#


استایل خود را با پوشیدن شلوار جین و بوت مناسب جذاب تر نشان دهید

18 دسامبر 2017 بدون نظر 943 بازدید

استایل خود را با پوشیدن شلوار جین و بوت مناسب جذاب تر نشان دهید

استایل خود را با پوشیدن شلوار جین و بوت مناسب جذاب تر نشان دهید

یکی از محبوب ترین لباس هایی که اغلب مورد استفاده مردان و زنان قرار می گیرد و به عنوان یکی از لباس هایی شناخته می شود که همیشه در کمد لباس هر خانم و آقایی مدل های متنوعی از آن با رنگ های مختلفی وجود دارد.

در این مطلب قصد داریم چند نمونه از ست های جذابی را که می توان با شلوار جین و بوت ها به وجود آورد را بیان کنیم. می توانید شلوارهای جین مختلف را با بوت ها و نیم بوت های خود ست کرده و جذابیت استایل خود را ارتقا دهید.

شلوار جین پاچه گشاد بهترین گزینه برای پوشیدن با بوت

یکی از مدل های شلوار جین که بسیار مورد توجه افراد قرار دارد و طراحان بسیاری پوشیدن آن ها را توصیه می کنند شلوارهای جین پاچه گشاد هستند. این شلوارها همانطور که از اسمشان بر می آید در قسمت پاچه دارای کمی گشادی هستند که در فصل زمستان می تواند مورد استفاده افراد قرار بگیرد و ظاهر جذابی را برای آن ها به وجود بیاورد.

خانم هایی که تمایل دارند تا در فصل زمستان از نیم بوت استفاده نمایند می توانند شلوار جین های پاچه گشاد خود را با نیم بوت پوشیده و استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورند. البته این مدل از شلوارها را به همراه کفش های دیگر نیز می توان پوشید ولی تیپ شما زمانی جذاب تر خواهد بود که آن را به همراه نیم بوت های خود پوشیده و ظاهر شیکی را برای خود به وجود بیاورید.

استایلی جذاب با شلوار جین چسبان و بوت

یکی دیگر از شلوارهای جین مدل تنگ یا همان لوله تفنگی است که اکثرا مورد استفاده افراد قرار می گیرد و بیش از مدل های دیگر مورد توجه می باشد. خانم هایی که اندام متناسبی دارند و پاهای آن ها به صورت کشیده می باشد بهتر است به همراه بوت های بلند خود از شلوار جین های چسبان استفاده نمایند و ظاهر خود را شیک و مدرن نشان دهند. پوشیدن بوتی که ساق بلندی دارد به همراه این مدل از شلوارهای جین موجب می شود تا استایل شما تک و خاص به نظر برسد و بتوانید جذابیت ظاهری خود را ارتقا داده و بسیار زیباتر و خوش پوش تر دیده شوید.

بوت و ستی هماهنگ با شلوار جین های کلاسیک

یکی دیگر از مدل های شلوار جین طرح کلاسیک آن می باشد که به عقیده طراحان دنیای مد یکی از بهترین مدل های جین محسوب می شود. از نظر طراحان زمانی که قصد پیاده روی دارید و یا می خواهید در محل کار خود حاضر شوید می توانید از این مدل شلوار جین استفاده نمائید. جین های کلاسیک می توانند برای پوشیدن در مراسم های مختلف نیز به کار برده شوند و گزینه مناسبی به شمار می آیند.

هر خانمی با هر اندام و سنی می تواند به راحتی از شلوار جین های کلاسیک استفاده نماید. شلوار جین های کلاسیک در تمام فصول سال کاربرد دارند و می توان از آن ها بهترین استفاده را برد. این مدل از جین ها هرگز از مد نیافتاده و همیشه مورد توجه خانم ها قرار دارند.

شلوار جین های کلاسیک همیشه در خط اول تولید بوده اند و خانم ها در نظر اول برای ست کردن با بوت های خود به سراغ این مدل از جین ها می روند و استایل جذابی را با استفاده از این شلوار جین ها برای خود ایجاد می کنند و شیک پوشی خود را به زیبایی نشان می دهند.

با جین های کلاسیک می توان احساس راحتی داشت و کلیه کارهای روزانه خود را به راحت ترین حالت انجام داد. این مدل از شلوارها ست های مناسبی را با کفش های مختلف برای شما ایجاد خواهند کرد و می توان آن ها را با لباس های مختلفی به سادگی هماهنگ کرد.

جین های فانتزی راهی برای شیک پوشی با بوت

یکی دیگر از شلوارهای جین که چند سالی است وارد دنیای مد شده جین های فانتزی می باشد که در طراحی آن ها از سنگ و منجوق استفاده شده است. در این مدل از شلوار های جین دکمه ای که استفاده شده به رنگ خود شلوار می باشد و گلدوزی های بسیاری بر روی این شلوارها وجود دارد که موجب تزئینات زیادی بر روی شلوارهای جین شده است.

این طرح های استفاده شده بر روی شلوار جین موجب می شود تا استایل شما از حالت سادگی خود بیرون آمده و جالب تر دیده شود. البته نا گفته نماند این مدل از شلوار جین ها را بهتر است در میهمانی ها و مراسم های رسمی به تن کنید تا استایل زیبایی را برای شما داشته باشد.

پوشیدن شلوار جین به شما کمک می کند تا جذاب تر دیده شوید و استایل زیبایی را برای خود به وجود آورید. داشتن ظاهر شیک و آراسته یکی از موارد دلخواه هر خانمی می باشد که شلوار جین ها می تواند این ظاهر را درست کرده و جلوه بیشتری به استایل شما بدهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *