#


کتی پری و رازهای جذابیت استایل او

15 آوریل 2018 بدون نظر 4177 بازدید

کتی پری و رازهای جذابیت استایل او

آشنایی با کتی پری و سبک وی در لباس پوشیدن

کتی پری به عنوان یکی از خواننده های مشهور آمریکایی شناخته یم شود که در زمینه ترانه سرایی نیز فعالیت داشته و در سال۱۹۸۴ در کالیفرنیا و در میان خانواده ای مذهبی به دنیا آمده است. کتی پری تا به حال موفق شده جوایز بسیار زیادی را به دست بیاورد و طی سال های۲۰۱۱ تا۲۰۱۵ میلادی نام او در بین پردرآمدترین خواننده های زن موسیقی در مجله فوربس به ثبت رسیده است. کتی پری موفق شده در طول دوره کاری خود یکصد و هفتاد و پنج میلیون آلبوم و یک میلیون و صد و شصت و شش تک آهنگ را در تمام جهان به فروش برساند که همین امر موجب شده به عنوان یکی از هنرمندان پرفروش در تاریخ تبدیل شود و بتواند شهرت بسیار زیادی را نیز به دست بیاورد.

کتی پری نیز همچون بسیاری از افراد مشهور در جهان استایل خاص خود را در لباس پوشیدن دارد که در این مقاله قصد داریم در خصوص آن کمی صحبت نماییم. این خواننده آمریکایی استایل مخصوص به خود را داشته و همیشه سعی کرده خوش تیپ و شیک پوش ظاهر شود. اگر علاقه مند هستید تا با استایل و نحوه لباس پوشیدن این خواننده آمریکایی بیشتر آشنا شوید توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

لباس پوشیدن به سبک کتی پری

یکی از دلایلی که موجب شده این خواننده آمریکایی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه رسانه ها واقع شود استایل های متفاوت و رنگارنگی است که برای خود انتخاب می کند. شاید از نظر برخی از افراد ایجاد هماهنگی بین لباس های رنگی کمی ریسک باشد اما کتی پری موفق شده این کار را بسیار استادانه و با مهارت انجام دهد. اگر شما نیز تمایل دارید از لباس های رنگی استفاده کنید حتما همچون کتی پری رفتار نمایید و از راهکارهای این خانم جذاب بهره بگیرید.

لباس پوشیدن به سبک کلاسیک

یکی از بهترین سبک هایی که در لباس پوشیدن مورد توجه کتی پری قرار دارد سبک کلاسیک می باشد بنابراین اگر تمایل دارید همچون این هنرمند بدرخشید از سبک کلاسیک نیز در استایل خود استفاده کنید.

پوشیدن لباس هایی به رنگ روشن

کتی پری به استفاده از رنگ های روشنی همچون صورتی و آبی علاقه بسیار زیادی دارد. این رنگ ها به خوبی می توانند با موهای مشکی رنگی که دارد ست شده و ترکیب فوق العاده ای را به وجود بیاورند. البته ناگفته نماند او هر چند وقت یک بار به سراغ رنگ هایی با کنتراست بالا نیز می رود و از آن ها در استایل خود کمک می گیرد و ظاهری جذاب را برای خود به وجود می آورد.

انتخاب لباس متناسب با فرم بدن

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب می شود کتی پری به عنوان یک فرد خوش لباس دیده شود این است که او لباس هایی را که برای پوشیدن انتخاب می کند تناسب کاملی با فرم بدن دارد و سعی می کند از لباس هایی که بیش از اندازه تنگ و یا گشاد هستند در استایل خود استفاده نکند.

انتخاب لباس متناسب با مراسم

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که کتی پری در لباس پوشیدن برای خود در نظر گرفته این است که به تناسب مراسمی که قرار است در آن حضور داشته باشد لباس خود را انتخاب می کند. بنابراین به خاطر داشته باشید که لباس زنانه ای که برای یک دورهمی دوستانه انتخاب می شود با لباسی که برای رفتن به عروسی انتخاب می شود تفاوت بسیار زیادی دارد و نمی توان آن ها را یکی کرد. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر تمایل دارید خوش لباس و شیک پوش دیده شوید بهتر است لباسی متناسب با هر مراسمی انتخاب نمایید.

داشتن ریسک پذیری بالا در انتخاب لباس

یکی از مهم ترین خصوصیات کتی پری این است که هیچ اهمیتی نمی دهد دیگران در مورد او چه فکری می کنند و برخی مواقع نیز ریسک کرده و لباس هایی را می پوشد که کمی عجیب هستند اما به آن ها علاقه زیادی دارد. اگر علاقه مند هستید تا همچون کتی پری لباس بپوشید بهتر است ریسک پذیری بالایی داشته باشید و لباس های متنوع را برای خود انتخاب کنید. البته می توانید از اکسسوری های رنگی نیز در مورد استایل خود استفاده نمایید و ریسک پذیر بودن خود را به خوبی نشان دهید.

استفاده از کفش های پاشنه بلند با رنگ روشن

یکی از مهمترین مواردی که در کمد لباس های کتی پری خودنمایی می کند کفش پاشنه بلند می باشد که رنگی بوده و بیشتر در رنگ های روشن دیده می شود. شما نیز می توانید این مدل از کفش ها را برای خود انتخاب نمایید و به مانند این خواننده آمریکایی استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از بوت زنانه

یکی از مهم ترین انتخاب هایی که کتی پری در فصل زمستان و روزهای سرد سال دارد پوشیدن بوت های رنگی و کمی کوتاه می باشد. شما نیز به مانند او می توانید این دسته از بوت های زنانه را برای پوشیدن در فصل زمستان انتخاب نمایید.

پوشیدن صندل زنانه در تابستان

یکی از گزینه هایی که کتی پری برای پوشیدن در تابستان انتخاب می کند صندل های تخت و شیک می باشد. می توانید این مدل از کفش های زنانه را برای پوشیدن در روزهای گرم تابستان انتخاب کرده و ظاهر زیبایی را برای خود به وجود بیاورید.

کتی پری و انتخاب اکسسوری های مناسب با استایل

کتی پری در ظاهر خود برای خوش تیپی بیشتر از اکسسوری های مختلفی استفاده می کند که موجب می شود جذاب تر به نظر برسد؛ شما نیز برای ایجاد جذابیت بیشتر می توانید همچون او از اکسسوری های مختلفی استفاده نموده و ظاهری شیک و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از گردنبند و دستبند بدلی

کتی پری معتقد است که هیچ الزامی وجود ندارد همیشه از جواهراتی که قیمت بالایی دارند و از برلیان و الماس در طراحی آن ها استفاده شده برای ارتقای جذابیت ظاهری بهره گرفت. گاهی باید به سراغ بدلیجات رفته و از آن ها استفاده نمود تا شیک پوش و خوش تیپ به نظر رسید بنابراین می توانید این دسته از اکسسوری ها را نیز برای افزایش جذابیت استایل خود به کار گرفته و همچون کتی پری بدرخشید.

انتخاب رنگ مو مناسب

کتی پری تا به حال طیف متنوعی از رنگ مو را برای خود به کار برده است اما رنگی که به عنوان بهترین و مناسب ترین گزینه برای موهای او تعیین شده رنگ مشکی می باشد. شما نیز می توانید رنگ های مختلف را بر روی موهای خود امتحان کنید و بهترین آن ها را برگزینید.

استفاده از تل مو

برای اینکه بتوانید ظاهری متفاوت و دوستانه را برای خود به وجود بیاورید سعی کنید همچون کتی پری از تل موهای پارچه ای و یا پلاستیکی استفاده کنید. این اکسسوری به ظاهر کوچک و بی اهمیت می تواند تاثیر فوق العاده زیادی بر روی ظاهر مرتب و شیک پوش شما داشته باشد

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *