#


استایل خود را با لباس های چهارخانه زیبا کنید

لباس های چهارخانه
17 نوامبر 2018 بدون نظر 3317 بازدید

استایل خود را با لباس های چهارخانه زیبا کنید

استایل خود را با لباس های چهارخانه زیبا کنید

یکی از طرح هایی که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد، طرح لباس های چهارخانه است. این طرح مخصوصاً در فصل پاییز بیشتر مورد توجه طراحان مد و فشن قرار می گیرد.

ولی از جایی که این طراحی، یکی از طرح های شلوغ محسوب می شود، ست کردن آن با سایر لباس ها هم کار راحتی نیست. قصد داریم تا در این مطلب چند مدل از ست لباس های زنانه را با طرح های چهارخانه به شما پیشنهاد دهیم تا در صورت علاقه از آن ها ایده بگیرید.

شما برای کل لباس خود می توانید از یک طرح پارچه چهارگوش استفاده نمایید. هر چند اگر طرح لباس های چهارخانه ی شما ساده تر و رنگ آن بی اثر باشد، بهتر می باشد.

دامن های چهارخانه ماکسی، برای مراسماتی که خاص است خیلی شیک می باشند. فقط کافی است پیراهنی ساده و مشابه رنگ دامن تان انتخاب نمایید و آن ها را بپوشید.

نه تنها دامن هایی که بلند است، بلکه دامن های کوتاه هم انتخاب مناسبی برای استفاده از طرح چهارخانه در لباس های چهارخانه در تیپ شما می باشد. با توجه به این که دامن های کوتاه حالتی اسپورت دارند، شما می توانید آن ها را در کنار یک سویشرت بپوشید.

پیراهن های چهارخانه هم از گزینه های دیگری است که می توانید آن را انتخاب کنید. فقط دقت داشته باشید که طرح لباس پایین تنه خود را ساده انتخاب نمایید تا بیش از اندازه ظاهرتان شلوغ دیده نشود.

طرح لباس های چهارخانه معمولاً یکی از طرح هایی است که بیشتر برای کت ها انتخاب می کنند. به این دلیل که ساده است و به آسانی با لباس های زیر آن هم ست می شود. شما باید یا کت خود را رنگی انتخاب نمایید و لباس های زیر آن را ساده بپوشید یا دقیقاً برعکس، شلوار و پیراهن خود را رنگی انتخاب کنید و کت را ساده بپوشید.

از بحث لباس های میهمانی که بیرون بیاییم، شما می توانید طرح لباس های چهارخانه را برای تیپ خیابانی خود هم انتخاب نمایید. اگر می خواهید یک استایل شیک و کلاسیک داشته باشید، یک کت چهارخانه را به لباس های خود اضافه کنید.

در صورتی که کت چهارخانه ندارید ولی دل تان می خواهد این طرح را در استایل خود جا دهید، به دنبال شالی که طرح چهارخانه دارد باشید.

طرح بربری هم یکی از طرح های دوست داشتنی چهارخانه می باشد که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد.

موضوعی که می بایست در پوشیدن طرح های چهارخانه مد نظر قرار دهید این می باشد که رنگ های لباس ها و حتی علاقه مندی های تان را با رنگ چهارخانه لباس خود ست کنید. به عنوان مثال چنانچه رنگ کت شما سفید و مشکی و کرم است، سعی کنید که کل ظاهر خود را با این سه رنگ ست نمایید.

در صورتی که تمام ظاهر شما ساده و به رنگ های خنثی نزدیک است، یک پیراهن چهارخانه رنگی در بین آن به زیبایی خواهد درخشید.

رنگ سرمه ای هم به عنوان یکی از رنگ های کلاسیک و خیلی شیک به شمار می رود. این استایل برای یک میهمانی عصرانه یا حتی شبانه، انتخاب خیلی خوبی خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *