#


اشنایی با استایل تام بوی و ایتم های مورد استفاده در ان

2 فوریه 2019 بدون نظر 5119 بازدید

اشنایی با استایل تام بوی و ایتم های مورد استفاده در ان

استایل تام بوی چیست؟

استایل تام بوی مربوط به دخترانی است که با پوشش و ظاهر خود ویژگی ها و خصوصیات مردانه را به نمایش می گذارند.به بیان ساده تر استایل تام بوی به این معنای این است که پوشش دختران و پسران یکسان خواهد بود.این استایل در دنیای امروز طرفداران زیادی را برای خود دارد و ایتم هایی که می توان دران استفاده کرد هم به وفور در بازار یافت می شود و ما برای انتخاب ان ها گزینه های زیادی را داریم.این استایل نسبت به استایل های دیگر پوشیده تر است پس به راحتی می توان ان را در ایران هم پوشید.

استایل تام بوی

ایتم های مورداستفاده در استایل تام بوی

۱-کت شلوار:یکی از لباس های مردانه پرطرفدار که بسیار معروف هم هستند کت شلوار ها هستند.خانم ها نیز برای داشتن استایل تام بوی می توانند از این ایتم استفاده کنند.البته باید توجه داشته باشید کت شلوارها باید متناسب با اندام شما باشد.کت شلوارها در رنگ ها و طرح های مختلف یافت می شوند که باید با توجه به فصل ان ها را خریداری کرده و استفاده کنید.

چون قرار است خانم ها از این کت شلوارها استفاده کنند پس بهتر است ظرافت کاری هایی داشته باشد تا نشان دهنده ظرافت های زنانه باشد.اگر می خواهید از این کت شلوارها در ایران استفاده کنید بهتر است قد ان تا روی زانو باشد و با شلوار راسته ست شود.

۲-پیراهن هایی مانند پیراهن مردانه:یکی از دیگر ایتم های مورد استفاده در استایل تام بوی پیراهن های مردانه است.این پیراهن ها می توانند استین کوتاه و یا استین بلند باشد هم چنین پیراهن ها دارای طرح های مختلفی هستند.پیراهن های مردانه براساس نوع پارچه ،نوع دوخت و یقه ان ها متفاوت اند.از جمله پیراهن های مردانه پرکاربرد پیراهن های چهارخانه و شطرنجی و طرح دار هستند.

۳-شلوارهای فاق بلند:دراین استایل همیشه که نمی توانید از کت شلوار استفاده کنید .کت شلوار اغلب برای مکان ها و مهمانی های رسمی مناسب است برای سایر موقعیت ها نیاز به لباس دیگری داریم .شلوارهای فاق بلند از جمله ایتم های دیگری است که می توان با پیراهن و تی شرت ان را ست کرد. این شلوارها در ایران بسیار رایج است و برای زیبا به نظر رسیدن بهتر است ان را از کمربندهای چرمی زیبا استفاده کنید.

۴-تی شرت های اورسایز:از تی شرت های اورسایز برای انواع استایل های دیگر نیز می توان استفاده کرد. از این تی شرت ها مثلا برای مهمانی های دوستانه که می خواهید از یک لباس راحت استفاده کنید،مناسب به نظر می رسند.

در این استایل می توانید از هودی های اورسایز ،کت های تک پاییزه –زمستانه ،کتانی های سفید و یا کفش های کلاسیک ،اکسسوری های مناسب نیز برای تکمیل تر شدن استایل خود استفاده کنید.

۵- تا به حال تنها در مورد پوشش صحبت کردیم شما برای داشتن یک استایل تام بوی نه تنها باید روی پوشش خود تمرکز کنید بلکه مدل موهایتان را هم می توانید شبیه مدل های مردانه کوتاه کنید تا به این استایل نزدیک تر شوید.

۶- اگر به دنبال کیف مناسب برای استایل تام بوی هستید بهتر است کوله پشتی کوچک را انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *