#


آشنایی با برندهای لباس عروس

برندهای لباس عروس
15 جولای 2018 بدون نظر 2251 بازدید

آشنایی با برندهای لباس عروس

آشنایی با برندهای لباس عروس

شناخت برترین برندهای لباس عروس فعال در زمینه طراحی آنها،  یکی از زیرشاخه های طراحی لباس زنانه که برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است طراحی لباس عروس می باشد و در حال حاضر طراحان بسیاری لباس های زیبایی را طراحی می کنند. شناخت برندهای مشهوری که در زمینه طراحی لباس عروس فعالیت دارند موجب می شود تا در هنگام انتخاب بتوانیم بهترین ها را برگزینیم.

اگر تمایل دارید با برترین برندهایی که در زمینه طراحی لباس عروس فعالیت دارند آشنا شوید بهتر است این مقاله را تا انتها دنبال کنید چرا که سعی کرده ایم بهترین های دنیای طراحی لباس عروس را معرفی کنیم.

برند Danielle Frankel

دنیل فرانکل به عنوان یکی از برندهای لباس عروس مشهوری شناخته می شود که در زمینه طراحی و فعالیت های بسیاری داشته و اغلب طراحی های آن در عین زیبایی سادگی خود را حفظ کرده اند و این مساله در جذاب تر دیده شدن آن ها تاثیر بسیار زیادی دارد. این برند جهانی در طراحی لباس عروس های خود به صورت لایه ای عمل می کند و همین مسئله موجب تمایز طرح های این برند از سایرین می شود.

طراحانی که در این برند فعالیت دارند با طرح های زیبای خود موجب می شوند تا لباس های مختلف شخصیتی منحصربفرد داشته باشند و در کنار هر لباسی از اکسسوری های مختلفی همچون کت، کمربرند، دستکش و موارد دیگر استفاده می شود و هر فردی با توجه به سلیقه و نظر شخصی خود بتواند مورد مناسبی را انتخاب کند.

برند لباس عروس Christos Costarellos

برند کریستوس کاستارلوس یکی از برندهای مشهوری است که در زمینه طراحی لباس عروس موفقیت های بسیاری به دست آورده و نخستین بار در سال ۱۹۹۸ در یونان لباس های طراحی شده خود را در معرض نمایش قرار داد و توانست طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

طراحان این برند در خصوص جزئیاتی که در لباس عروس به کار می رود توجه ویژه ای دارند و کیفیت پارچه نیز بسیار مورد توجه آن ها قرار دارد. پارچه هایی که این برند در طراحی لباس عروس به کار می گیرد از بین برترین پارچه های موجود در پاریس انتخاب می شود.

برند Sophie et Viola

یکی از سبک هایی که در حال حاضر جایگاه خود را در تمامی عرصه ها پیدا کرده سبک مینیمالیست می باشد. این سبک در طراحی لباس عروس نیز خود را به زیبایی نشان می دهد و برند سوفی ات ویولا در طراحی لباس عروس های خود به زیبایی این سبک را به نمایش گذاشته است.

طراحانی که در این برند فعالیت دارند جزء برندهای لباس عروس ساده و مدرنی هستند که طراحی می کنند و هیچگونه پیچیدگی در آن وجود ندارد. آن دسته از خانم هایی که علاقه ای به پوشیدن لباس هایی با طرح های شلوغ ندارند می توانند لباس عروسی از برند Sophie et Viola انتخاب نموده و زیبایی خود را بیشتر از هر زمان دیگری به نمایش بگذارند.

برند Alex Perry

الکس پری یکی از برندهای مشهور در زمینه طراحی لباس عروس است که طراحی های آن اغلب با دامن های پفی همراه است. این برند در طراحی لباس های عروس خود از جزئیات بسیاری در قسمت بالاتنه آن استفاده می کند.

فرم لباس یکی از مهم ترین مواردی است که در لباس عروس های الکس پری بیش از هرچیزی به آن اهمیت داده می شود. آن دسته از عروس هایی که تمایل دارند همچون پرنسس ها لباس بپوشند و لباس پف دار آن ها از دیگر افراد حاضر در جمع متفاوت باشد می توانند از بین لباس های عروسی که توسط برند الکس پری طراحی شده اند یکی را انتخاب نمایند.

برند Ashi Studio

همانطور که پیش تر نیز گفته شد در زمینه طراحی لباس عروس برندهای مختلفی فعالیت دارند که یکی از این برندهای خلاق Ashi Studio می باشد. این برند توانسته در زمینه طراحی لباس عروس خلاقانه عمل کرده و لباس عروس های متفاوتی را طراحی کند و در خصوص جزئیات به کار رفته در لباس نیز توجه بسیاری داشته است.

افراد مشهور بسیار در جهان هستند که لباس های خود را از این برند جهانی خریداری می کنند که می توان به لیدی گاگا و ویتنی پورت اشاره کرد. این برند علاوه بر لباس عروس در زمینه طراحی لباس های شب نیز فعالیت های بسیاری داشته و توانسته طرح های زیبایی را خلق کند.

برند Chana Marelus

یکی دیگر از برندهایی که در زمینه طراحی لباس عروس فعالیت دارد برند Chana Marelus است. این برند از پارچه هایی با کیفیت در طراحی لباس عروس های خود استفاده می کند و در طراحی جزئی ترین موارد نیز دقت بسیاری به کار می گیرد تا بتواند طرحی خلاقانه را ایجاد کرده و لباس عروسی خاص و منحصربفرد را طراحی نماید.

این برندهای لباس عروس در طراحی های خود از پارچه هایی که تضاد کاملی با یکدیگر دارند استفاده می کند و همین مسئله موجب شده تمایز بالایی با دیگر برندها داشته باشد. طراحان برند چانا مارلوس به نحوی عمل می کنند که در نهایت لباس عروسی ظریف و خارق العاده ایجاد می شود و می تواند ظاهری خاص را برای افراد ایجاد کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *