#


کفش های زنانه که مناسب پائیز هستند

کفش های زنانه
11 اکتبر 2017 بدون نظر 1489 بازدید

کفش های زنانه که مناسب پائیز هستند

کفش های زنانه که مناسب پائیز هستند

در هر فصلی کفش و لباس خاصی مد می شوند که پائیز هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. آب و هوایی که فصل پائیز دارد درست به مانند بهار نامتعادل و ناپایدار است و همین مساله باعث می شودتا نتوانیم خیلی به آن اعتماد کنیم. در پائیز امسال چند مدل کفش زنانه وارد بازار شدند که به عنوان مناسب ترین کفش های این فصل شناخته می شوند و ما در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از آنها بپردازیم. برای شناخت این کفش ها بهتر است با ما همراه شوید.

نیم بوت های زنانه

کفش های زنانه

کفش های زنانه

نیم بوت ها جزو آ«دسته از کفش ها هستند که مورد توجه افراد بسیاری قرار دارند و خانم ها در این بین برای داشتن نیم بوت مشتاق ترند. علت این علاقه بسیار این است که به راحتی می توانند در شرایط بارانی و حتی روزهای غیر بارانی این کفش ها را مورد استفاده قرار دهند. در موردلباس مناسب با این کفش ها به شما توصیه می کنیم که یک شلوار جین را با مانتوی سرمه ای انتخاب کنید. اگر به لباس های کتان علاقه دارید می توانیداز شلوار کتان که رنگ روشنی دارد به همراه یک مانتو مشکی استفاده کنید. پوشیدن این لباس ها با نیم بوت استایل زنانه شما را جذاب تر نشان خواهد داد.

کفش های زنانه تخت

کفش های زنانه

کفش های زنانه

کفش های تخت زنانه در اصل شبیه کفش های مردانه می باشند ولی به عنوان بهترین گزینه برای خانم هایی هستند که در پوشیدن کفش های پاشنه بلندمشکل دارند و یا دوست دارند کفش های راحتی داشته باشند. شما می توانید در مورد لباس های متناسب با این مدل از کفش ها به سراغ شلوارهای پارچه ای و مانتو سرمه ای رفته و یا یک مانتو مشکی برای پوشیدن با آن انتخاب کنید. لباس های دیگری هم هستند که می توانید با کفشش های تخت پوشیده و جذاب دیده شوید و آن هم پوشیدن شلوار جین با یک مانتو اسپرت خنک است که در روزهای گرم بسیار پرکاربرد می باشند.

کفش زنانه پاشنه بلند

کفش های زنانه

کفش های زنانه

خانم هایی که تمایل دارند در فصل پائیز یک استایل کلاسیک و مدرن را یکجا برای خود داشته باشند بهتر است کفش پاشنه بلندی که دارای پاشنه های توپر است را انتخاب کنند. پوشیدن این لباس در عروسی و مهمانی های مجلل به همراه دامن ماکسی و یا لباس مجلسی ای که به صورت سرهمی است می تواند بهترین استایل ممکنه را برای شما بسازد. پس انتخاب این مدل از کفش های پاشنه بلند را در لیست خرید پائیزه خود قرار دهید.

کفش های کتانی زنانه

کفش های زنانه

کفش های زنانه

در فصل پائیز اگر دقت کنید متوجه می شوید کمتر خانمی است که یک جفت کفش کتانی در جاکفشی نداشته باشد و یا در بیرون از خانه نپوشیده باشد. کفش های کتانی به عنوان یکی از به روزترین کفش ها در پائیز شناخته می شوند و همیشه به مد هستند و از لحاظ راحتی ای که دارند کاربردی تر از سایر کفش ها به شمار می روند. کفش های کتانی به گونه ای هستند که در مقایسه با کفش های دیگر کمترین آسیب را به پاهای شما وارد می کنند و با آن ها می توان خیلی راحت یک استایل اسپرت داشت. این کفش ها علاوه بر زیبایی و مد بودنشان برای پیاده روی های طولانی مدت و کوهنوردی بهترین انتخاب می باشند و اگر در مورد سایز و اندازه آن ها توجه کافی به عمل بیاید می توانند بهترین کفش باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *