#


استایل درخشان همچون ستاره با جواهرات برند سواروفسکی

جواهرات
15 نوامبر 2017 يك نظر 1661 بازدید

استایل درخشان همچون ستاره با جواهرات برند سواروفسکی

استایل درخشان همچون ستاره با جواهرات برند سواروفسکی

جواهرات بیشتر جنبه تزئینی دارند و اغلب خانم ها به لحاظ زیبایی جواهرات از آن ها استفاده می کنند. در سراسر جهان افرادی هستند که از جواهرات برای بخش ها و قسمت های مختلف بدن خود استفاده می کنند. در زمینه ساخت جواهرات هر موادی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد اما به طور معمول سنگ های قیمتی ، صدف و همچنین انواع فلزات با ارزش در ساخت آن ها استفاده می شود. در زمینه تولید جواهرات برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند و توانسته اند محصولات زیبا و جذابی را تولید کنند که برند سواروفسکی یکی از این برندهای فعال در این زمینه می باشد. در این مقاله قصد داریم کمی در خصوص تاریخچه این برند جهانی صحبت کنیم.

معرفی برند سواروفسکی

برند سواروفسکی یک برند جهانی در زمینه تولید جواهرات است که جواهرات برش خورده شیک و زیبایی را تولید می کند. این برند جهانی در زمینه لنزهای اپتیک هم تولیدات با کیفیتی داشته است و یکی از بهترین شرکت های جهان است که در صنایع اپتیک تولیدات با کیفیت و قوی ای را اشته است. این برند جهانی بیشتر از یک قرن در زمینه تولید محصولات اپتیک سابقه داشته و جواهرات زیبایی را ساخته است.

جواهرات

جواهرات

مسلما هیچ فردی پیدا نمی شود که به جواهر علاقه داشته باشد و نام سواروفسکی را در دنیای جواهرات نشنیده باشد.جواهر سازان بسیاری هستند که به دنبال تراش های خاص هستند و طرح های فوق العاده ای را در مورد جواهرات با ارزش خود دنبال می کنند.

موسس برند سواروفسکی دانیل سواروفسکی می باشد که در روز۲۴ اکتبر سال۱۸۶۲ میلادی متولد شده است و جمهوری چک زادگاه او می باشد. او در آغاز کار خود در یک کارگاه شیشه و کریستال که در کشور اتریش قرار داشت شروع به کار کرد. سواروفسکی در سال۱۸۹۲ میلادی از دستگاه های برش الکترونیکی استفاده کرد تا بتواند جواهرات خاص و زیبایی را تولید کند. این موسس خوش فکر در زمان خود از برق آبی برای تامین برق مورد نیاز کارخانه خود استفاده کرده بود که این مساله یکی از ابتکارات او به شمار می رود.

سه سال پس از این تاریخ بود که با مشارکت آرماند کاسمن و فرانس وایز کمپانی سوراوفسکی توانست گسترش پیدا کرده و یک کارخانه بزرگ در تیرول اتریش افتتاح گردد. دانیل در آغاز کار نام این کمپانی تازه تاسیس را کاسمن زاواروفسکی نامگذاری کرد ولی پس از چند وقت تصمیم گرفت نام کوتاه تری داشته باشد به همین دلیل نام کی اس کمپانی را برای شرکت خود انتخاب کرد.

رنگین کمان های زیبایی که به وسیله شکست نور در کریستال های زاواروفسکی به وجود می آمد یکی از ویژگی های مهم این جواهرات به شمار می رود. کمپانی از این دسته کریستال های زیبا برای طراحی و تولید کت هایی که فلزات خاصی در آن ها استفاده شده بود به کار می برد و توانسته بود کت های زیبا و بینظیری را تولید نماید.

جواهرات

جواهرات

سواروفسکی در سال۱۹۳۵ به همراهی پسر هفده ساله خود ویلهلم که بسیار علاقه مند به نجوم و ستاره شناسی بود پس از گسترش کمپانی و ایجاد خط تولیدهای جدید اقدام به تولید لنزهای اپتیک کرد. دانیل سواروفسکی علت پیشرفت کارخانه خود را جاه طلبی می دانست. ویلهلم سواروفسکی اقدام به ساخت دوربین های دو چشمی کرده بود؛ منشور لنزی که استفاده می کرد در کارخانه پدرش به تولید رسیده بود و در نخستین دوربین دو چشمی او که ساخت دست او بود استفاده شد.

در حقیقت باید ویلهلم زواروفسکی را به عنوان پایه گذار محصولات اپتیکی کارخانه پدرش به حساب آورد که توانست در سال۱۹۴۹ دپارتمان نور شناسی و محصولات اپتیک ورزشی را در کارخانه سواروفسکی دایر کند. این دپارتمان موجب شد که ویلهلم به شهرتی باور نکردنی دست پیدا کند. ویلهلم در زمینه محصولات اپتیکی توانست ایده های ارزنده بسیاری را در کارخانه به مرحله اجرا دربیاورد که پس از تمام اینها این کمپانی توانست در جهان به عنوان یکی از برترین کمپانی های صناییع اپتیکی شناخته شود.
کمپانی سواروفسکی نخستین دوربن تفنگ را در سال۱۹۵۹ تولی کرد اما چند سال بعد یعنی در سال۱۹۶۷ توانست تلسکوپ متغیر خود را طراحی کرده و به مرحله تولید برساند.

محصولاتی که این کمپانی تولید کرده است تا کنون توانسته به جوایز ارزشمندی دست پیدا کند که نشان می دهد مردم کشورهای مختلف تا چه اندازه از محصولات این کمپانی استقبال کرده اند و این برند تا چه اندازه در بین افراد دارای محبوبیت است. از آنجایی که کمپانی سواروفسکی در زمینه تراش جواهرات و ساخت کریستال های مختلف مهارت بسیار زیادی داشت با سه کمپانی دیگر ترکیب شده و اقدام به تولید محصولات اپتیکی باارزشی کرد. تجربه این کمپانی در زمینه تراش کریستال به اندازه ای بود که موجب شد محصولات اپتیکی که از سوی این برند تولید می شد در سراسر جهان به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند.

جواهرات

جواهرات

این کمپانی در سال۲۰۰۷ با کمپانی فیلیپس قرار دادی را امضا کرد که به وسیله این قرارداد متعهد شده بود برای این کمپانی لوازم الکتریکی که دارای ظاهری زیبا با طراحی کریستالی است تولید کند. از جمله این محصولات می توان به چندین نمونه حافظه جانبی و هدفون اشاره کرد که دارای تزئینات کریستالی زیبایی بودند. کمپانی سواروفسکی توانست در سال۲۰۰۸ بلوتوث های بی سیم را تولید کند و از کریستال های تراش خورده خود در وسایل مختلفی مانند یک خودرو بنز استفاده کرد و موجب زیبایی بیش از حد آن شد.

تعداد کارمندانی که این کمپانی دارد بیش از بیست و پنج هزار نفر می باشد و این کمپانی از سوی هنرمندان بزرگی برای برش الماس سفارش دریافت می کند و درآمد سالانه این کمپانی چیزی بیشتر از دو میلیارد دلار می باشد که برای محصولات بینظیر و باارزش آن رقم قابل توجهی به شمار می رود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *