#


معرفی عطرهای خنک زنانه برای استفاده در روزهای گرم تابستان

13 آوریل 2018 بدون نظر 1819 بازدید

معرفی عطرهای خنک زنانه برای استفاده در روزهای گرم تابستان

تابستان و آشنایی با عطرهای خنک زنانه

مطمئنا در جریان هستید که هر فصلی از سال عطر خاصی را برای خود دارد که موجب می شود احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید. به طور مثال در فصل زمستان بهتر است به سراغ عطرهایی با رایحه گرم بروید اما در روزهای گرم تابستان بهترین کار استفاده از عطری با رایحه خنک می باشد که موجب می شود حس بهتری نسبت به این فصل گرم داشته باشید.

حال تابستان از راه رسیده و گرمای هوا موجب می شود تا بدن شما بوی بدی را از خود منتشر کند و باید برای خلاصی از این بوی بد به دنبال راه حلی مناسب باشید. همانطور که پیش تر نیز عنوان کردیم تابستان بهترین زمان برای استفاده از عطرهایی با رایحه خنک می باشد و موجب می شود احساس بهتری نسبت به گرمای این روزها داشته باشید. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از عطرهای زنانه خنک را که مناسب فصل تابستان است معرفی نمائیم تا بتوانید با استفاده از آن ها بهترین حس را برای خود ایجاد کنید.

Derek Lam 10 Crosby

این عطر خنک تابستانی دارای رایحه هایی می باشد که از اسانس گل ها و مشک سفید تهیه شده است و بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان به شمار می رود. قیمتی که برای این عطر دلپذیر در نظر گرفته شده است۹۵ دلار می باشد که در مقایسه با عطرهایی که در بازار امروزه وجود دارد چندان گران به نظر نمی رسد.

Chloé

در ترکیبات این عطر جذاب می توان به راحتی اسانس گل های صدتومنی و رز و عسل را تشخیص داد که به زیبایی با چوب سدر ترکیب شده اند و رایحه ای دلپذیر و خوشایند را به وجود آورده اند. این عطر با قیمت۱۰۵ دلار خود بهترین عطر برای سپری کردن روزهای گرم تابستان به شمار می رود.

Jo Malone Peony & Blush Suede Cologne

این عطر خنک نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که می توان در فصل تابستان از آن استفاده کرد. در ترکیبات این عطر رایحه گل های صدتومنی و یاسمین و رز و سیب سرخ و چرم به خوبی با یکدیگر ادغام شده و رایحه ای فوق العاده و جذاب را به وجود آورده اند. این عطر دلپذیر به قیمت۱۳۰ دلار عرضه می شود که برای علاقه مندان به این عطر قیمت بالایی محسوب نمی شود.

Chanel

این عطر خنک تابستانی نیز دارای رایحه مرکبات می باشد که در هنگام استفاده موجب می شود تا حس خوبی به شما دست بدهد. این عطر ناب قیمت مناسبی داشته و کمپانی تولید کننده آن تنها قیمت۷۸ دلار را برای عرضه محصول خود در نظر گرفته است.

Atelier Cologne Clémentine California Cologne Absolue

 این عطر دلفریب و خنک دارای اسانس های مختلفی اعم از اسانس ارس و فلفل و سرو و چوب صندل و پرتقال ماندارین می باشد که به خوبی با یکدیگر ترکیب شده اند و عطری جذاب را با رایحه ای خوش فراهم نموده اند. قیمتی که برای این عطر در نظر گرفته شده است۱۳۰ دلار می باشد که می توانید در صورت تمایل به داشتن این عطر این مبلغ را بپردازید در غیر این صورت به سراغ گزینه های دیگر بروید.

Yves Saint Laurent Black Opium

در ترکیبات این عطر به خوبی می توان رایحه قهوه و بهار نارنج و گاردنیا و وانیل را تشخیص داد که به طرز فوق العاده ای با یکدیگر ترکیب شده اند و عطری خاص و دوست داشتنی را ایجاد کرده اند. این عطر با رایحه های جذاب خود بسیار مقرون به صرفه بوده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن تنها۶۸ دلار می باشد.

Tom Ford Private Blend Cafe Rose

عطر Tom Ford Private Blend Cafe Rose دارای رایحه هایی همچون گل رز و چوب صندل است که به زیبایی با صمغ درخت کاج و نعناع هندی ترکیب شده اند و رایحه ای ناب را ایجاد کرده اند. خانم هایی که به دنبال عطری با رایحه ی بینظیر هستند می توانند این عطر را با قیمت۲۲۵ دلار خریداری نمایند و در ظاهر روزمره خود به کار بگیرند.

Commodity Rain

عطری خاص و ناب که برای استفاده در روزهای گرم تابستان گزینه ای مناسب می باشد و دارای رایحه های گل لوتوس و شاه پسند و یاسمین است عطر Commodity Rain می باشد که علاقه مندان به این عطر می توانند مبلغ۱۰۵ دلار را بابت خرید آن بپردازند.

عطر جذاب Kiehls

در ترکیبات این عطر خاص می توان رایحه هایی همچون ترکیب اسانس های گل ها و مرکبات و نعناع هندی و مشک سفید را به خوبی دریافت و آن را حس کرد. این عطر یکی از ارزان ترین عطرهایی می باشد که در بازار وجود دارد و تنها با قیمت۴۲.۵۰ دلار عرضه می گردد که به نسبت عطرهای دیگر قیمت مناسبی را دارا می باشد.

Escada Agua del Sol

عطر دیگری که برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب می باشد عطر Escada Agua del Sol است که دارای اسانس هایی همچون مرکبات و پرتقال ماندارین و چوب صندل و همچنین زردآلو است که رایحه ای خنک و دوست داشتنی را ایجاد کرده اند. قیمتی که برای این عطر دلفریب در نظر گرفته شده است تنها۶۲ دلار می باشد که می توان گفت جزو یکی از عطرهای ارزان قیمت می باشد و بسیار مقرون به صرفه است.

Hermes ’۲۴ Faubourg

در ترکیبات این عطر دل انگیز اسانس هایی همچون ترکیبی از گل های سفید به همراه وانیل به کار رفته که به خوبی با چوب و عنبر ترکیب شده و رایحه ای دلپذیر را ایجاد کرده اند. قیمتی که این عطر خنک دارد۱۳۹ دلار می باشد که علاقه مندان آن می توانند با پرداخت این مبلغ آن را داشته باشند.

Maison Margiela Replica Fantasies Dancing On The Moon

این عطر جذاب دارای ترکیباتی است که در روزهای گرم تابستان حس بسیار خوبی را برای شما ایجاد خواهد کرد و می توان وجود اسانس هایی همچون گل آفتابگردان و پلومریا و مشک و یاسمین و زنبق را به خوبی تشخیص داد. قیمتی که برای این عطر در نظر گرفته شده است۱۸۰ دلار می باشد.

عطر Flowerbomb by Viktor & Rolf

در ترکیبات این عطر می توان به خوبی وجود اسانس هایی همچون گل یاسمین و رز و ارکید و نعناع هندی را تشخیص داد. این عطر دل انگیز به قیمت۸۵ دلار عرضه می شود که برای دوست داران آن قیمت زیادی نبوده و موجب القای حس خنکی و خوبی در فصل تابستان می شود.

Chanel No 19

عطر دیگری که از سوی کمپانی شنل معرفی شده و برای استفاده در روزهای گرم تابستان بسیار خوب و خنک می باشد عطر Chanel No 19 می باشد دارای اسانس هایی همچون رز و یاسمین و چوب صندل و زنبق و درخت کانانگا می باشد و قیمت آن تنها۱۰۰ دلار می باشد.

Pinrose Lil’ Dipper

این عطر نیز همچون نمونه های قبلی برای استفاده روزانه در تابستان بسیار مناسب می باشد و دارای اسانس هایی همچون گل صد تومنی و پرتقال ماندارین و چوب صندل است که به خوبی با یکدیگر ادغام شده اند و رایحه ای دلپذیر را ایجاد کرده اند. قیمتی که برای این عطر جذاب در نظر گرفته شده است۶۵ دلار می باشد که در برابر بسیاری از عطرهای گران قیمت موجود در بازار مبلغ ناچیزی به شمار می رود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *