#


آشنایی با صندل های مردانه مناسب در فصل بهار و تابستان

27 مارس 2018 بدون نظر 4115 بازدید

آشنایی با صندل های مردانه مناسب در فصل بهار و تابستان

معرفی صندل های مردانه مناسب برای روزهای گرم سال

هر فصلی از سال لباس و پوشش خاص خود را دارد که موجب می شود فرد احساس راحتی کند. کفش های راحتی و صندل ها یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در هوای گرم بهار و تابستان به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم چند مدل از کفش های راحتی و صندل های مردانه ای را که برای روزهای گرم سال مناسب است را معرفی نمائیم تا بتوانید از آن ها استفاده کافی را ببرید.

Birkenstock Mayari

صندل های این برند در سال۱۹۶۰ میلادی وارد بازارهای جهانی گردید. از مهمترین ویژگی هایی که در خصوص این مدل از صندل ها می توان نام برد انعطاف پذیری و طراحی ساده آن می باشد که سبک مینیمالیست را به خوبی نشان می دهد. طراحی این مدل از صندل ها به ویژه چرمی که برای انگشت شست پا در نظر گرفته شده است موجب می شود کمی از حالت رسمی و کلاسیک آن کاسته شود و باعث ایجاد ظاهری غیر رسمی برای آن می گردد. این مدل از صندل ها برای مردانی که در تابستان و بهار به دنبال کفشی راحت و سبک و در عین حال شیک هستند بسیار مناسب می باشد و می توانند از آن بیشترین استفاده را داشته باشند. قیمتی که برای این مدل از صندل های مردانه در نظر گرفته شده است۵۹.۹۵ یورو می باشد که قیمت چندان بالایی برای احساس راحتی داشتن نمی باشد.

صندل های زیبای Hudson Matto

برخی از افراد تمایل دارند بخش جلویی پاهای شان پوشیده باشد و از سوی دیگر تمایلی به پوشیدن کتانی در روزهای گرم سال ندارند. صندل های زیبای Hudson Matto با طرح حصیری خود می توانند زیبایی خاصی را در عین راحتی برای کاربران فراهم کنند و طرحی خاص را برای استایل آن ها به وجود بیاورند. قیمتی که برای این مدل از صندل های راحتی در نظر گرفته شده است در حدود۸۰ یورو می باشد که برای علاقه مندان به این مدل از کفش های راحتی قیمت بالایی به نظر نمی رسد.

کفش های صندل River Island

آقایانی که به دنبال ایجاد ظاهری کلاسیک برای خود هستند می توانند از این مدل صندل ها که دارای بند چرمی بوده و کمی نیز پهن می باشد و سگک طلایی بر روی آن استفاده شده در ایجاد استایل کلاسیک بهره مند شوند و ظاهری زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورند. این مدل از صندل های مردانه دارای قیمت بسیار ارزانی می باشد و برای خرید هر جفت از این صندل ها تنها باید۲۵ یورو پول پرداخت کرد.

صندل های راحت Adidas Adilette

این مدل از صندل هایی که به وسیله برند آدیداس طراحی شده بسیار سبک و قابل حمل می باشد و کاربرد بسیار زیادی را نیز برای آن می توان در نظر گرفت. این مدل از صندل ها به عنوان جدیدترین مدل های صندل می باشد که به بازار آمده و به وسیله یکی از برندهای لوکس جهان طراحی شده است و همین مساله موجب می شود تا طرفداران و دوست داران بسیار زیادی نیز داشته باشد. قیمتی که برند آدیداس برای این مدل از صندل های خود در نظر گرفته است تنها۲۵ یورو می باشد که می توان گفت قیمت بسیار کمی می باشد.

صندل های Mango Buckle

این مدل از صندل ها تولید شده اسپانیا هستند و در طراحی و ساخت آن ها از چرم گاو۱۰۰ درصد طبیعی استفاده شده است. به طور حتم اگر این مدل از صندل ها را خریداری نمائید می می توانید در تمام طول تابستان و روزهای گرم سال از آن ها استفاده کرده و استایلی راحت و جذاب را برای خود به وجود بیاورید. قیمتی که برای این مدل از صندل ها در نظر گرفته شده است۳۹.۹۹ یورو می باشد که با توجه به کیفیت و چرمی که در ساخت آن به کار رفته رقم بالایی نمی باشد. استفاده از این صندل ها می تواند استایلی خاص و ویژه را برای شما ایجاد کرده و موجب ایجاد تفاوتی فاحش بین شما و اطرافیان تان شود.

صندل های Kurt Geiger

برند Kurt Geiger در خصوص صندل های قدیمی و سنتی خود تغییراتی را ایجاد کرده است و از رنگ آبی در خصوص آن ها استفاده کرده که در کنار نوار سفیدی که به دور آن پیچید شده محصولی اسپرت و زیبا و به روز را وارد بازارهای جهانی کرده است. این مدل از صندل ها را می توان به راحتی با شلوار و یا شلوارک هایی که از جنس کتان هستند استفاده کرده و استایلی به روز و در عین حال اسپرت را ایجاد کرد. قیمت این مدل از صندل ها کمی بالاتر از دیگر مدل ها می باشد و برای خرید هر جفت از این کفش های راحتی مبلغی در حدود۱۳۵ یورو را پرداخت نمود. این مدل از صندل ها علیرغم قیمت بالایی که دارند اما طرفداران بسیاری را نیز برای خود داشته اند که همین مساله محبوبیت بیش از اندازه این صندل ها را نشان می دهد.

کفش های صندل A.P.C

افرادی که علاقه زیادی به رنگ مشکی دارند می توانند از این مدل از صندل ها استفاده کرده و استایلی یکسر مشکی را ایجاد کنند. در ساخت این مدل از صندل ها از چرم درجه یک ایتالیا استفاده شده است که می تواند راحتی بی نظیری را برای کاربران خود فراهم کند. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل از کفش های راحتی۲۰۹ یورو می باشد که می توان گفت قیمت نسبتا بالایی می باشد.

صندل های Teva

در فصل تابستان بسیار از رنگ های سبز استفاده می شود و صندل هایی که به این رنگ هستند نیز می توانند مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار بگیرند. می توانید این مدل از صندل ها را با لباس های مختلف مورد استفاده قرار دهید اما توجه داشته باشید که آن ها را به هیچ عنوان با لباس هایی که طرح نظامی دارد استفاده نکنید چرا که موجب می شود ظاهر شما توی ذوق بزند و کمی زننده به نظر برسد. قیمتی که برای این مدل از صندل ها در نظر گرفته شده است۳۵ یورو می باشد که قیمت بسیار مناسبی به نظر می رسد.

صندل های ALDO

یکی از صندل هایی که طرفداران بسیار زیادی را برای خود دارد و مورد استفاده مردان بسیاری نیز قرار می گیرد صندل های ALDO می باشد. در طراحی این مدل از صندل ها از چرم پهنی استفاده شده که به رنگ قهوه ای می باشد و ظاهر کلاسیکی را برای شما به وجود خواهد آورد. می توانید این مدل از صندل ها را با لباس هایی به رنگ قهوه ای و یا رنگ خنثی به تن کنید و استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورید. قیمتی که این مدل از صندل های مردانه دارند در حدود۶۵ یورو می باشد که با توجه به چرمی که در ساخت آن استفاده شده بسیار مناسب به نظر می رسد. کفش ها و صندل های چرمی از گذشته های دور مورد توجه و علاقه افراد زیادی قرار داشته اند و حالا این مدل از صندل ها توانسته با جنس چرمی خود در بین افراد مختلف مورد توجه بسیاری قرار گرفته و به کار رود.

صندل های راحت و زیبای Dries Van Noten

یکی دیگر از صندل های مردانه ای که بسیار زیبا و در عین حال ساده و راحت اس صندل های Dries Van Noten می باشد. این مدل از صندل ها به گونه ای طراحی شده است که می توانید از آن برای رفتن به ساحل و استخر استفاده کنید و یا اینکه حتی آن را در محیط کاری خود نیز مورد استفاده قرار دهید. استفاده از صندل های مختلف می تواند برای سپری کردن روزهای گرم سال بسیار مناسب باشد و کمک بسیاری به افرادی کند که گرمایی بوده و نمی توانند در تابستان به راحتی هر مدل کفشی را مورد استفاده قرار دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *