#


استایل جذاب زنانه با انتخاب دامن مناسب

دامن زنانه
8 نوامبر 2017 بدون نظر 1515 بازدید

استایل جذاب زنانه با انتخاب دامن مناسب

استایل زنانه جذاب با انتخاب دامن مناسب

اصولا دامن به عنوان یک لباس کاملا زنانه شناخته می شود که در هر کجایی کارایی خاص خود را دارد و باعث می شود استفاده کننده آن یک جلوه کاملا زنانه و زیبا داشته باشد. اغلب مواقعی که دامن می پوشید بدون اینکه خود خواسته باشید باعث می شوید نظر اطرافیان به سوی شما جلب شود.

اگر تا به حال به این نکته دقت نداشته اید به شما پیشنهاد می کنیم برای میهمانی ای که در پیش دارید از یک دامن مناسب استفاده کنید تا متوجه شوید که نظر اطرافیان به چه شکلی متوجه شما خواهد شد. انتخاب دامن مناسب اصول و راهکار های خاص خود را دارد که در این مقاله سعی کرده ایم گوشه ای از آن را برای شما عنوان کنیم تا در انتخاب خود دقت بالاتری داشته و بتوانید دامن خوبی را تهیه نمائید.

دامن زنانه

دامن زنانه

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد دامن صحبت کنیم باید بگوئیم دامن دارای اندازه های مختلفی است و شما می توانید مدل های کوتاه و بلند این دامن ها و یا دامن هایی که دارای قد متوسطی هستند ر انتخاب کنید. اغلب خانم ها متوجه نیستند که با انتخاب مدل های متنوع دامن می توانند چه تاثیری در ظاهر خود داشته باشند و از اینکه چه دامنی مناسب اندام آن ها است بی اطلاع می باشند.

اصولا از دامن به عنوان یک پوشش مناسب برای قسمت پائین تنه استفاده می شود و خانم های بسیاری هستند که به این دسته از لباس های زنانه اهمیت می دهند. انتخاب دامن مناسب اصول خاص خود را دارد که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

نکات کلیدی در انتخاب دامن مناسب

یکی از نکات مهم و کلیدی در انتخاب دامن این است که یک دامن مناسب موجب می شود شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید. نکته حائز اهمیت دیگر این است که خانم هایی که دارای قد بلندی هستند بهتر است از دامن هایی ک قد کوتاهی دارند و یا بیش از اندازه بلند هستند استفاده ننمایند.

از طرفی افرادی که بیشتر از شلوار استفاده می نمایند و کمتر از دامن استفاده می کنند بهتر است برای مواقعی که دامن را برای پوشیدن انتخاب می کنند به همراه آن از یک جوراب شلواری هم استفاده نمایند چرا که جوراب شلواری برای آن ها به مانند شلورا خواهد بود و باعث می شود خوش اندام تر به نظر برسند. این دسته از خانم ها زمانی که از جوراب شلواری استفاده نمایند به پوشیدن دامن عادت خواهند کرد.

دامن هایی که دارای قد بلندی هستند برای تمامی افراد مناسب می باشند اما بهتر است این مدل از دامن ها را با بلوزهایی که قد کوتاهی دارند استفاده نمائید. اگر این مدل از دامن ها با بل.زی گه قد بلندی دارد استفاده شوند هیچ جلوه زیبایی را برای شما به همراه نخواهند داشت و باعث می شود اندام شما به شکل بدی جلوه گر شود.

استفاده از جوراب شلواری به همراه دامن های کوتاه باعث خواهد شد پاهای شما به زیبایی دیده شود و این یک نکته مثبت در زیبایی اندام شما به شمار خواهد رفت. افرادی که تمایل دارند جلوه زنانه ای به اندام خود بدهند بهتر است از دامن هایی که به صورت راسته هستند و تنگ می باشند استفاده نمایند.

برای پوشیدن کفش مناسب با این دامن ها بهتر است به سراغ کفش های روباز و پاشه دار بروید تا بتوانید زیبایی اندام خود را بیشتر نشان دهید. برخی از خانم ها علاقه زیادی به پوشیدن دامن های کوتاه دارند و در میهمانی ها و مراسم های زنانه اغلب از این مدل دامن ها استفاده می نمایند. بهتر است بدانید دامن های کوتاه مناسب چه اندامی است و با چه لباسی هماهنگ شوند زیباتر دیده خواهند شد.

دامن زنانه

دامن زنانه

دامن های کوتاه A شکل

دامن های کوتاهی که به این فرم هستند قسمت بالایی آن ها کمی تنگ بوده و هرچه به سمت پائین دامن می رویم بازتر می شوند. خانم هایی که دارای پاهای چاقی هستند و در پوشیدن دامن های تنگ مشکل دارند می توانند از اینمدل دامن ها استفاده نمایند. این مدل از دامن های کوتاه برای خانم هایی که دارای سن بیشتری هستند مناسب تر است البته خانم های جوان نیز می توانند از آن استفاده کنند.

دامن های کوتاه کمر بلند

یکی از مدل های دامن مینی دامن هایی هستند که کمر آن ها کمی بلندتر از دیگر دامن ها می باشد. این مدل از دامن ها بیشتر مورد استفاده خانم های جوان قرار می گیرد.

در خصوص دامن خود کفش مناسبی نیز انتخاب کنید

در خصوص انتخاب کفش مناسب با دامن خود بهتر است در مقابل آینه بایستید و کفش های مختلفی را با دامن خود امتحان کنید تا متوجه شوید کدام کفش برای ست کردن با دامن مناسب تر است. اگر پاهای شما باریک است هرگز به سراغ کفش هایی که ظریف هستند و دارای طرح های فانتزی می باشند نروید. این کفش ها پاهای شما را باریک تر از معمول نشان خواهد داد.

برای اینکه ظاهرتان دخترانه دیده شود می توانید از کفش هایی که بدون پاشنه هستند انتخاب کنید تا استایل زیباتری را داشته باشید؛ اما در مورد کفش هایی که پاشنه های بلندی دارد قضیه فرق می کند چرا که این کفش ها به همراه دامن های کوتاه باعث می شوند پاهای شما بلندتر از چیزی که هست نشان داده شود. پس اگر پاهای کوتاهی دارید بهترین راه پوشیدن کفش های پاشنه بلند است.

دامن زنانه

دامن زنانه

توجه به رنگ پوست هنگام انتخاب دامن های کوتاه

خانم هایی که به همراه دامن های کوتاه خود از جوراب استفاده نمی کنند باید این نکته را به خاطر داشته باشند که موهای زائد پاهای خود را کاملا تمیز کرده باشند. دامن های کوتاه برای پوست های برنزه بسیار مناسب هستند و باعث جذابیت استایل فرد استفاده کننده می شوند. خانم هایی که از جوراب شلواری های نازک استفاده می کنند در مورد پاهای خود بهتر است از لوسیون کمک بگیرند تا درخشانی خاصی رابه پوست پاهای آن ها بدهد و باعث جذاب تر دیده شدن اندام آن ها گردد.

توجه به لباس بالاتنه برای هماهنگی با دامن کوتاه

به هنگام پوشیدن دامن های کوتاه بهتر است از تیشرت ها برای داشتن یک ظاهر غیر رسمی استفاده کرده و جذابیت استایل خود را ارتقا دهید. در خصوص مهمانی های رسمی بهتر است از یک کت برای هماهنگ کردن با دامن خود استفاده کنید تا جلوه زنانه ویژه ای به استایل شما بدهد. پوشیدن دامن در داشتن استایل جذاب برای یک خانم بسیار با اهمیت است و می تواند در شرایط و موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *