#


آریانا گراند و سلنا گومز؛ دو هنرمند محبوب بین نوجوانان

هنرمند
13 سپتامبر 2018 بدون نظر 8531 بازدید

آریانا گراند و سلنا گومز؛ دو هنرمند محبوب بین نوجوانان

آریانا گراند و سلنا گومز؛ دو هنرمند محبوب بین نوجوانان

این اواخر عکس های سلنا گومز و آریانا گراند در اینترنت بین کاربران دست به دست می گردد و رقابت مخصوصی میان این دو هنرمند صورت گرفته است تا ثابت نمایند که پرنسس بی قید و شرط شبکه‌ های اجتماعی هستند.

این دو هنرمند از توانایی شبکه ‌های اجتماعی به خوبی مطلع می باشند و با گذاشتن عکس ها و پست‌ های گوناگون توانسته ‌‌اند بیشترین تعداد هواداران و علاقه مندان را در اینستاگرام به سوی خود جذب کنند. نکته جالب اینجاست که هر دو به خاطر هوادار باجی به هم نمی ‌دهند و آریانا گراند ۱۱۸ میلیون دنبال‌ کننده و هوادار دارد و ۱‍۳۷ میلیون طرفدار در اینستاگرام پست‌ های سلنا گومز را پیگیری می‌ کنند.

همه این موارد باعث شده است تا قضاوت در مورد محبوبیت این دو هنرمند کار سختی باشد و در واقع هم باید اعتراف کنیم این دو سلبریتی به قدری جذابیت دارند که مقایسه میان آن‌‌ ها کار خیلی راحتی نیست. سلنا گومز دوست‌ داشتنی فقط ۲۵ سال دارد و آریانا گراند ۲۴ ساله است که این موضوع هم قضاوت در مورد جذابیت‌ های این سلبریتی ‌ها را سخت تر کرده است.

در نهایت توصیه می کنیم اگر شما هم جزو علاقه مندان به سلنا گومز هستید یا این که در دسته هواداران آریانا گراند هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا ببینیم کدام یک از این آن ها توانسته است جایگاه خود را بیشتر در دل هواداران باز کند.

دوران نوجوانی

همان ‌طور که شما بهتر از ما اطلاع دارید مناسب ترین وقت برای بروز استعداد دوران نوجوانی است و بهتر است ببینیم سلنا گومز و آریانا گراند دوره نوجوانی خود را به چه ترتیب گذرانده ‌اند.

سلنا گومز از کودکی انتظار حضور بر روی صحنه و استیج را می کشید و در سال ۲۰۰۷ با رفتن به شبکه دیزنی خیلی خوش درخشید و راه موفقیت را پیدا کرد. بهتر است بدانید گومز در آن زمان فقط ۱۳ سال سن داشت.

از سوی دیگر آریانا گراند هم درست همانند سلنا گومز در سن ۱۳ سالگی اراده خود را برای رفتن بر روی صحنه‌ های موسیقی نشان داد و با این تفاسیر باید گفت هر دو هنرمند معروف با وجود سن پایینی که دارند باز هم بیشتر از ده سال است که به دنیای حرفه ‌ای موسیقی و هنر وارد شدند.

حضور در شبکه ‌های اجتماعی

این دو هنرمند حضور خیلی خوبی در شبکه‌ ‌های اجتماعی دارند و بخشی از محبوبیت خود را مدیون دنیای مجازی می باشند. همان طور که گفته شد سلنا گومز تقریباً تعداد ۲۰ میلیون دنبال ‌کننده بیشتری در اینستاگرام به نسبت رقیب خود آریانا گراند دارد، ولی شمار دفعاتی که آریانا گراند در اینستاگرام آنلاین شده است نسبت به سلنا گومز بیشتر است.

از سوی دیگر در سال ۲۰۱۷ تعداد دفعات دیده شده استوری ‌های آریانا گرانده در شبکه اینستاگرام نسبت به سلنا گومز با اختلاف زیادی بیشتر بوده است. بنابراین با یک حساب ساده می ‌توان فهمید این دو هنرمند معروف در شبکه ‌های اجتماعی خیلی موفق عمل کرده ‌اند و باجی به هم نمی ‌دهند.

صدای جذاب و تاثیرگذار

این دو سلبریتی‌ در حوزه های گوناگونی در دنیای هنر فعالیت دارند ولی آن ‌ها بیشتر در زمینه موزیک و خوانندگی شناخته شده اند، با وجود این در کنار همه مقایسه ‌هایی که میان گومز و گراند می توان داشت، مشخص نمودن کیفیت صدای این دو هنرمند اهمیت بالاتری دارد.

دست اندرکاران موسیقی نظرهای گوناگونی در مورد کیفیت صدا و شیوه اجرای گراند و گومز دارند. تعداد زیادی از کارشناسان بر این عقیده اند که آریانا گراند  فنون خوانندگی را بهتر می شناسد و صدای بهتری نسبت به سلنا گومز دارد.

از سوی دیگر سلنا گومز تجربه بالاتری در خوانندگی نسبت به آریانا گراند دارد و به خاطر داشتن این تجربه سلنا گومز در اجرای زنده موسیقی بر روی صحنه دارای تسلط بیشتری است.

با در نظر گرفتن این موضوعات باید بگوییم اگر سلنا و آریانا همین طور در عرصه موسیقی حضور فعال و خوبی داشته‌ باشند ممکن است با توجه به جنس صدای آریانا در آینده او بتواند برتری اش را در خوانندگی نسبت به سلنا ثابت کند.

زیبایی ظاهری

بی تردید این دو هنرمند بخش عمده ای از محبوبیت خود را مدیون زیبایی شان هستند که خدادادی به آن ‌ها بخشیده شده است. سلنا گومز صورتی دوست‌ داشتنی و جذاب دارد و پشت این صورت معصوم و مهربان، شادابی و نشاط یک دختر نوجوان به وضوح مشخص است.

زیبایی ‌های آریانا گراند هم به قدری است که به آسانی جای خود را در دل طرفداران باز کرده است، آریانا چشمانی جذاب و بانمک دارد و پشت این نگاه شیطنت‌ و شیرین‌ کاری‌ های دختران نوجوان را به وضوح می توان دید.

این دو هنرمند خوش‌ چهره، اندامی تراش ‌خورده و جذاب دارند ولی از نظر قد و اندازه سلنا تقریباً ۱۰ سانتی ‌متر از آریانا گراند بلند‌ تر است. نکته قابل توجه اینجاست که قد آریانا گراند برابر ۱.۵۳ سانتی ‌متر است و قد و اندازه سلنا گومز ۱.۶۵ سانتی‌ متر می باشد.

از نظر وزن هم این دو سلبریتی اندام متناسبی دارند، سلنا گومز ۵۹ کیلو وزن دارد که نسبت به قدی که دارد این وزن برای او مناسب است. از سوی دیگر آریانا گراند نسبت به گومز کمی لاغرتر است و فقط ۴۷ کیلوگرم وزن دارد. کاملا مشخص است که این وزن از رژیم ‌های تازه غذایی گرانده حکایت دارد.

در کنار این مقایسه ها باید به نوع پوشش و انتخاب‌ لباس‌ های این دو هنرمند هم باید اشاره کنیم که این طور که پیداست آریانا گراند نسبت به سلنا گومز سلیقه بهتری در انتخاب لباس هایش دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *