#


آشنایی با برندهای معتبر کت و شلوار مردانه

11 ژانویه 2018 3 نظر 3417 بازدید

آشنایی با برندهای معتبر کت و شلوار مردانه

آشنایی با برندهای معتبر کت و شلوار مردانه

وقتی که در خصوص لباس مردان صحبت می گوئیم مسلما هیچ لباسی به اندازه کت و شلوار نمی تواند جذابیت داشته باشد. مردان علاقه ای خاص و ویژه نسبت به کت و شلوار دارند و با وجود اینکه طی سال ها تغییرات بسیاری در مورد آن ها ایجاد شده است اما باز هم به عنوان یکی از لباس های مردانه شناخته می شود که بسیار پر طرفدار بوده و هیچ وققت از مد نیافتاده است. در این مطلب قصد داریم برندهای مختلف کت و شلوار مردانه را معرفی کنیم تا با استفاده از آن ه بتوانید کت و شلواری زیبا و برند را برای خود انتخاب و خریداری نموده و جذابیت استایل خود را افزایش دهید.

سن لورن و کت و شلوارهای مردانه زیبایش

اگر در مورد کت و شلوار به دنبال موردی هستید که خوش دوخت باشد و قابلیت این را داشته باشد که به زیبایی بر روی تن شما بنشیند بهتر است ب سراغ کت و شلوارهایی بروید که به وسله سن لورن دوخته شده باشند. سن لورن یکی از برندهای لوکس فرانسوی می باشد که در سال۱۹۶۱ میلادی ایجاد شده است و به عنوان یکی از بهترین و به روز ترین مزون های مد در جهان شناخته می شود که توانسته محصولات زیبا و خوبی را عرضه نماید.

برند سن لورن اغلب در طراحی حصولات خود به روش های سنتی عمل می نماید اما در تولیدات این برند فرانسوی گاهی مشاهده می شود که به سراغ استفاده از پارچه ها و طرح های مدرن رفته و تولیدات بسیار خوبی را وارد دنیای لباس های مردانه نموده است.

برند والنتینو و تولید کت و شلوار مناسب تمامی مواقع

یکی از برندهایی که موجب می شود مردان برای موقعیت های مختلف بتوانند کت و شلوار مناسبی را پیدا کنند برند والنتینو می باشد. این برند جهانی توانسته در تولید لباس های خود خلاقیت بسیار زیادی به خرج بدهد که یکی از مهمترین آن ها شخصس کردن کت و شلوارهایش می باشد.

افرادی که تمایل دارند کت و شلواری به نام خود داشته باشند می توانند از طراحی که کار طراحی کت و شلوار آن ها را بر عهده دارند درخواست نمایند تا درون کت نام آن ها را حک کند. به این ترتیب شما کت و شلواری برند و مخصوص به خود را خواهید داشت و می توانی برای موقعیت های مناسب از آن استفاده نمائید.

برند جیل سندر و کت و شلواری مخصوص مردان شیک پوش

گاهی خانم ها می توانند در خصوص لباسی که مناسب مردان است نظرهای موثری داشته باشند. اگر به عنوان یک مرد دچار سردرگمی شده اید و نمی دانید کدام لباس برایتان بهتر است می توانید از یک خانم کمک بگیرید. یک خانم آلمانی چندین سال پیش اقدام به تاسیس برندی به نام جیل سندر کرد که کار آن طراحی کت و شلوارهای مردانه بود و در طراحی های خود از سبک مینیمالیست گذشته به همراه رنگ های کلاسیک که طرفداران مخصوص به خود را دارد و همچنین طراحی ساده استفاده می کند و توانسته لباس های مردانه زیبایی را به دنیای مد و فشن معرفی نماید.

طراحی های زیبایی که برند جیل سندر داشته موجب شده تا نام آن در زمره برترین برندهای جهان قرار داشته باشد و بتواند طرفداران مخصوص به خود را در سراسر جهان داشته باشد.

برند  ارمنجیلدو زنیا و کت و شلوارهای مردانه جذابش

برند ارمنجیلدو زنیا یک برند معروف ایتالیایی است که دفتر مرکزی آن در شهر میلان قرار دارد و سال تاسیس آن به۱۹۱۰ میلادی باز می گردد. این برند ایتالیایی در زمینه تولید محصولات چرمی، کت و شلوارهای مردانه زیبا و پوشاک کفش فعالیت های گسترده ای داشته و توانسته تولیدات با کیفیت و مناسبی را به بازارهای جهانی عرضه نماید. تعدا پانصد و پنجاه بوتیک در کشورهای مختلف محصولات تولید شده این برند را در اختیار علاقه مندان قرار می دهند و این برند توانسته به عنوان یکی از بزرگ ترین برندهای جهان شناخته شود که درآمد بسیار زیادی را توانسته به دست بیاورد.

برند زنیا برای اینکه بتواند لباس های زیبایی را طراحی نماید از رنگ های کلاسیک کمک گرفته و لباس های تولید شده این کمپانی از پارچه هایی دوخته می شوند که کیفیت بسیار زیادی دارد و تمام این موارد موجب شده تا افرادی که لباس ها و به خصوص کت و شلوارهای این برند را انتخاب می کنند هرگز احساس پشیمانی نداشته باشند.

برند بوتگا ونتا

یکی دیگر از برندهای ایتالیایی که در صنعت مد فعالیت دارد کمپانی بوتگا ونتا می باشد. این کمپانی در سال۱۹۶۶ میلادی تاسیس شده و مقر اصلی آن در ویچنزای ایتالیا می باشد. مایکل تادی و رتزو زنگیارو دو شریکی هستند که این برند معروف را وارد دنیای مد کرده و تولیدات بسیار خوبی را به بازار عرضه داشته اند. این کمپانی در آغاز با هدف تولید محصولات چرمی به صورت صنعتی کار خود را شروع کرد و یکی از ابداعیات آن طراحی مخصوصی به نام اینتر چیاتو نام دارد.

در دهه هفتاد میلادی برند بوتگا ونتا توانست به عنوان یکی از برندهای محبوب شناخته شود که در عرصه تولیدات چرمی فعالیت های بسیار زیادی داشت و افراد بسیار مشهوری همچون ژاکلین کندی از محصولات این کمپانی خریداری می کردند. کت و شلوارهایی که از سوی این برند ایتالیایی تولید می شود بسیار خاص و شیک هستند و بوتگا ونتا در طراحی های خود بیشتر از سبک های کلاسیک خود پیروی می کند اما در این میان از طرح ها و رنگ های شاد نیز استفاده می کند. اگر قصد دارید خوش تیپ تر از همیشه دیده شوید توصیه می کنیم به کت و شلوارهای این برند ایتالیایی نیز نگاهی بیاندازید.

برند بربری و کت و شلوارهایی که جذابیت را به ارمغان می آورند

برند بربری نیز یکی از برندهای معتبر و مشهور جهانی است که در عرصه مد فعالیت های بسیار زیادی داشته و از سال۱۸۵۶ میلادی که کار خود را آغاز نموده توانسته به عنوان یک برند مطرح در جهان شناخته شود. این برند بریتانیایی در طراحی کت و شلوارهای مردانه خود همچنان از سبک های کلاسیک استفاده می کند اما توانسته آن را با سبک های مدرنی که وجود دارد ترکیب کرده و محصولات جذاب و بینظیری را وارد عرصه مد ند. این برند بریتانیایی در حوزه تولیدات خود طرفداران بسیار زیادی دارد و توانسته با محصولات بسیار خوبی که ارائه می دهد نظرهای موافق بسیاری را به سمت خود جلب کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *