#


مهم ترین اصول در خرید لباس مجلسی دخترانه

مهم ترین اصول
3 آگوست 2018 بدون نظر 2129 بازدید

مهم ترین اصول در خرید لباس مجلسی دخترانه

مهم ترین اصول در خرید لباس مجلسی دخترانه

نکاتی که از مهم ترین اصول است که باید در خصوص خرید لباس مجلسی دخترانه بدانید: سعی کنید با حساسیتی که بر روی سبک لباس پوشیدن دخترتان در کودکی به خرج می دهید، به او یاد دهید که چگونه یک انتخاب صحیح برای خوشپوشی داشته باشند. کودکان با آموزش هایی که در کودکی در مورد پوشیدن لباس می بینند تاثیر زیادی بر روی سلیقه آن ها در آینده خواهد داشت. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم که نکات مهم را در خصوص خرید لباس مجلسی دخترانه به شما ارائه دهیم.

کمی زرق و برق خوب است

یکی از نکاتی که از  مهم ترین اصول است آن است که باید در زمان انتخاب لباس مجلسی دخترانه به آن توجه کنید، زمان و رسمیت مجلسی است که دخترتان می خواهد در آن حضور داشته باشد. به عنوان مثال دخترتان قرار است همراه با شما به یک مراسم عروسی برود، زمان این مراسم معمولا شب بوده و میزان رسمیت بسیار بالا است.

برای اینکه بتوانید بهترین لباس را برای این موقعیت انتخاب کنید، باید به سراغ لباس هایی که کمی زرق و برق دارند بروید. معمولا لباس های مجلسی دخترانه از پارچه های لطیف و براق مانند ساتن تهیه می شوند و با استفاده از تور، نگین های کوچک و یا اکلیل ترئین می شوند. این تزئینات باعث می شوند که زیبایی دختران را افزایش دهد.

اولویت بندی کنید

در زمان خرید یک ست مجلسی دخترانه باید اولویت اول را به پیراهن بدهید و مهم ترین اصول ها را رعایت کنید ، سپس به سراغ خرید کفش و اکسسوری ها بروید. کسانی که ابتدا کفش و جزئیات دیگر را خریداری می کنند و بعد از آن به دنبال پیراهن می روند باعث می شود که دچار مشکل شوند.

چه رنگ لباسی انتخاب کنم؟

هر رنگ روشنی به تمام بچه های دنیا می آید. ولی این را بدانید که بهتر است برای انتخاب رنگ لباس دخترتان به رنگ پوست او نیز توجه کنید و ببینید که چه رنگی به رنگ پوست دخترتان بیشتر می آید. در صورتی که علاقه دارید در ست کردن لباس سنگ تمام بگذارید پیشنهاد می شود که لباس های خود را به صورت خانوادگی با هم ست کنید.

دوخت لباس بهتر از خرید است؟

مادرانی که علاقه دارند تا در مجالس رسمی لباس های خود و دخترشان را ست کنند باید چند اصول مهم را مد نظر قرار دهند:

چنانچه مدل لباس شما زنانه است و طرح آن برای دخترتان مناسب نیست پیشنهاد می شود تنها رنگ لباس خود را با فرزندتان ست کنید نه مدل آن را.

سعی کنید در انتخاب رنگ لباس بیش از آنکه فرزندتان را شبیه به خودتان کنید، شما شبیه به دخترتان شوید. چنانچه رنگ لباس شما مشکی است، نیازی نیست که رنگ لباس دخترتان نیز مشکی باشد. شما می توانید رنگ لباس خود را رنگی روشن و ساعت انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *