#


آمانسیو اورتگا موسس برند بین المللی زارا

زارا
16 نوامبر 2017 بدون نظر 1469 بازدید

آمانسیو اورتگا موسس برند بین المللی زارا

آمانسیو اورتگا موسس برند بین المللی زارا

یکی از برندهای جهانی که محصولات فوق العاده ای را به سراسر جهان عرضه می کند کمپانی زارا است که توسط آمانسیو اورتگا تاسیس شده است. آقای اورتگا در سال های نوجوانی و جوانی به کار پیژامه دوزی مشغول بوده و چندی نیز در حرفه باربری یک مغازه لباس فروشی کار کرده است. او اصالتی اسپانیایی دارد و توانسته سومین فروشگاه های زنجیره ای را به نام خود و برندش ثبت نماید.

تمام مردم جهان می دانند که مد لباس و کفش از کشورهای ایتالیا و فرانسه آغاز گردیده است اما جالب ترین نکته در این است که موسس برند جهانی زارا با اصالت اسپانیایی خود توانسته مقام سومین تولید کننده کفش و لباس دنیا را به خود اختصاص دهد و محصولات با کیفیت بسیاری را در اختیار جوامع مختلف قرار دهد.

آمانسیو اورتگا در حال حاضر در دهه هشتاد زندگانی خود قرار گرفته است و به عنوان سومین مرد ثروتمند جهان علاقه زیادی به مصاحبه و گفتگو کردن های رسانه ای از خود نشان نداده است. این مساله که آقای اورتگا کمتر مصاحبه داشته اند موجب شده ارائه یک گزارش از زندگی این موسس موفق جذابیت خاصی را داشته باشد. در حال حاضر می توان آقای اورتگا را به عنوان ثروتمد ترین مرد اروپا به شمار آورد. این در حالی است که او توانسته از وارن بافت که یک فرد آمریکایی و سرمایه دار است نیز سبقت گرفته و در جایگاه بالاتری قرار بگیرد.

زارا

زارا

آمانسیو اورتگا در سال۲۰۰۱ میلادی با همسر دوم خود یعنی خانم فلورا اورتگا ازدواج کرده است. آمانسیو اورتگا یک دختر بیست و هشت ساله دارد که به همراه همسر خود سرخیو آلوارس مویا در رشته سوارکاری فعالیت های گسترده ای دارد و یکی از ورزش کاران این رشته به حساب می آید. آمانسیو و همسرش در شهر لاکرونیا و در یک ساختمان مجلل که در سواحل دریای آتلانتیک واقع شده است زندگی کرده و از دهه هشتاد زندگی خود لذت می برد.

خاندان سلطنتی بریتانیا خانم کاترین میدلتون یکی از افراد علاقه مندی است که می توان از آن به عنوان شناخته شده ترین فرد مشتاق برند زارا نام برد. این عروس سلطنتی تا کنون محصولات بسیاری از این برند جهانی را خریداری نموده است. آقای اورتگا ویژگی های منحصر بفرد زیادی دارد که موجب پیشرفت او در عرصه مد و فشن شده است که یکی از مهمترین آن ها اهمیت دادن به حریم خصوصی خود می باشد. او در مورد حریم شخصی خود بسیار حساس بوده و به کمتر کسی اجازه می دهد از زندگی شخصی او مطلع باشد.

آقای اورتگا تا کنون تنها با سه خبرنگار به مصاحبه پرداخته است و هیچ تمایلی برای انجام مصاحبه ندارد. او اغلب به خاطر ساده پوشی اش مورد توجه افراد قرار می گیرد و می توان از این خصلت او به عنوان یک ویژگی مهم دیگر نام برد. آمانسیو اورتگا به طور معمول از یک پیراهن سفید به همراه کت آبی تیره و شلواری به رنگ خاکستری در استایل خود استفاده می کند که نکته قابل توجه در مورد لباس های او این است که هیچ کدام از آن ها نشان برند زارا را ندارند.

آقای اورتگا علایق بسیاری دارد که یکی از آن ها رفتن هر روزه او به یک کافی شاپ مشخص می باشد. زمانی که در محل کار است هنگام وقت ناهار در کافه تریای شرکت حضور می یابد و ناهار را در کنار کارمندان شرکت میل می کند. یکی دیگر از علایق آقای اورتگا سوارکاری است و به همین جهت سعی می کند اغلب اوقات بیکاری خود را در کنار اسب هایی که دارد سپری کرده و از سوارکاری لذت ببرد.

زارا

زارا

اگر به اسپانیا سفر کنید ساختمان های بلندی را خواهید دید اما در بین آن ها آسمان خراش بسیار بلندی وجود دارد که متعلق به آمانسیو اورتگا پایه گذار برند زارا می باشد. در مورد ارتفاعی که این آسمان خراش دارد باید بگوئیم بلندی آن به۵۱۵ فوت می رسد وو قیمتی که برای آن تخمین زده شده است۵۳۶ میلیون دلار می باشد. در میامی هتل های لوکسی وجود دارد که یکی از این هتل های لوکس به او تعلق دارد.

خودروئی که آقای اورتگا سوار می شود یک آئودی A8 می باشد که از راحت بودن آن حرف های بسیار زیادی بیان شده است و کمتر کسی در مورد ظاهر زیبای این ماشین صحبت کرده است. یکی دیگر از وسایل و تجهیزاتی که آقای اورتگا دارد جت شخصی ایشان می باشد که در نوع خود بسیار قدرتمند و فوق العاده می باشد. جت شخصی ایشان یک BD-700 است که برای این جت بینظیر مبلغ۴۵ میلیون دلار قیمت گذاری شده است. آقای اورتگا به دلیل نداشتن وقت بسیار برای مسافرت کمتر از جت شخصی خود استفاده می کند و همیشه خود را با کار کردن سرگرم می کند.

او در مورد کار کردن زیاد خود گفته است که از این کار بیش از هر چیز دیگری لذت می برد و این یکی از بهترین تفریحات زندگی او می باشد. آمانسیو اورتگا نشان داده می توان از کمترین مرتبه به بلندترین و والاترین جایگاه دست پیدا کرد به شرط آنکه در کار خود جدیت و تعهد داشته و از مقابله با مسایل و مشکلاتی که پیش روی فرد قرار می گیرد نباید ترسید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *