#


معرفی عطرهای رویایی با شیشه های زیبا و جذاب برند مارک جاکوبز

5 مارس 2018 بدون نظر 4173 بازدید

معرفی عطرهای رویایی با شیشه های زیبا و جذاب برند مارک جاکوبز

مارک جاکوبز و عطرهای دل انگیز با شیشه های جذاب آن

با هر فصلی افراد به دنبال عطرهایی با رایحه های دلپذیر خواهند بود که می تواند در جذابیت ظاهری آن ها تاثیر بسزایی داشته باشد. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از عطرهای مارک جاکوبز را که در عین داشتن رایحه دلپذیر می تواند جذابیت استایل را برای شما به ارمغان بیاورد معرفی نمائیم. مارک جابوکز یکی از طراحان دنیای مد می باشد که در سال۱۹۶۳ در شهر نیویرک متولد شد و زمانی که در سن هفت سالگی قرار داشت پدر خود را از دست داد و مادر او نیز به عنوان زنی بیمار بود و از لحاظ روحی قادر به مراقبت از فرزند خود نبود.

او زمانی که یک نوجوان بود به خانه پدربزرگ خود رفته و برای ادامه تحصیلات خود وارد دبیرستان هنر شد. مارک جاکوبز در همان دوران موفق شد حلقه طلای الیس و جایزه سال برترین دانش آموز طراح را برای خود به دست آورد. او پس از اینکه تحصیلات خود را در دانشکده هنر به اتمام رساند در سال۱۹۸۶ میلادی توانست برندی را به نام خود پایه گذاری نماید. مارک جاکوبز در سال۱۹۹۱ توانست جایزه انجمن مد آمریکا را نیز برای خود کسب کند و در سال های۱۹۹۸ و۱۹۹۹ و۲۰۰۳ و همچنین در سال۲۰۰۵ به عنوان بهترین طراحی در زمینه لوازم جانبی معرفی شد.

رشته تحصیلی مارک جاکوبز طراحی و دیزاین بود و پیشه طراحی مد را برای خود برگزید. او سال های بسیاری را به عنوان طراح خانه مد لوییس ویتون سپری کرد و از نخستین طراحان مدی بود که مبحث زیبایی در پوشش خیابانی را کطرح نمود. مارک جاکوبز در زمینه تولید عطر نیز توانسته اقدامات بسیار خوبی را انجام دهد و عطرهایی که رایحه ای خاص داشته و در شیشه هایی رویایی ارائه می شود یکی از مهمترین طراحی های او می باشد که توانسته بیش از هر چیز دیگری مد نظر قرار بگیرد و توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند.

مارک جاکوبز دارای عطرهای فوق العاده می باشد که در آن ها رایحه های گل و میوه با مواد دیگر ترکیب شده و موجب به وجود آمدن عطری دلپذیر گشته است. عطرهای این برند انعکاسی از ادغام ظرافت و زیبایی است که مخصوص حس زنانگی بوده و می توان آن ها را در هر جایی استفاده کرد و وجود یکی از آن ها به همراه هر خانمی می تواند به عنوان یک الزام دربیاید. نخستین عطری که به وسیله مارک جاکوبز تولید شد عطر فوق العاده BANG بود که در سال۲۰۱۰ تولید شده و مجوز ورود این برند به دنیای عطر و ادکلن را صادر نمود. در ادامه برخی از عطرهای این برند را معرفی می کنیم تا در صورت تمایل با آشنایی بیشتری نسبت به خرید آن ها اقدام نمائید.

عطر خالدار مارک جاکوبز

این عطر جذاب به عنوان عطری رویایی معرفی می شود و دارای طرحی زیبا و دلنشین می باشد که به رنگ سرخ است و تناسب کاملی با احساسات لطیف و ظریف خانم ها را دارد. خال هایی بر روی شیشه این عطر طراحی شده که زنده بودن رنگ شیشه را بهتر نشان می دهد و در تمام بطری عطر می توان این خال ها را دید. پیکره این عطر به شکل پروانه ای خالدار می باشد که به محض دیدن خال های رنگارنگ پروانه را در طبیعت یادآوری می نماید. این عطر به قیمت۹۷/۵۹ دلار قیمت گذاری شده است که علاقه مندان مخصوص به خود را داشته و افراد بسیاری در جهان از آن استفاده می نمایند.

عطر رویای گل بابونه رایحه خاص و بی تکرار

در این عطر دل انگیز هشت رایحه با یکدیگر ترکیب شده اند که می توان به رایحه های شاه توت و گلابی و گریپ فروت و دسته ای از گل های یاسمن اشاره کرد که موجب به وجود آمدن رایحه ای دلپذیر شده اند. بر روی بطری این عطر طرحی خاص تکرار شده است که موجب می شود چشم دورتادور بطری را نظاره کند تا تمامی گل های ان را به خوبی تماشا کند. رایحه این عطر کمی گرم بوده ولی در عین حال بسیار دلپذیر و دوست داشتنی می باشد. به مانند عطر بهار نارنج و عنبر سبک می باشد وروغن درخت بلوطی که در آن به کار رفته بهترین گزینه برای خانم های جوان و یا خانم هایی است که در انتخاب عطر کمی مشکل پسند هستند. بطری این عطر از جنس شیشه است که هنر و زیبایی را در کنار یکدیگر به خوبی ترکیب کرده و رایحه ای دلپذیر را به همراه ترکیب گل های آفتابگردان و آبی آسمان در اختیار خانم ها قرار می دهد تا در عین اینکه رایحه ای خوش را متصاعد می کنند از زیبایی شیشه آن نیز لذت خواهند برد.

عطر دل انگیز عسل

در این عطر نیز هشت رایحه نشاط آور و هیجان انگیز با یکدیگر ترکیب شده اند و موجب به وجود آمدن عطری فریبنده و زیبا گشته اند. این عطر به نحوی طراحی شده که دارای درخشش بسیار بوده و حس روشنی و گرما را در کنار تازگی القا خواهد کرد. بر روی بطری این عطر شیارهایی طراحی شده که به رنگ مشکی می باشد و با دیدن آن هر فردی به یاد زنبور خواهد افتاد. در ترکیبات این عطر می توان رایحه شکوفه های پرتقال و عطر گلابی سبز و همچنین عسل را به خوبی تشخیص داد. در خصوص قیمتی که برای این عطر دلکش در نظر گرفته شده است باید بگوئیم مارک جاکوبز قیمت۹۶ دلار را تعیین کرده است که ارزش پرداخت این مبلغ را دارا می باشد.

عطر دلفریب گل آفتابگردان

این عطر دارای رایحه هایی می باشد که به شکلی کاملا ماهرانه با یکدیگر ترکیب شده اند و کاملا برازنده افرادی هستند که از آن استفاده می کنند. بطری این عطر به شکل گل آفتابگردانی است که سر به فلک کشیده و می تواند زیبایی را به صورتی بی نقص نشان دهد. طرح شال گل های آفتابگردان و کلاهی که به رنگ طلایی است موجب شده تا حسی رمانتیک را به فرد القا کند و استفاده بسیار کم از این عطر می تواند تا مدت های طولانی رایحه آن را در فضای اطراف پخش نماید.

عطر صورتی عسل و رایحه ای ماندگار

این عطر در سال۲۰۱۴ تولید شده است و عطری به رنگ صورتی می باشد که می تواند مورد پسند هر فردی قرار بگیرد و به عنوان عطری شیرین معرفی می شود. در ترکیبات این عطر رایحه های گل و میوه در کنار شاه توت و نارگیل و یاس و عسل قرار گرفته و باعث ایجاد عطری دلپذیر و جذاب شده است. مارک جاکوبز در خصوص این عطر رویایی مبلغ۹۹/۹۲ دلار را در نظر گرفته است که برای علاقه مندان به این عطر هزینه چندان زیادی به نظر نمی رسد و طرفداران مخصوص به خود را دارا می باشد و از سوی افراد بسیاری در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *