمتر از صندل بندی پاشنه بلند پلنگی نخواهد داشت.

جایگزین صندل پاشنه دار با رویه بلند

صندل های پاشنه دار که دارای  رویه ی بلند هستند انتخاب اکثر از خانم ها می باشد، به این دلیل که این مدل از صندل ها هم زیبایی کفش های پاشنه دار را دارند و هم احساس راحتی زیادی برای شما خواهند داشت. اما اگر می خواهید جایگزین مناسبی برای این کفش ها بیابید، پیشنهاد ما صندل های بدون پاشنه با رویه بلند است.

جایگزین کفش پاشنه بلند پشت باز

بهتر است بدانید که شما می توانید از کفش های پاشنه بلند پشت باز با بسیاری از استایل ها و لباس های مجلسی زنانه مورد استفاده قرار دهید. کفش های بدون پاشنه ساده جایگزین مناسبی برای آن ها هستند.

جایگزین کفش پاشنه بلند سفید

برای این که از کفش پاشنه بلند بتوانید به طرز درستی استفاده کنید، این است که استفاده از کفش های پاشنه بلند سفید با لباس های مجلسی به رنگ روشن ، یک سبک بی نظیر برای داشتن استایلی شیک و زنانه است. لباس های مجلسی که دارای رنگ روشن  بوده یا این که رنگ های خنثی دارند می توانید به آسانی با کفش های سفید ست کنید. همچنین می تواند یک گزینه مناسب برای ست کردن با پیراهن مجلسی مشکی باشد. کفش بدون پاشنه سفید دقیقاً کاربردی مشابه کفش پاشنه دار سفید دارد و می تواند مناسب ترین جایگزین برای آن باشد. با وجود اینکه کفش های پاشنه بلند طرفداران زیادی دارند، اما شاید شما هم از جمله کسانی باشید که از پوشیدن این کفش ها اذیت می شوید و همیشه یک کفش بدون پاشنه را ترجیح می دهید. اما یک کفش بدون پاشنه شیک و مناسب هم می تواند جایگزین فوق العاده ای برای کفش پاشنه بلند شما باشد. نظر شما درباره جایگزین کفش پاشنه بلند و استایل و راحتی کفش های تخت چیست؟

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *