استایل های مختلف با شلوار جین سفید

استایل های مختلف با جین سفید

به گزارش از من بپرس، بر خلاف دیگر جین ها، پوشیدن شلوار جین سفید محدودیت هایی دارد که باعث می شود ست کردن آن مقداری سخت به نظر برسد.

شاید دلیل این کار بیشتر این باشد که این جین ها عیب ها را نمی پوشاند. جین سفید مثل آینه است، بنابراین باید دقت کرد که تصویر خوبی از آن منعکس شود.

شما با خیال راحت می توانید یک جین تیره را بپوشید و انواع پیراهن ها و تی شرت ها را با آن ست کنید؛ ولی جین سفید حوصله و سلیقه زیاد می خواهد.

جالب اینجاست که درباره پیراهن یا تی شرت سفید این امر صدق نمی کند و این از رازهای شلوارهای جین سفید است.

درباره جین سفید آخرین نکته این است که در شهرهای بزرگ مراقبت از آن جزو استایل شما محسوب می شود، چون خیلی زود کثیف می شود و کثیفی آن مانند بقیه جین ها باعث به اصطلاح نشستن توی تن نمی شود.

بنابراین در قدم اول سعی کنید یک جین سفید مناسب پیدا کنید. گفتیم که این مدل از جین ها عیب ها را نمی پوشانند. پس اگر پاهای شما انحراف دارد و یا پرانتزی است سعی کنید جین راسته بپوشید. اگر که از پاهایی راست و به قاعده برخوردار هستید نیز می توانید از جین های سفید فیت استفاده کنید.

حال که جین خود را انتخاب کردید، به سراغ ست کردن آن می رویم. در این مرحله باید مشخص کنید این ست را برای چه جایی می خواهید. در یک مهمانی رسمی شرکت می کنید یا با دوستان تان به یک کافه می روید. قصد خیابان گردی دارید و یا به خرید می روید.

استایل رسمی

استایل رسمی با جین سفید خاص و جذاب است. راستش را بخواهید سخت هم هست. چون سفیدی آن در برابر رسمیت و سنگینی مقاومت می کند. اما اگر قصد دارید استایل رسمی داشته باشید، با جین سفید یک پیراهن آبی، طوسی و یا سفید بپوشید. منظور از آبی، آبی روشن است که به شدت با سفید ترکیب جذابی به دست می دهد. پیراهن را داخل شلوار قرار دهید و یک کت تک سورمه ای، خاکی و یا طوسی نیز روی آن بپوشید. خاکی بهتر دیده می شود، البته به سلیقه و تن رنگ شما نیز قطعاً بستگی دارد. بعد هم می توانید کالج ملوانی و یا لوفر را به این دو اضافه کنید.

استایل غیر رسمی

در استایل غیر رسمی تقریباً همان اصول استایل رسمی با اندکی آزادی بیشتر حاکم است. در این جا می توانید پیراهن آبی روشن و یا حتی صورتی را با جین سفید ست کنید. اگر فکر می کنید خیلی غیر رسمی است و یا جایی که می روید نیاز به رسمیت بیشتری دارد، پیراهن سورمه ای و یا مشکی را نیز می توانید امتحان کنید.

لوفر قهوه ای در این مواقع پیشنهاد مناسبی است. به ست آن با کمربندتان نیز حتماً دقت کنید. اگر مهمانی دوستانه است کتانی سفید نیز می تواند گزینه شما باشد.

استایل خیابان گردی

جین سفید برای خیابان گردی گزینه خیلی خوبی است؛ چون داد می زند که قصد خیابان گردی دارید. یعنی چیزی را پنهان نمی کند!!

بنابراین با جین سفید یک تی شرت در طیف های روشن و ملایم صورتی، آبی و نیلی بپوشید. با این کار ساحل دریا را به خیابان می آورید!!

اگر رنگ های تندتر را می پسندید، می توانید از سورمه ای و یا زرد نیز استفاده کنید. زرد مخصوصاً آدم را یاد برزیل می اندازد و ست زرد و سفید در آن کشور طرفداران بسیاری دارد.

پیشنهاد می کنیم در این جور مواقع از رنگ های قرمز و یا سبز مغزپسته ای استفاده نکنید. ترکیب این رنگ ها با سفید، مخصوصاً قرمز برای دکور برنامه های تلویزیونی مناسب تر است یا یک استایل برای خیابان گردی.

استایل ملوانی

تی شرت هایی که به ملوانی معروف اند برای ست شدن با جین سفید گزینه خوبی به شمار می روند. کافی است آن را با یکی از این تی شرت های راه راه بپوشید. رنگ تی شرت را نیز بر اساس گزینه های قبلی انتخاب کنید.

این ست حالت آزادتری دارد و یک جور حس سرخوشی را القا می کند. دیگر اینکه کت تک نیز می تواند به کمک شما بیاید. و در آخر کالج ملوانی و یا کفش هشت ترک نیز این استایل را تکمیل می کند.

جین سفید و جین های دیگر

شاید لازم بود که روزدتر به این گزینه می رسیدیم. پیراهن های جین همیشه انتخاب هایی عالی هستند. البته اگر بدانید آن را ست کنید.

در این مورد می توانید یک پیراهن جین آبی روشن و یا خاکی-سبز و یا طوسی را امتحان کنید. هم می توانید پیراهن را تنها با جین سفیدتان ست کنید و هم می توانید آن را روی یک تی شرت بپوشید.

در حالت اول رسمیت بیشتری وجود دارد، ولی دومی آزادانه تر و غیر رسمی است. انتخاب با شماست.

استایل سفید یکدست

استایل سفید یکدست راه رفتن روی لبه تیغ است. هم می تواند نشان دهنده بی سلیقگی باشد و هم می تواند خیلی شیک به نظر برسد. راستش را بخواهید هندی طور هم هست. کافی است ستاره های سینمای هند را از دهه هفتاد به این طرف میلادی به خاطر بیاورید.

به هر حال این استایل طرفداران خودش را دارد و به تازگی نیز استقبال از آن زیاد شده است. پیشنهاد می کنیم در این مورد کتانی سفید یا لوفره سفید را فراموش نکنید. کت تک سفید نیز می تواند مورد انتخاب شما باشد.

در پایان یک بار دیگر یادآوری می کنیم که جین سفید گزینه ای خاص و حساس است. به این معنی که انتخاب آن انتخابی طبیعی به نظر نمی رسد. بنابراین باید بسیار مواظب بود که تا جای ممکن طبیعی شود. حالت شما به هنگام پوشیدن این نوع جین می تواند بر این کار تأثیر بگذارد؛ پس سعی کنید با آن راحت باشید. خشک بودن با جین سفید غیر طبیعی بودن آن را دو چندان می کند.

حمید اشرف نژاد

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago