#


آشنایی با جدیدترین مدل های کیف زنانه برای فصل تابستان

مدل های کیف زنانه
13 آگوست 2018 بدون نظر 6191 بازدید

آشنایی با جدیدترین مدل های کیف زنانه برای فصل تابستان

آشنایی با جدیدترین مدل های کیف زنانه برای فصل تابستان

کیف های زنانه نیز همچون لباس ها و سایر اکسسوری ها دارای ترندهای خاص خودش است، به عنوان مثال در فصل تابستان مدل های کیف زنانه تابستانی و در فصل زمستان مدل های زمستانی آن ها به بازار عرضه می شوند. نکته ی جالبی که وجود دارد این است که ترندها در کیف های زنانه بیش از هر اکسسوری دیگری دارای اهمیت است و خانم های شیک پوش حتی زمان استفاده از لباس های کلاسیک تمایل دارند که از کیف های مدل جدید استفاده کنند.

چنانچه شما هم به دنبال مدل های تابستانی کیف زنانه هستید باید ترندهای جدید فصل تابستان را بشناسید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه جدیدترین مدل های تابستانی کیف زنانه که بسیار پرطرفدار نیز هستند را معرفی خواهیم کرد.

کیف‌ های منجوقی و مرواریدی از مدل‌ های جدید کیف تابستانی

کیف هایی که از منجوق و مروارید بافته شده اند ممکن است یکی از عجیب ترین مدل های کیف زنانه باشند که از بهار و تابستان سال جاری به بازار عرضه شده اند و در بازه زمانی کوتاهی موفق شد به یکی از محبوب ترین کیف های تابستانی زنانه تبدیل گردند. با دیدن این کیف ها ممکن است که به یاد کودکی و کیف های کوچک منجوقی و مرواریدی که در آن زمان مد بود بیفتید.

در هر حال چه این مدل را دوست داشته باشید و چه آن را یک مدل عجیب غیرمنتظره بدانید، این کیف ها از مدل های کیف زنانه با کیفیت و از ترندهای مهم و مطرح برای کیف های زنانه در فصل تابستان سال جاری به شمار می روند و می توانند زیبایی و جذابیت خاصی به استایل روزانه شما ببخشند. این کیف ها دارای رنگ های متنوعی می باشند و همچنین با چند طرح و چند رنگ نیز وارد بازار شده اند.

مدل‌ های تابستانی کیف بافتنی و قلاب بافی یک مدل محبوب و جذاب

یکی دیگر از کیف های مدل جدید تابستانی، کیف های بافتنی و قلاب بافی هستند. این مدل کیف ها بسیار محبوب بوده و هر روز به محبوبیت آن ها افزوده می شود. کیف های قلاب بافی و بافتنی از فصل تابستان سال قبل محبوب هستند و در استایل تابستانی زنانه جایگاه خاصی دارند. نکته ی جالبی که در خصوص این کیف ها وجود دارد این است که شما درصورتی که در بافتنی و قلاب بافی مهارت داشته باشید می توانید با خرید نخ های مخصوص بافت آن ها را در خانه انجام دهید و یکی از این مدل های جدید کیف را به همراه داشته باشید. چون به نظر می رسد که این ترندها به زودی فراموش خواهند شد.

کیف‌های دسته دار ساده از جدیدترین مدل‌های تابستانی کیف زنانه

این کیف های ساده همچون سایر کیف های دستی زنانه، دارای دسته هستند ولی دسته آن در بدنه اصلی کیف ترکیب شده است و فرم خاص و یکدستی را ایجاد کرده است. این یکی از مدل های کیف زنانه است که سبک و دارای طراحی مینیمال می باشد و برای خانم هایی که علاقه بسیاری به کیف های ساده دارند بسیار مناسب می باشد، زیرا این کیف ها را می توان به راحتی با هر لباس رنگی و طرح دار تابستانی استفاده کرد.

دسته این کیف ها به هیچ عنوان خراب و جدا نمی شوند و این امکان را دارد که به یک مدل کلاسیک و ماندگار تبدیل گردد. در هر حال این کیف های ساده و زیبا دارای رنگ و طرح هایی مختلف می باشند و در صورتی که آن ها را پسند کرده اید پیشنهاد می شود که یک نمونه از آن ها را برای خودتان تهیه نمایید و برای گردش های روزمره و خرید آن را به کار ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *