#


گران قیمت ترین ساعت هایی که در جهان وجود دارد

4 فوریه 2018 بدون نظر 2395 بازدید

گران قیمت ترین ساعت هایی که در جهان وجود دارد

گران قیمت ترین ساعت هایی که در جهان وجود دارد

شاید تا کنون ساعت های گران قیمت بسیاری را دیده باشید اما مسلما نمی دانید که یک ساعت تا چه اندازه می تواند قیمت بالایی داشده باشد. در این مقاله قصد داریم چند ساعت را که به عنوان گران قیمت ترین ساعت در جهان شناخته می شوند را معرفی کنیم. در طراحی این ساعت ها از جزئیات بسیار زیادی همچون سنگ های تزئینی که دارای قیمت بالایی هستند و الماس و جواهرات زیبایی استفاده شده است که باعث می شود قیمت آن ها بیش از حد انتظار بالا رفته و عنوان گران قیمت ترین ساعت ها را برای خود داشته باشند.

در بیشتر این ساعت ها از مکانیسم پیچیده ای استفاده شده است که باعث می شود زمان به صورت دقیقی نشان داده شود. برخی از این ساعت ها دارای مکانیسم توربیلاین می باشند که موجب می شود عقربه های به کار رفته در ساعت جاذبه زمین را نیز در میزان جرخش خود به حساب آورده و بر این اساس عملکرد بهتری داشته باشند. به کار بردن این جزئیات در طراحی ساعت ها باعث می شود قمیت نهایی آن ها افزایش بسیار زیادی پیدا کند و تعداد محدودی نیز از آن ها تولید شود. افراد بسیار کمی هستند که در جهان قادر به خرید این ساعت های گران قیمت می باشند و همین مساله موجب شده تا تعداد کمی از این ساعت های زیبا در جهان وجود داشته باشد.

ساعت جیبی Brequet Pocket

این ساعت جیبی دارای طرح بسیار زیبایی می باشد که در طراحی آن از طلای هجده قیراط استفاده شده است . این ساعت جیبی زیبا و خاص هنر دست استادانی می باشد که طراحی و ساخت کلیه قطعات به کار رفته و همچنین بند آن را با دست انجام داده اند. هنر دست این استادان به طرز ماهرانه ای در کنار یکدیگر قرار گرفته و موجب خلق ساعتی بینظیر و جذاب را فراهم کرده است. قیمتی که برای این ساعت از سوی کمپانی تولید کننده آن در نظر گرفته شده است۷۳۴ هزار دلار می باشد که قیمت بسیار بالایی می باشد.

ساعت مچی زیبای Blancpain 1735 Grande Complication

در جهان امروزه ساعت مچی زیبایی وجود دارد که آرزوی هر فردی داشتن یکی از آن ها برای خود می باشد. در ساخت بدنه این ساعت از پلاتینیوم استفاده شده است و دستبندی که به بدنه اتصال دارد از پوست کروکودیل تولید شده است تا بتواند جذابیت خاصی را به این ساعت ببخشد. در تولید قطعات موتور این ساعت که۷۴۰ قطعه هستند از هنر دست استفاده شده است و می توان گفت کلیه قطعات این ساعت به وسیله دست در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و در طراحی آن از هیچ وسیله ماشینی استفاده نشده است. قطعاتی که در این ساعت وجود دارد موجب شده این ساعت مچی پیچیده ترین مکانیسم جهان را به خود اختصاص دهد و همین مساله آن را به عنوان یکی از پیچیده ترین ساعت های جهان تبدیل کرده است که مورد توجه افراد ثروتمند بسیاری نیز قرار گرفته است. این ساعت مچی فوق العاده توانسته قیمت۸۰۰ هزار دلاری را برای خود به ثبت برساند و می توان گفت یکی از ساعت های گران قیمت جهان شناخته می شود.

ساعت بینظیرLouis Moinet Magistralis

یکی دیگر از ساعت هایی که دارای طرح زیبایی بوده و به عنوان یک ساعت گران قیمت در جهان شناخته می شود این مدل ساعت می باشد که در طراحی آن از پیچیدگی های بسیار باشکوهی استفاده شده است. در طراحی ظاهری این ساعت سنگ آسمانی زیبایی قرار داده شده است که از قطعه ای کوچک از سنگ های کره ماه می باشد. در خصوص این مدل از ساعت ها از روزشمار ابدی استفاده شده است که موجب می شود کاربردی همیشگی داشته باشند. قیمتی که برای این ساعت در نظر گرفته شده است چیزی در حدود۸۶۰ هزار دلار می باشد که رقم بسیار زیادی به حساب می آید.

ساعت زیبا و منحصر بفرد Hublot Black Caviar Bang

این مدل از ساعت در سال۲۰۰۹ میلادی رونمایی شده است و می تواند از نظر زیبایی و کارکرد با ساعت های بسیاری به رقابت بپردازد. قیمت این ساعت زیبا یک میلیون دلار می باشد که دارای طراحی خارق العاده ای با استفاده از۵۰۱ قطعه الماس سیاه است که به صورت تراش خورده بوگاتی و در کنار طلای سفید۱۸ قیراطی برای طراحی ظاهری آن به کار رفته است. این ساعت مچی از قطعات بسیار زیبایی تشکیل شده است که می تواند موجب بالا رفتن قیمت آن شود.

ساعت مچی زیبای Chopard Super Ice Cube

کشور سوئیس توانسته ساعت های مچی زیبا و با کیفیتی را وارد بازار کند که یکی این ساعت یکی از زیباترین و گران قیمت ترین ساعت های سوئیسی می باشد. در طراحی این ساعت مچی زیبا از الماس هایی استفاده شده است که به شکل مربع می باشد و به میزان۶۰ قیراط است. این ساعت به عنوان یک ساعت ضد خش و ضد آب شناخته می شود که قادر است تا۱۰۰ فیت در زیر آب دوام آورده و هیچ آسیبی نبیند. قیمتی که برای این ساعت در نظر گرفته شده است چیزی در حدود۱.۱ میلیون دلار می باشد.

ساعت زیبای Patek Philippe Sky Moon Tourbillon

یکی دیگر از ساعت هایی که دارای مکانیسم پیچیده توربیلاین می باشد این ساعت است که به وسیله Patek Phillipe ساخته شده است. در طراحی این ساعت زیبا از دو رو استفاده شده است که یک سمت آن آسمان شب را نشان می دهد. نکته دیگری که در طراحی این ساعت حائز اهمیت است این که دقت و ظرافت بسیار زیادی در خصوص جزئی ترین موارد آن به کار رفته است و سمت دیگر ساعت زمان و تاریخ را نشان داده و در کنار آن نشان دهنده صور ماه نیز قرار داده شده است. این ساعت مچی به زیبایی می تواند طراحی خاصی را که به سبکی نوین انجام شده است را نشان دهد. قیمتی که از سوی کمپانی تولید کننده برای آن در نظر گرفته شده است۱.۳ میلیون دلار می باشد که قیمت بسیار زیادی می باشد و موجب شده به عنوان یکی از گران قیمت ترین ساعت های جهان شناخته شود.

ساعت بی همتای Vacheron Constatin Tour de I’lle

این ساعت یکی از ساعت های مچی بسیار زیبا می باشد که دارای طراحی بسیار پیچیده ای بوده و یکی از ساعت های ساخته شده سوئیسی می باشد. در سال۲۰۰۵ میلادی کمپانی سازنده آن به مناسبت دویست و پنجاهمین سالروز تاسیس کمپانی خود اقدام به رونمایی از این ساعت نمود . در طراحی بدنه این ساعت از طلای۱۸ قیراطی استفاده شده است و یک قطعه یاقوت کبود که خاصیت ضد بازتاب آبی دارد در این ساعت به عنوان شیشه به کار رفته است. افرادی که قادر به پرداخت مبلغ بالای۱.۵ میلیون دلاری باشند می توانند از این ساعت به عنوان گزینه ای ایده آل برای خود استفاده نمایند.

ساعت زیبای Patek Philippe Platinum World Time

این ساعت در سال۲۰۰۲ در یک حراجی رونمایی شد که برای فروش آن قیمت بالایی در نظر گرفته شد و توانست به قیمت بسیار زیادی به فروش رسید. قیمتی که خریدار این ساعت در آن سال بابت خرید آن پرداخت چیزی در حدود۴ میلیون دلار بود که به نوبه خود قیمت بالایی محسوب می شود. بر اساس گفته هایی که در خصوص این ساعت زیبا وجود دارد تنها یک عدد از این ساعت زیبا ساخته شده است که در زمان خود به عنوان یک ساعت زیبا و گران قیمت شناخته شده است. طراحی این ساعت به گونه ای است که به صورت خودکار کوک می شود و این قابلیت را برای کاربر خود دارد که در هر کجا از جهان باشد بتواند زمان را به طور دقیق داشته باشد. در حال حاضر از این مدل از ساعت چهار مدل رزگلد و سفید و پلاتینیوم و همچنین طلایی وجود دارد که علاقه مندان آن می توانند آن را تهیه نمایند. قیمتی که در حال حاضر نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده است چیزی در حدود۴ میلیون دلار می باشد که مسلما هر فردی قدرت خرید آن را نخواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *