#


آرایشی ایده آل و هماهنگ با لباس مجلسی طلایی

14 فوریه 2018 بدون نظر 7484 بازدید

آرایشی ایده آل و هماهنگ با لباس مجلسی طلایی

لباس مجلسی طلایی رنگ و آرایش متناسب با آن

یکی از انتخاب های فوق العاده ای که اغلب خانم ها برای رفتن به یک مراسم و میهمانی رسمی دارند لباس مجلسی و یا لباس شب به رنگ طلایی می باشد. در مورد این رنگ از لباس های مجلسی باید بگوئیم پر از زرق و برق بوده و موجب می شود تا استایل خانم ها به زیبایی دیده شود و جذابی ظاهری آن ها را ارتقا می دهد. هیچ اهمیتی ندارد چه رنگ پوستی دارید لباس مجلسی که به رنگ طلایی باشد می تواند به زیبایی رنگ پوست شما را تکمیل کرده و موجب می شود تا به زیبایی هرچه تمام تر جلوه گر باشید و ظاهری ایده آل و مناسب را برای خود به وجود بیاورید.

اگر طی روزهای آینده تمایل به پوشیدن لباس مجلسی به رنگ طلایی دارید و می خواهید در میهمانی و جشن عروسی به زیبایی هرچه تمام تر دیده شوید بهتر است آرایش مناسبی را نیز به همراه این رنگ از لباس های مجلسی داشته باشید. آگاهی از این مساله موجب می شود تا زیبایی چهره و تیپ خود را تکامل ببخشید و بتوانید آن را جذاب تر نشان دهید. در این مقاله قصد داریم آرایش مناسب با این رنگ لباس را معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید ظاهری زیبا و جذاب برای خود به وجود آورده و همچون ستاره ای بدرخشید.

قدم نخست آماده سازی پوست صورت برای آرایش

اگر قصد دارید برای حضور در مراسم عروسی و یا یک میهمانی رسمی لباس مجلسی به رنگ طلایی انتخاب کنید باید نسبت به آرایش صورت خود نیز توجه کافی داشته باشید. چرا که رنگ طلایی به عنوان مکملی برای پوست صورت شما شناخته می شود و می تواند ظاهر زیبایی را برای شما به وجود بیاورد. باید پوست صورت خود را به صورتی بپوشانید که تمام لکه های موجود محو شوند و پوستی صاف و زیبا داشته باشید. این مساله به عنوان نخستین قدم در مورد آرایش صورت به شمار می رود. اگر در مورد زیرسازی پوست صورت خود به خوبی عمل کنید و آن را درست انجام دهید و کلیه لکه ها و عیوبی که وجود دارد را بپوشانید مطمئنا آرایش زیباتری خواهید داشت و می توانید چهره خود را زیباتر نشان دهید. در خصوص سیاهی زیر چشم بهتر است کانسیلر مناسبی را انتخاب کنید و کرم پودر پایه را با استفاده از یک براش و یا نوک انگشت بر روی پوست خود بزنید و به این ترتیب صورت خود را به شکلی یکدست با این مواد بپوشانید. این کار موجب می شود تا پوست شما برای داشتن آرایشی جذاب آماده شود و بتوانید در کنار پوشیدن لباس طلایی رنگ خود به زیبایی دیده شوید.

استفاده از رژگونه مناسب با لباس مجلسی طلایی

در خصوص استفاده از رژگونه بهتر است به سراغ مواردی بروید که دارای رنگ ملایم و ظریفی است. رژگونه مناسب موجب می شود تا درخششی خاص و طبیعی داشته باشید و زیبایی صورت خود را افزایش دهید. البته توجه داشته باشید که از رژگونه به اندازه زیادی استفاده نکنید چرا که موجب می شود تا آرایش شما به زیبایی دیده نشود. اگر رنگ پوست تان روشن می باشد بهتر است در مورد رژگونه به سراغ رنگ های هلویی و زردآلویی بروید و افرادی که دارای رنگ پوست سبزه و یا تیره هستند می توانند از رژگونه هایی که دارای رنگ تیره تری همچون شرابی است استفاده نمایند. استفاده از هایلایتر نیز موجب می شود تا گونه ها برجسته تر و بالاتر دیده شوند و این مساله در افزایش جذابیت افراد بسیار موثر می باشد.

داشتن لب هایی تیره و عمیق

افرادی که تمایل دارند در کنار لباس مجلسی و طلایی رنگ خود از رنگ های جسورانه در مورد آرایش استفاده نمایند بهتر است رژلب هایی با رنگ تیره را برگزینند. رنگ های تیره ای که در مورد رژلب انتخاب می شود تناسب بسیار زیادی با رنگ طلایی لباس شما دارد. رنگ هایی همچون قرمز تیره و عنابی و زرشکی و شرابی و رنگ هایی از این قبیل می تواند به عنوان پیشنهادی مناسب برای شما شناخته شود و در کنار لباس طلایی رنگ زیبایی بسیاری را از خود به نمایش بگذارد.

استفاده از رژلب قرمز

ترکیبی که رژلب قرمز به یک لباس مجلسی طلایی به وجود می آورد به عنوان یک ترکیب خارق العاده شناخته می شود که برای انتخاب آن هیچ تردیدی نباید داشت و به راحتی آن را انتخاب کرد. اگر لباس مجلسی شما به رنگ طلایی است می توانید در مورد آرایش چشم خود از رنگ های طلایی و مسی و برنزی و قهوه ای که کمی ملایم نیز می باشد استفاده کرده و برای هماهنگی با آن رژ لبی قرمز را انتخاب کنید. این کار موجب می شود تا ظاهری زیبا و جذاب داشته و بتوانید به زیبایی ظاهر و استایل خود بیافزائید.

داشتن درخششی برنزی در کنار لباس مجلسی طلایی

اگر تمایل داشته باشید تا هنگام استفاده از لباس مجلسی طلایی خود به زیبایی دیده شوید بهتر است در خصوص آرایش چشم و لب و گونه ها به سراغ رنگ های براق و برنزی بروید. استفاده از رژلبی که به رنگ هلویی براق است در کنار آرایش چشمی که به رنگ برنزی می باشد می تواند ترکیبی ایده آل را در کنار لباس طلایی رنگ برای شما داشته باشد. این رنگ ها می توانند به زیبایی با یکدیگر ترکیب شوند و جذابیت خاصی داشته باشند. ایجاد هماهنگی بین آرایش و لباس موجب می شود تا زیبایی و رنگ لباس شما بیش از هر چیز دیگری دیده شود و این مساله در ارتقای جذابیت شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *