#


آشنایی با برترین مانکن های ژاپنی دنیای مد در سال۲۰۱۸

14 مارس 2018 بدون نظر 6557 بازدید

آشنایی با برترین مانکن های ژاپنی دنیای مد در سال۲۰۱۸

شناخت برترین و زیباترین مدل های ژاپنی در سال۲۰۱۸

عرصه پر ازتجملات مد چهره های جذاب و منحصر به فرد بسیاری را دارا می باشد، اما در بین آنها برخی از این افراد نسبت به دیگران درخشش بیشتری دارند. موارد بسیاری در درخشیدن این افراد دخالت دارند که زیبایی یکی از این عوامل شناخته می شود. اگر تمایل دارید که با زیباترین و به نام ترین مدل های ژاپنی بیشتر آشنا شوید، این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید چرا که قصد داریم در این مطلب برخی از مانکن های زیبای دنیای مد را که از کشور ژاپن هستند معرفی نمائیم.

میازاکی مانکن با استعداد ژاپنی

میازاکی به عنوان  یکی از جذاب ترین و با استعداد ترین زنان ژاپن شناخته می شود. او دارای۳۶ سال سن می باشد و توانسته به عنوان یکی از زیباترین زنان در کوماموتو ژاپن معرفی گردد. میازاکی در مسابقات بسیار حضور داشته و توانسته مقام زیادی را به دست بیاورد که مهمترین آن ها دختر شایسته ژاپن می باشد.

او هم اکنون به عنوان بازیگر، در برنامه ها و فیلم های بسیار به ایفای نقش پرداخته است اما بیشتر از بازیگری، در عرصه مد و فشن نام و آوازه او شناخته شده است. میازاکی از سن۱۷ سالگی، برای جلد مجلات دنیای مد به عنوان مدل زیبا انتخاب گشته است و از آن سال ها به بعد با برندهای معتبری کار کرده است. کلیه موفقیت هایی که به دست آورده  در کنار هم، موجب شده او به عنوان یکی از جذاب ترین چهره های ژاپن معرفی گردد و بتواند با موفقیت به کارهای خود ادامه دهد.

ری میازاوا مانکن الهام بخش عرصه مد و فشن

ری میازاوا به عنوان  یکی از مانکن های موفقی شناخته می شود که منبع الهام دختران بسیاری می باشد. این مانکن جوان علیرغم جذابیت ظاهری، به علت داشتن مهارت در ژست های خود که در برابر دوربین می گیرد، به شهرت بسیاری دست پیدا کرده است. اگر چه او۴۰ سال سن دارد اما همچنان به عنوان یکی از مدل های پرطرفداردر عرصه مد و فشن شناخته می شود و برندهای بسیاری برای تبلیغ محصولات خود، با او همکاری کرده اند. میازاوا علاوه بر کار مادلینگ، در فیلم های مختلفی مانند« Tony Takitani»  هم ایفای نقش کرده است که همین مساله به عنوان عامل دیگری در ارتقای موفقیت او می باشد.

ارون کارنا

ارون کارنا به عنوان مدل نخستین بار در شوی تلویزیونی نشان داد. او با ایفای نقش خود در فیلم هایی مانند « Make you happy»، «My reflection»، «dream planet» و فیلم های دیگر موفق شد دل هوادارانش را تصاحب نماید. او با به نمایش درآوردن مهارت های خود، موفق شد وارد دنیای مد و فشن نیز بشود و به عنوان یک مدل موفق در این زمینه نیز به فعالیت بپردازد. او علاوه براینکه به عنوان مدل با برندهای مشهور بسیاری همکاری نموده بلکه قدمی فراتر گذاشته و به عنوان طراح لباس نیزز فعالیت های زیادی داشته است.

کیکو کیتاگاوا

کیکو کیتاگاوا به عنوان یکی از مدل های ژاپنی معرفی می شود که استعداد بالایی در این زمینه دارد. او دارای۲۸ سال سن می باشد اما علیرغم این سن هم هنرمند و هم خواننده و به عنوان یک مدل موفق در حال فعالیت می باشد. او به قدری در شغل مادلینگ به موفقیت دست پیدا کرده و پیشرفت های خوبی داشته است که تصاویر او روی بیشتر جلد مجلات ژاپنی چاپ شده است. او در سال۲۰۰۹ موفق به فارغ التحصیلی از دانشگاه مشهور « Meiji»  شد و بعد از آن، به علت زیبایی چهره و قابلیت های بالایی که دارد، موفق شد نام خود را در بین جذاب ترین و موفق ترین زنان مادلینگ ژاپن در زمینه مد معرفی کرده و به ثبت برساند.

مائو اینوئه

مائو اینوئه در سال۱۹۸۷ در کشور ژاپن به دنیا آمده است. او به دلیل قد بلندی که دارد به شهرت بسیاری دست پیدا کرده است و به عنوان یکی از زنان زیبای ژاپنی معرفی می شود که نه فقط در عرصه مد و فشن، بلکه در عرصه فیلم و سینما نیز به فعالیت می پردازد. اینوئه موفق شد تحصیلات خود را در دانشگاه به نام و معروف«Meiji»  در سال۲۰۰۹ به پایان برساند و بعد از آن به علت دارا بودن قابلیت های بالای خود، توانست توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نماید. او حتی به عنوان مدل موفق شده جوایز بسیار زیادی را نیز به دست بیاورد و در نهایت به عنوان یکی از۱۰ مدل ژاپنی شناخته می شود که چهره بسیار زیبایی دارد.

نوزومی ساساکی

نوزومی ساساکی به عنوان مدل از سن۱۴ سالگی فعالیت های خود را آغاز کرده است و در حال حاضر به عنوان یکی از معروف ترین مدل های ژاپنی محسوب می شود. اعتباری که او به دست آورده نه تنها به دلیل زیبایی، بلکه به علت تلاش های بسیار و مهارت های او می باشد. او در سن۲۶ سالگی، موفق شد جوایز بسیاری را به دست بیاورد به نحوی که موفقیت هایی به این شکل در مخیله هیچ کس جای نمی گرفت. در ماه های پایانی سال۲۰۰۸، او اقدام به انتشار پنج کتاب عکس و دو دی وی دی نمود که در شهرت و کسب اعتبار بیشتر برای او تاثیر بسیار زیادی داشته است.

کورارا چیبانا

کورارا چیبانا دارای سی و دو سال سن می باشد ولی از همان روزهای نوجوانی متوجه علاقه خود به عرصه مد و فشن شد. او توانسته در مسابقه دختر شایسته ژاپن که در سال۲۰۰۶ برگزار شده بود شرکت نمود و از همان سال توانست به موفقیت های بسیاری  دست پیدا کند. هم اکنون، کورارا به عنوان یکی از زیباترین و معروف ترین مانکن های ژاپنی محسوب می گردد. البته کشور ژاپن دارای مدل های زیبای دیگری می باشد که هر کدام از آن ها به موفقیت های بسیار زیادی دست یافته اند و نام خود را در بین زیباترین مادلینگ های این کشور به ثبت کرده اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *