#


استفاده از عطر و ادکلن

عطر
10 می 2017 بدون نظر 1383 بازدید

استفاده از عطر و ادکلن

استفاده از عطر و ادکلن

تست کردن عطر و ادکلن به بهترین شیوه

انتخاب عطر آن هم زمانی که داخل فروشگاه بوها و رایحه های مختلفی دارد بسیار گیج کننده به نظر می رسد . با ماهمراه شوید تا بهترین راه تست کردن عطر را بدانید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما تصمیم گرفته و دل را به دریا زده اید و می خواهید عطری که همیشه استفاده می کرده ایدرا عوض کنید اما داخل فروشگاه های عطر با بوها و رایحه های گوناگونی روبرو می شوید و این شما را دچار سردرگمی می کند و زمانی هم که این رایحه ها با هم ترکیب شوند از تصمیم خودتان منصرف می شوید و مجدداً عطر همیشگی تان را می خرید. اکنون می خواهیم شیوه ای را به شما بیاموزیم که دیگر دچار مشکلاتی این چنین نشده و به راحتی بتوانید عطری مناسب را انتخاب کرده و لذت ببرید.

زمانی که می خواهید نمونه از یک عطر جدید را تست کنید مقداری از آن را روی کاغذ های تست بزنید و بو کنید . پس از آن به جای اینکه یک بطری قهوه را ببویید تا بوی آن عطر از مشام تان برود و ساعد دست خود را بو کرده و پس از آن به سراغ عطر بعدی بروید . پوست بدن شما بویی کاملاً خنثی برای شما دارد. بنابر این استشمام بوی آن در فاصله ی بین عطرها هر رایحه ای که در بینی باشد را پراکنده کرده و تشخیص دادن عطرها و رایحه های مختلف را آسان می کند. به این ترتیب به راحتی دیگر برای این کار نیازی به بو کردن قهوه نخواهید داشت.

جدیدترین عطرهای زنانه  

امروز تصمیم داریم چند عطر زنانه معروف را که بیشتر برای فصل پاییز مناسب است به شما معرفی کنیم و برای این کار عطرها را به ترتیب از رایحه های ملایم ، سبک و شیرین مناسب اوایل فصل پاییز تا رایحه های گرم تر ، سنگین تر و تلخ تر مناسب اواخر پاییز و ابتدای فصل سرما برای شما نام میبریم.

عطری از برند باربری با نام باربری بریت شِیر

باربری

باربری

 عطر زنانه باربری بریت شیر از برند باربری در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شد و رایحه ای میوه ای و گلی برای خود دارد. این عطر ترکیبی از رایحه لیچی ، پرتقال یوزو ، پرتقال ماندارین و برگ آناناس است که در وجود و قلب خود رایحه گل صد تومانی ، شکوفه هلو و گلابی را نهان کرده است و بر پایه عطر مشک سفید و چوب های معطر سفید مخلوط گشته است کمپانی بربری در ایران با نام بربری هم شناخته شده است.

ترکیبات میوه ای مخصوصاً میوه های گرمسیری مثل آناناس ، گلابی و لیچی در ترکیب با عطر گل های معطر مثل شکوفه هلو و گل صد تومانی عطر و بویی ملایم و شیرین تولید می کنند که برای آغازین روزهای فصل سرد و انتقال تدریجی از عطرهای تابستانی به رایحه های مناسب فصل سرما بسیار مناسب هستند.

برند ویکتور اندرلف با عطر زنانه فلاور بامب

این عطر در سال ۲۰۰۵ از سوی برند ویکتور اندرلف وارد بازار گردید و رایحه ای گلی وشرقی دارد. این عطر که درون قلب خود

اندرلف

اندرلف

رایحه یاس رازقی ، رز سنتیفولیا ، گل فریزیا و ارکیده کتیلیا را مخفی کرده ترکیبی از عطر ترنج و چای سبز است و بر پایه نعناع هندی و عطر مشک ترکیب یافته است. شیشه ی این عطر به دلیل اینکه با اسمش متناسب باشد به صورت یک نارنجک کریستالی طراحی شده است که به صورت کاملاً نمادین رایحه جذاب و وسوسه برانگیز این عطر را به یکباره در محیط پراکنده می کند و طرحی بسیارزیبا دارد.

در ترکیبات این عطر رایحه ترنج و چای سبز که رایحه هایی خنک به حساب می آیند با عطر چند گل گرمسیری معطر مخلوط شده و رایحه ملایم و شیرینی ساخته اند که در ترکیب با نت های زیرین شیرین و گرم مثل مشک به گرمی نزدیک شده و برای روزهای ابتدایی تا اواسط فصل پاییز بسیار مناسب خواهد بود.

عطر زنانه فانتزی از برند بریتنی اسپیرز

در سال ۲۰۰۵ عطری از سوی برند بریتنی اسپیرز وارد بازار شد که رایحه ای گلی وشرقی دارد. رایحه های پنهان شده در قلب این عطر که شامل رایحه یاسمن و شکلات سفید است باعطرلیچی ، به طلایی و کیوی ترکیب شده و بر پایه عطر زنبق زدر ، مشک و چوب های معطر شکل گرفته است . این عطر به عنوان معجون عشقی است که در یک بطری زیبا قرار گرفته است.

ظرف این عطر با نگین های سوار و فسکی اصل مزین شده است و فوق العاده به نظر می آید. همانطور که گفتیم ترکیب عطر میوه های شیرین و گرمسیری در کنار رایحه گل ها انتخاب به جا و شایسته ای برای فصل پاییز به شمار می رود. این عطر گزینه ی بسیار مناسبی برای اواسط و روزهای پایانی فصل پاییز و شروع فصل سرما می تواند باشد آن هم به دلیل داشتن رایحه گرم و دل انگیز شکلات سفید که با رایحه شیرین و گرم چوب های معطر ترکیب شده است.

عطر کریستال نوار (کریستال نویر)

برند ورساچه در سال ۲۰۰۴ عطری را با نام کریستال نوار ( کریستال نویر ) به بازار عرضه کرد که رایحه ای کم یاب و ملیح دارد. این عطر بی نظیر که ترکیبی از عطرهای سبز ،زنجبیل و فلفل است و در قلب خود رایحه یاسمن ، بهار نارنج ، نارگیل و گل صد تومانی را پنهان کرده است و بر پایه عطر مشک ، چوب صندل و غیر ترکیب فوق العاده ای پیدا کرده است.در اصل طراحان این رایحه به دنبال ایجاد عطری مرموز و جذاب برای  یک زن اغواگر بوده اند و این عطر زیبا وارد بازار گردیده است.

کلمه نوار ( نویر ) در زبان فرانسه به معنای سیاه است.این عطر که ورژن تیره ی عطر پر طرفداربرایت کریستال برند ورساچه است برای مناسبت های خاص و فصل گرم و استفاده شبانه طراحی گردیده. زمانی که شما این عطر را استفاده می کنید به دلیل رایحه گل

های گرمسیری که به همراه عطر ادویه ها ترکیب شده است و بسیار خاص و فراموش نشدنی است به آن حالت شرقی ، گرم و تندی بخشیده است که در فصل سرما حسابی شما را گرم می کند و معاشرت با شما را به فعالیتی بسیار دلپذیر و دوست داشتنی تبدیل می کند و ما این عطر دوست داشتنی را برای اواخر پاییز و فصل سرما به شما پیشنهاد می کنیم مطمئناً از امتحان آن خوشحال خواهید شد.

عطر کوکو نوار ( کوکو نویر )

برند شنل در سال ۲۰۱۲ عطر زنانه ای با نام کوکو نوار ( کوکو نویر) را با رایحه ای چوبی وشرقی به بازار عرضه کرد. این عطر ترکیبی از عطر های گریپ فروت و ترنج کالا بریایی است که رایحه گل رز ، نرگس و برگ گل شمعدانی و یاسمن را در وجود خود

کو کو

کو کو

پنهان کرده است و بر پایه عطر دانه تونکا ، چوب صندل ،وانیل ، نعناع هندی و مشک سفید ترکیب پیدا کرده است . این عطر که با الهام از شب های زیبای ونیز است توسط کمپانی شنل که یکی از برترین و شیک ترین طراحان عطر و فشن است طراحی شده و وارد بازار گردیده است.این عطر بسیار سکر آور و وسوسه انگیز و دلچسب زنانه برای مجالس با شکوه و مجلل و مناسبت های خاص بسیار مناسب می باشد.

رایحه ها و بوهای این عطر گرم و فوق العاده بی نظیر به شکلی سحر آمیز با یکدیگر ترکیب شده است تا وسوسه بر انگیزترین عطر گرم و تلخ برای مناسبت های خاص در فصل زمستان را برای شما فراهم کند.

نت های خنک این عطر مثل گریپ فروت و ترنج در ترکیب با انبوهی از نت های گرم و گل های کم یاب و بوهای گرم و تند چوب های معطر را یحه نهایی گرم و تلخی را با میزان پراکندگی و ماندگاری بالا به وجود آورده اند. دانه تونکا ، وانیل ، گل شمعدانی و چوب صندل از دوست داشتنی ترین و کم یاب ترین عناصر تشکیل دهنده ی این عطر فوق العاده می باشند و عطر های حاوی این مواد معمولاً به علت تولید کم و کلکسیونی با قیمت بالایی نسبت به عطر های دیگر به فروش می رسند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *