استایل مردانه جذاب با ایجاد هماهنگی بین بلیزر و لباس مناسب

استایل مردانه جذاب با ایجاد هماهنگی بین بلیزر و لباس مناسب

پوشیدن کت های بلیزر قوانین خاص خود را دارد که باید تناسب خوبی با لباس های دیگر شما داشته باشد. در خصوص پوشیدن کت های بلیزر باید لباس های مناسبی را برگزینید تا بتواند در استایل جذاب شما تا ثیر گذار باشد. اگر در انتخاب لباس های خود دقت کافی نداشته باشید ظاهر خوبی را نخواهید داشت و این مساله می تواند وجهه بدی از شما نشان دهد.

بلیزر

مناسب ترین شلوار برای پوشیدن با کت های بلیزر

شلوار کتان

مردانی که تمایل دارند ظاهری کلاسیک برای خود داشته باشند می توانند برای پوشیدن با کت بلیزر از شلوارهای کتان استفاده نمایند. در خصوص استفاده از شلوارهای کتان دقت داشته باشید که کاملا اندازه شما بوده و شکلی مخروطی داشته باشد. زمانی که تیشرت و یا پیراهن به تن می کنید از شلوارهای کتانی استفاده کنید که بتوانید لباس را درون آن قرار دهید و لباس بیش از اندازه برای شما بزرگ دیده نشود. اگر می خواهید اطمینان پیدا کنید که شلوار اندازه شما است بهتر است بین شکم و شلوارتان را اندازه بگیرید. اگرشکم شما به اندازه دو بند انگشت با شلوارتان فاصله داشت یعنی شلوار اندازه ای را برای خود انتخاب کرده اید.

بلیزر

شلوارجین مردانه یا همان شلوار لی

پوشیدن شلوارهای جین باعث می شود که مردان به ظاهری غیر رسمی دست پیدا کنند. در خصوص پوشیدن کت های بلیزری که با شلوار جین آن را ست کرده اید می توانید تغییراتی جزئی را در استایل خود به وجود بیاورید. می توانید پاچه های شلورا خود را کمی تا زده و برای زیباتر دیده شدن آن از کفش های کالج نیز کمک بگیرید. البته در خصوص این استایل می توانید به سراغ کفش های کتانی نیز بروید که جذابیت بینظیری را برای شما در پی خواهد داشت.

سعی کنید در استایل غیر رسمی که به وسیله شلوارهای جین به وجود می آورید به سراغ مدل هایی که دارای پارگی هستند نروید و در مورد رنگ آن ها نیز بهترین گزینه رنگ های خنثی می باشد که می تواند جذابیت استایل شما را ارتقا دهد.

در مورد پوشیدن شلوار های جین که جذب اندام شما هستند می توانید از کت های بلیزری استفاده کنید که در قسمت کمر و بازوهای شما به طور کامل اندازه بدن شما باشد. این کت های فیت می تواند جذابیت خاصی را به همراه شلوار جین های جذب و تنگ برای شما به ارمغان بیاورد.

بلیزر

پوشیدن کفش مناسب به همراه کت بلیزر

در مورد کفشی که مناسب برای پوشیدن با کت های بلیزر است توصیه می کنیم از کفش هایی که طرح ساده ای دارند استفاده کنید.  در مورد کفش های اسپرت و رسمی گزینه های ساده اما شیک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

پوشیدن کفش اسپرت مردانه

زمانی که کت بلیزر خود را پوشیده اید و فکر می کنید استایل تان بیش از اندازه رسمی است می توانید با یک تغییر کوچک کمی از رسمی بودن آن بکاهید. می توانید این تغییر را در مورد کفش های خود انجام دهید و با عوض کردن کفش هایتان این تغییرات را داشته باشید. به عنوان مثال می توانید کفش های رسمی خود را با کفش هایی که حالت اسپرت دارند عوض کنید. پوشیدن کفش های اسپرت باعث می شود حد تعادل در استایل شما رعایت شده و علاوه بر آن احساس راحتی بیشتری نیز داشته باشید.

سعی کنید به هیچ عنوان از کفش هایی که طرح دار هستند استفاده نکنید و به جای این طرح ها به سراغ مدل هایی که تک رنگ هستند بروید، به عنوان مثال کفش های ورزشی که رنگ سفید دارند و از بند در طرح روی آن ها استفاده شده است بهترین گزینه برای انتخاب شما می باشد. کفش هایی که دارای طرح هستند باعث خواهند شد ظاهری که به کمک کت بلیزر برای خود ساخته اید بدشکل دیده شود.

بلیزر

پوشیدن کفش های رسمی مردانه به همراه بلیزر

در خصوص داشتن یک استایل رسمی به همراه کت بلیزر می توانید از کفش های چرمی و یا بوت های رسمی استفاده کنید. این پوشیدن این کفش های رسمی مردانه به همراه کت بلیزر باعث می شود ظاهر شما بسیار مردانه تر از هر زمان دیگری دیده شود و این یک موضوع فوق العاده در استایل شما خواهد بود. با استفاده از این موارد برای هماهنگی با کت بلیزر خود می توانید یک استایل زیبا و جذاب را به وجود آورده و ظاهر خود را شیک تر نشان دهید.

کت های بلیزر خود را که به حالت غیر رسمی می باشد می توانید با تیشرت هم بپوشید تا به شما در داشتن استایلی غیر رسمی کمک کند. برای داشتن یک ظاهر خوب کافی است در انتخاب خود دقت بیشتری به خرج دهید و رنگ های متناسبی را برگزینید. اگر رنگ هایی که در خصوص کفش و شلوار و پیراهن خود انتخاب می کنید هارمونی مناسبی با کت بلیزر شما نداشته باشد ظاهر بسیار آشفته و شلخته ای را از خود به نمایش خواهید گذاشت.

از من بپرس 2

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago