#


مراسم خواستگاری و لباس مناسب برای این روز باشکوه

21 فوریه 2018 بدون نظر 6301 بازدید

مراسم خواستگاری و لباس مناسب برای این روز باشکوه

لباس مناسب برای مراسم خواستگاری و ایجاد استایلی جذاب

مراسم خواستگاری به عنوان یکی از مراسم هایی شناخته می شود که برای تمام افراد دارای اهمیت می باشد و به عنوان یکی از روزهای سرنوشت ساز در زندگی هر فردی به شمار می رود. برخی از خانم های جوان همیشه در این روز مهم برای انتخاب لباس کمی با مشکل روبه رو هستند و نمی دانند چه لباسی می تواند انتخاب خوبی برای این روز باشد. در این مطلب قصد داریم برخی از لباس هایی را که برای این روز سرنوشت ساز مناسب است را معرفی نمائیم تا با استفاده از آن ها بتوانید استایلی جذاب و در عین حال کاربردی داشته باشید.

یکی از لباس هایی که برای پوشیدن در روز خواستگاری بسیار مناسب به نظر می رسد بلوز و دامن می باشد البته به خاطر داشته باشید که این لباس ها می تواند در مراسمی که از پیش با داماد و خانواده او آشنایی دارید گزینه ای ایده آل به نظر برسد. با توجه به میزان صمیمیتی که بین خانواده شما و خانواده داماد وجود دارد می توانید لباس های مختلفی را برای پوشیدن انتخاب کنید. می توانیم در این مورد پیشنهاد کنیم تا از ترکیب سفید و طوسی و مشکی استفاده نمائید که موجب می شود به عنوان یک عروس زیبا و با سلیقه دیده شوید. برخی از دختر خانم ها تمایل ندارند بیش از اندازه لاغر دیده شوند که به آن ها توصیه می کنیم از شومیزهایی به رنگ سفید استفاده کنند که در کنار دامنی که در قسمت بالای آن چند پلیسه دارد می توانند سایز خود را کمی بزرگ تر نشان داده و اندام متناسبی از خود به نمایش بگذارند.

استفاده از لباس به سبکی کاملا هنرمندانه

دختر خانم هایی که دارای روحیه هنری هستند می توانند از ست های هنرمندانه برای استایل خود استفاده نمایند. دختر خانم هایی که دارای روحیه شاد و پر انرژی هستند و خانواده داماد را نیز از قبل به خوبی می شناسند می توانند از ست های هنرمندانه در استایل خود استفاده نمایند. چرا که این قبیل ست ها می تواند بسیار شاد به نظر برسد و گزینه ای بسیار مناسب برای یکی از بهترین روزهای شما باشد. بنابراین بهتر است در نوع پوشش خود کمی دقت داشته باشید و ست مناسبی را انتخاب کنید.

لباس مناسب برای افراد بالای۳۵ سال

بدون تعارف باید بگویم افراد بسیاری هستند که هم اکنون در دهه سوم زندگی خود ازدواج می کنند. برای این دسته از افراد توصیه می کنیم که به جای لباس های دیگر ست های نیمه رسمی را انتخاب کنند تا بتوانند زیبایی استایل خود را به خوبی نشان دهند. ست های نیمه رسمی علاوه بر زیبایی خاص خود با شرایط نیز می تواند تناسب خوبی داشته باشد و ظاهری مناسب را برای شما به وجود بیاورد.

استفاده از ست های ساده اما شیک

سادگی تحت هر شرایطی زیبا به نظر می رسد و می تواند زیبایی استایل فرد را به طور کامل نشان دهد اما بهتر است در روز خواستگاری از ی یا چند المان پر از زرق و برق استفاده کرده و خود را از سادگی بیش از حد خارج کنید. می توانید از شومیزهایی که ددر قسمت جلوی آن ها چین وجود دارد استفاده نمائید. به خاطر داشته باشید در صورتی که قصد آرایش خود را دارید تا جایی که ممکن است به سراغ رنگ هایی بروید که کمی ملایم به نظر می رسند. سعی کنید دور رنگ های جیغ را خط بکشید چرا که می تواند ظاهر نامرتبی را از شما نشان داده و جلوه خوبی نداشته باشد.

بازی با خطوط

لباس هایی که دارای طرح راه راه است همیشه در دنیای مد وجود داشته و می توانید از ستی که این طرح را دارد استفاده نمائید و در روز خواستگاری خود را زیباتر و جذاب تر از همیشه نشان دهید. در خصوص لباسی که با این طرح انتخاب می کنید توجه کافی داشته باشید چرا که راه راه های عمودی موجب لاغر دیده شدن شما می شود ودر مقابل راه راه های افقی موجب می شود تا کمی درشت از سایز واقعی خود دیده شوید.

استفاده از لباس های مشکی برای نشان دادن لاغری

آن دسته از دختر خانم هایی که دارای کمی اضافه وزن هستند و تمایل دارند کمی لاغر تر دیده شوند بهتر است از لباس هایی که دارای رنگ تیره است استفاده نمایند. البته ما ترجیح می دهیم در روزهایی که دارای اهمیت بسیاری است از رنگ های روشن استفاده کنید اما گاهی شرایط به گونه ای ایجاب می کند که مجبور به استفاده از رنگ های تیره هستید.

استفاده از لباس رسمی برای بله برون

یکی از اصولی که برای مراسم های رسمی به کار می رود پوشیدن لباس های رسمی می باشد. اگر کت و دامنی دارید که بسیار رسمی به نظر می رسد بهتر است آن را برای زمانی که همه چیز به طور قطعی مشخص شده است قرار دهید. اگر این مدل از لباس ها دارای رنگ روشنی باشد می توان از ان به عنوان گزینه ای عالی و ایده آل برای مراسم بله برون استفاده کرده و استایلی زیبا و جذاب را از خود به نمایش گذاشت.

توجه به دوخت و برش لباس خواستگاری

توجه به دوختی که برای لباس به کار رفته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند در زیبایی ظاهر شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. اگر برش و دوختی که در لباس به کار رفته درست باشد موجب می شود تا لباس حالت شق و رق داشته باشد و رسمی بودن آن به خوبی دیده خواهد شد. کت و دامن هایی که برش خوبی دارند می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای پوشیدن در مراسم خواستگاری شناخته شود و ظاهری زیبا و مناسب را از شما به نمایش بگذارد.

استفاده از لباس مشکی برای زیبایی همیشگی

کت و شلواری که به رنگ مشکی است همیشه زیبایی خاص خود را دارد و می تواند استایل زیبایی را از شما نیز به نمایش بگذارد. بهتر است همیشه یک دست کت و شلوار به رنگ مشکی در کمد خود داشته باشید و تاپی که دارای طرح ساده ای است را در کنار آن قرار دهید. این ترکیب می تواند به عنوان یک ترکیب رسمی در هر شرایطی حتی بعد از ازدواج قابل استفاده باشد بنابراین داشتن این ست می تواند آسودگی خیال را برای شما به همراه داشته باشد. برای اینکه بتوانید هر بار از این لباس استفاده کرده و متنوع تر دیده شوید بهترین کار استفاده از زیور آلات مختلف است که ترکیب بسیار زیبایی را به وجود خواهد آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *