استایل غیر رسمی مردانه در پائیز

استایل غیر رسمی مردانه در پائیز

اصولا مردان در کمد لباس های خود لباس های پائیزه زیادی ندارند و هر ساله به دنبال طرح ها و مدل های جدید این دست از لباس ها هستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید لباس های جدید را برای پائیز دارند و یا تمایل دارید لباس های قدیمی خود را از رده خارج کنید می توانید این مطلب را دنبال کنید. در این مقاله قصد داریم چند لباسی که برای کمد لباس های مردان لازم و ضروری است را به شما معرفی کنیم. می توانید با داشتن این لباس ها سبک های مختلف پوششی را برای خود داشته باشید.

پیراهن های مردانه آکسفورد

یکی از لباس هایی که باید در بین لباس های مردانه دیده شود پیراهن های آکسفورد است که یک لباس کلاسیک به شمار می رود. زمانی که قصد رفتن به محل کار خود را دارید و یا برای رفتن به تعطیلات آماده می شوید می توانید از پیراهن های آکسفورد که دارای رنگ آبی روشن و سفید هستند استفاده کنید. در خصوص ست کردن این لباس ها با شلوارهای خود مشکلی ندارید و می توانید از شلوارهای کتان و پارچه ای استفاده کنید و یک استایل زیبا را برای خود بسازید. استفاده از این پیراهن های کلاسیک به شما کمک می کند استایل رسمی تری نسبت به دیگر مواقع داشته باشید.

استایل غیر رسمی

پوشیدن کاپشن های پفی

یکی از لباس هایی که برای مردان لازم است و پوششی گرم برای روزهای سرد به شمار می رود کاپشن های پفی یا همان کاپشن های بادی می باشد. کاربردی که این دست از کاپشن ها دارند بسیار زیاد بوده و در مقایسه با پالتو ها و کاپشن های دیگری که دارید باعث می شوند گرمای بیشتری در برابر سرمای زمستان داشته باشید. هنگام خرید کاپشن این مورد را نیز در نظر داشته باشید و در انتخاب آن دقت کافی را به خرج بدهید.

استفاده از پیراهن های مردانه هنلی

برای اینکه بتوانید به بهترین نح از سرمای زمستان در امان باشید می توانید از میان پیراهن های ناجی مدلی را انتخاب کنید. این سبک از پیراهن های مردانه دارای دو نوع آستین بلند و آستین کوتاه هستند که می تواند از نوع آستین بلند آن به عنوان یکی از لایه های زیرین لباس های زمستانی خود استفاده کنید و در زیر پیراهن های فلنل و پشمی خود بپوشید. این پیراهن ها باعث می شود گرمای بیشتری در برابر سرمای هوا داشته باشید و دیگر مجبور نباشید چندین لایه لباس را بر روی یکدیگر استفاده کنید.

استفاده از لباس های جین با تن رنگی تیره

یکی دیگر از لباس هایی که باید در بی لباس های هر مردی وجود داشته باشد شلوارهای جین است. البته بهتر است از نوع جین خام که دارای رنگ بسیار تیره ای است استفاده کنید. در مورد جین خام باید بگوئیم به دسته ای از پارچه های جین خام می گویند که هرگز شسته نشده اند و دارای رنگی بسیار تیره می باشند. زمانی که این پارچه ها دوخته می شوند به وسیله مراحل مختلفی که بر روی آن ها انجام می شود به جین هایی کهدر حال حاضر در دسترس ما قرار دارند تبدیل می شوند.

این دسته از لباس های جین را که رنگ تیره ای هم دارند نباید زیاد مورد شست و شو قرار داد و اگر زمانی نیاز داشتید که آن ها را بشوئید بهترین راه برای شستن آنها این است که لباس های جین خود را پشت و رو نمائید. برای داشتن ست زیبایی با این دست از شلوارها می توانید از کت های بلیزر انتخاب کرده و به همراه آن بپوشید. استفاده از شلوار های جین تیره رنگ به همراه بلیزر ها با عث می شود استایل بینظیر و تکی داشته باشید.

استایل غیر رسمی

استفاده از کمربندهایی به رنگ قهوه ای

اگر در روزهای سرد پائیز بیشتر استایل اسپرت را برای خود انتخاب می کنید به خاطر داشته باشید که استفاده از کمربندهای قهوه ای می تواند تکمیل کننده تیپ اسپرت شما باشد. بنابراین می توانید از مدل های مختلف کمربندهای مردانه که به رنگ قهوه ای هستند در استایل خود استفاده کنید و ظاهری جذاب برای خود بسازید.

پوشیدن بوت های چوکا

برای اینکه بتوانید از یک کفش خاص در مورد تما لباس هایی که در کمد دارید استفاده کنید می توانید به سراغ بوت های چوکا بروید چراکه یکی از مزیت های این بوت ها قابلیت ست شدن آن ها با هر نوع لباسی است. از بوت های چوکا هم می توانید برای داشتن یک استایل و تیپ رسمی به همراه کت و شلوار خود استنفاده کنید و هم می توانید به هنگام تیپ غیر رسمی که دارید این مدل از کفش ها را برای پوشیدن انتخاب کنید و به همراه لباس های جین خود که رنگی تیره دارند مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از لباس های چهار خانه مردانه

بهترین لباسی که می توانید در هوای پائیزی مورد استفاده قرار دهید لباس های چهار خانه هستند چرا که هماهنگی کامل را با این فصل از سال دارند. اگر هنوز هم در پوشیدن این مدل از لباس ها تردید دارید می توانید با خیالی آسوده و مطمئن برای خرید آن ها اقدام کرده ورنگ و طرحی را که مورد پسندتان قرار گرفته است را انتخاب نمائید. این دست از لباس ها زیبایی مختص به خود را دارند که باعث می شوند به هنگام پوشیدن یک استایل کاملا شخصی داشته باشید.

استفاده از پلیور های یقه اسکی مردانه

مردان نیز همچون خانم ها می توانند در هوای سرد از پلیورهایی که دارای یقه های اسکی هستند استفاده کنند و گردن و گلوی خود را در برابر سرما محافظت نمایند. این دسته از لباس ها را می توان به عنوان یک لایه گرم کننده در زیر پالتو و کاپشن مردانه پوشید و از سرمای هوا در امان ماند.

استایل غیر رسمی

استفاده از شلوار های کتان متنوع

همانطور که می دانید شلوارهای کتان اصولا یک سبک کلاسیک را با خود به همراه دارند. یکی از ویژگی های مثبت این مدل از شلوار ها این است که به راحتی می توان آن ها را در هر موقعیت و شرایطی مورد استفاده قرار داد و به سادگی می توان آن ها را با لباس های دیگری که دارید ست کرد. از آن جایی که شلوارهای کتان به عنوان لباس های غیر رسمی شناخته می شوند در مورد کفشی که مناسب پوشیدن با آن باشد باید کمی دقت به خرج داد چرا که ممکن است هر کفشی با این مدل از شلوارها جور در نیاید و استایل شما را خراب کند.

استایل غیر رسمی

پوشیدن کت بلیزر مناسب

اگر می خواهید استایل خوب و باارزشی برای خود داشته باشید بهتر است در هنگام خرید کت های بلیزر به سراغ رنگ های مشکی و سورمه ای بروید. دقت داشته باشید در هنگام انتخاب کت های بلیزر باید طرحی را انتخاب کنید که در هر موقعیتی بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید و مناسب استایل های رسمی و نیمه رسمی نیز باشند. پس از انتخاب کت بلیزر خود باید کفش و پیراهن مناسبی را هم انتخاب کنید تا بتوانید تیپ خود را به بهترین شکل ممکن تکمیل کنید.

استایل غیر رسمی

در هنگام خرید پیراهن و کفش باید دقت کنید که با طرح و دوخت کت شما هماهنگی کافی را داشته باشد تا بتواند جذابیت استایل شما را ارتقا ببخشد. پوشیدن لباس های مختلف با یک کت بلیزر شیک می تواند استایل شما را به بدترین شکل ممکن خراب کند پس بهتر است در انتخاب خود دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید تیپ و ظاهری مناسب را برای خود به وجود بیاورید. رنگ های سرمه ای و مشکی این کت ها بهترین انتخاب هستند چرا که در عین جذابیتی که به اندام شما می دهند قابلیت هماهنگ شدن با رنگ های دیگر را نیز دارند ، بنابراین در وهله اول به سراغ انتخاب این رنگ ها بروید و رنگ های دیگر را در مراحل بعدی انتخاب خود قرار دهید.

از من بپرس 2

Recent Posts

استایل مینیمال

استایل مینیمال به صورت کلی به معنی استایلی است که در آن همه لباس های…

5 سال ago

انتخاب لباس های مردانه

در موقع خرید لباس اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که…

5 سال ago

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد .…

5 سال ago

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند…

5 سال ago

چگونه رنگ لباس ها را با هم ست کنیم ؟

بیش تر اوقات بیش تر افراد در ست کردن رنگ لباس دچار مشکل می شوند…

5 سال ago

برای یک مهمانی رسمی چه بپوشیم؟

شاید زمانی که با دوستان خود قرار دارید انتخاب کردن لباس ها سخت است و…

5 سال ago