#


آمریکا و برند محبوب تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر
9 نوامبر 2017 بدون نظر 1253 بازدید

آمریکا و برند محبوب تامی هیلفیگر

آمریکا و برند محبوب تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر نام یک برند شناخته شده آمریکایی است که تا کنون در جهان معرفی گردیده. اینبرند برای نخستین بار در سال۱۹۸۵ میلادی و با شعار لباس با کیفیت آمریکایی تاسیس شد که موسس آن تامی هیلفیگر نام داشت. نامی که این برند آمریکایی داشت در طول سالهای کاری اش پسوندهای زیادی را پیدا کرد اما در حال حاضر با همان شکل معمول خود یعنی تامی هیلفیگر تنها شناخته می شود و مورد استفاده افراد در کشورهای مختلف قرار دارد.

تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر

در این مقاله سعی داریم بخشی از گذشته این برند جهانی را مرور کنیم و کمی در مورد آن توضیح دهیم تا بتوانید آشنایی بیشتری با آن داشته باشید. با ما همراه شوید تا شما را با این برند آمریکایی بیشتر آشنا کنیم.

تامی هیلفیگر از گذشته تا به حال

سال۱۹۶۰ میلادی زمانی بود که تامی هیلفیگر آمریکایی به همراهی فردی دیگر توانست نخستین مغازه پوشاک خود را در شهر نیویورک افتتاح نماید و یک نام محلی برای آن انتخاب کند و لباس های زیبایی را برای فروش به مردم عرضه می کرد.

سرمایه اولیه ای که تامی هیلفیگر در دست داشت چیزی در حدود یکصد و پنجاه دلار بود که با کار کردن در پمپ بنزین توانسته بود این پول را به دست بیاورد. هیلفیگر در مغازه ای که افتتاح کرده بود به همراه چند فرد جوان دیگر همکاری می کرد و تا سال۱۹۸۹ میلادی به عنوان زیر مجموعه های برند Murjani International شناخته می شد و به عنوان یکی از زیر شاخه های این برند به فعالیت خود ادامه می داد.

تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر

شرکت تامی هیلفیگر در سال۱۹۹۲ توانست فعالیت خود را به شکلی رسمی آغاز کند و در ابتدای کارتنها به تولید لباس های زنانه می پرداخت اما شش سال پس از تاسیس شرکت موفق شد یک شعبه دیگر از کمپانی خود را در شهر بورلی هیلز تاسیس کند که موفقیت بزرگی برای این کمپانی به شمار می رفت.

تامی هیلفیگر همیشه تمایل داشت لباس هایی که تولید می کند کمی حالت راحت تری داشته باشند به همین جهت به سراغ تولید لباس هایی رفت که دیگر حالت رسمی گذشته را نداشتند و مدرن تر شده بودند. این لباس های جدید به شکل اسپرت رسمی بودند که در حال حاضر نیز نمونه های بسیاری همچون آن ها در کشورهای مختلف مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

کمپانی تامی هیلفیگر در حال حاضر خط تولید لباس های زنانه ، مردانه ، بچه گانه و مدل های دیگر را دارا می باشد که بیشترین طرفداران محصولات این کمپانی افراد آمریکایی هستند اما در کشورهای دیگر هم طرفداران خود را دارد. برند تامی هیلفیگر در زمینه تولید محصولات همچون عطر ، کفش ، پوشاک ، مبلمان خانه و حتی اکسسوری های جذاب نیز فعالیت داشته و هر ساله محصولات زیبا و در عین حال با کیفیتی را روانه بازارهای جهانی می کند.

تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر

کمپانی تامی هیلفیگر در آغاز راه خود سه کارمند داشت اما در حال حاضر تعداد کارمندان این کمپانی به بیش از ده هزار نفر رسیده است و یکصدو پنجاه دلاری که در ابتدا به عنوان سرمایه اولیه تامی هیلفیگر شناخته می شد الآن به مبلغی بیشتر از شش میلیارد دلار می رسد. کمپانی تامی هیلفیگر زیر مجموعه های بسیاری دارد که قادرند محصولات مورد نیاز برای۱۴۰۰ فروشگاهی که با نام این برند در کشورهای مختلف جهان فعالیت می کنند را تامین کند.

زیر مجموعه های تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر

این قسمت به عنوان قسمت اصلی برند به شمار می رود و حوزه فعالیت آن تولید لباس های آمریکایی با کیفیت و جنس خوب است و اغلب لباس هایی که تولید می کند مناسب افراد۲۵ تا۴۰ سال می باشد. این دسته از افراد از لباس های جذاب و با کیفیت تامی هیلفیگر استفاده کرده و استایل جذابی را برای خود به وجود می آورند.

هیلفیگر دنایم

این بخش کمی حالت ساده تری نسبت به بخش اصلی برند داشته و برای افرادی که در سنین۱۸ تا۳۵ سال قرار دارند لباس های جین متنوعی را تولید می کند. این بخش نیز می تواند جین های باکیفیت و خوبی را به علاقه مندانش ارائه داده و موجب جذابیت ظاهری این افراد گردد.

تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر

هیلفیگر کالکشن

خانم هایی در سنین۲۵ تا۴۰ سال قرار دارند می توانند از لباس هایی که این برند مخصوص آن ها تولید کرده استفاده نموده و همچون ستاره های هالیوودی بدرخشند. این برند سلیقه این رده سنی از خانم ها را در نظر گرفته و لباس هایی که تولید می کند متناسب با سلیقه افراد می باشد.

تامی هیلفیگر تیلورد

این برند که زیر مجموعه برند اصلی است تنها برای مردان لباس تولید می کند. البته رده سنی در نظر گرفته شده بین۲۵ تا ۴۰ سال است غ البته تامی هیلفیگر تیلورد سعی کرده در خصوص تولید لباس مخصوص مردان کیفیت و زیبایی را در کنار یکدیگر به کار گرفته و لباسهای خاص و شیکی را برای مردان تولید کند که از پوشیدن آن ها احساس رضایت و خرسندی داشته باشند.

تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر

برند تامی هیلفیگر همواره سعی کرده لباس هایی که تولید می کند مناسب رده های سنی مختلف باشد و اغلب جوانان را نخاطب خود قرار داده است و بیشتر محصولاتی که تولید کرده برای افراد جوان می باشد چرا که می داند جوانان بیش از هر چیزی به استایل زیبا و جذاب خود اهمیت می دهند.

این برند آمریکایی در حال حاضر در کشورهای مختلفی شعباتی را دایر کرده است که محصولات آن را به مشتریان نسل جوان ارائه می دهند و سعی کرده همچون سال های نخستین کار خود کیفیت را در نظر داشته و لباس های زیبایی که مطابق با مد روز هستند را تولید نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *