#


لباس های مناسب فصل پاییز

لباس
25 سپتامبر 2017 بدون نظر 1451 بازدید

لباس های مناسب فصل پاییز

چه لباس هایی مناسب فصل پائیز هستند؟

با شروع فصل پائیز همه در تکاپوی خرید لباسی هستند که مناسب گذران این فصل سرد باشد. حتما شما هم قصد دارید برای این فصل لباس هایی را بخرید ولی هنوز نمی دانید که چه لباس هایی مناسب این فصل است ویا چه لباس هایی مدروز خواهند بود. ما لیستی از لباس هایی که برای فصل پائیز مناسب هستند را در اختیار شما قرار داده ایم تا بر اساس آن بتوانید بهترین انتخاب ها را برای سپری کردن پائیز داشته باشید.

۱ـ مانتوی مخمل

مخمل از جمله پارچه هایی است که در فصول سرد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت یکی از طرح های مد در پاییز است. بهتر است پیش از آنکه برای خرید لباس مخمل اقدام کنید بدانید چه لباس مخملی مناسب تر است و با این آگاهی می توانید بهترین استایل را داشته باشید. می توانید از یک کت مخمل کمک گرفته و آن را از روی مانتوی خود بپوشید.
پوشیدن مانتومخمل نیز می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد پس یکی از این دو مدل را حتما در زمره لباس های پائیزه خود قرار دهید.

استفاده از کیف های بند دار

اغلب خانم ها به استفاده از کیف های بند دار علاقه نشان می دهند وبسیاری از طراحان مد و فشن توصیه می کنند از مدل های جدیدی که در بازار وجود دارد برای خوش تیپ تر شدن کمک بگیرید. برخی از طراحان پیشنهاد می کنند هنگام انتخاب کیف های بند دار به سراغ کیف هایی بروید که دارای بندهای کلفت وپهن هستند و میان رنگ بند با رنگ کیف تضاد وجود دارد.این کیف ها برای داشتن ظاهری شیک و مدرن بسیار موثر می باشند.

کیف

کیف

شلوار های رنگی

بسیاری از طراحان استفاده از شلوارهای رنگی را توصیه می کنند و پیشنهاددارند از شلوارهایی استفاده کنید که از لحاظ رنگی با دیگر لباس های شما در تضاد باشند. این ایده های جدید می تواند در داشتن تیپی مناسب پائیز بسیار کمک کننده باشد و ظاهر شما را متفاوت تر از قبل نشان دهد.

پوشیدن کاپشن های ارتشی

در فصل پائیز از کاپشن هایی که به رنگ سبز بوده و به شکل لباس های ارتشی طراحی شده اند می تواند مورد استفاده شما قرار بگیرد.
کت هایی که در قسمت کمر باریک مسی شود به همراه شلوار و پوتینی که که دارای طرح ارتشی هستند برای پوشیدن در فصل پائیز بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود.  اگر جزو افرادی هستید که به این طرح ها علاقه مند هستند پس بهتر است تعلل نکرده و یکی از مدل های متنوع این طرح را برای خود تهیه نمائید.

لباس ارتشی

لباس ارتشی

استفاده از شلوارهای چرم

نیازی نیست به دنبال شلوار های چرمی باشد که جذب تن شما هستند به جای آن می توانید به سراغ مدل هایی بروید که با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید. پوشیدن یک شلوار چرم برای داشتن یک استایل مدرن فوق العاده به نظر می رسد بنابراین هر فردی باید یکی از مدل های متنوع این شلوار را برای خود داشته باشد.

کیف های پائیزه

کیف های سطلی

در فصل پائیز به همراه داشتن کیف های بزرگ کمی کار را با دشواری مواجه می کند به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از کیف های بزرگ به سراغ کیف هایی بروید که کوچک تر بوده و روی دوش قرار می گیرند.
کیف های سطلی از جمله کیف هایی است که برای به کار گیری در فصل پائیز بسیار مناسب می باشندو در عین حال که کوک هستند ولی جادار بوده و اغلب از چرم تهیه می شوند.

کیفی که طبق مد روز می باشد

کیف هایی که مد روز هستند به جای کاربردشان فقط به صرف زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند.
از آنجایی که این کی ف ها بیشتر به درد مجالس و میهمانی ها می خورند شما میتوانید با یک استایل رسمی نیز آنها را ست کنید.

کیف های مسافرتی

اگر به فروشگاه های کیف فروشی مراجعه کنید و در خواست کیف مسافرتی یا سفری کنید می بینید که فروشنده یک کوله پشتی را به شما عرضه می کند. شما به راحتی می توانید در بسیاری از مسافرت های خود و یا حتی در گردش هایی که آخر هفته ها انجام میدهید از این کیف ها استفاده کرده و آن را بر پشت خود بیندازید. راحتی استفاده از این کیف ها باعث می شود شما در طول سفر خود هیچگونه مشکلی نداشته باشید.

لباس چرم

لباس چرم

کیف های بزرگ

برخی از کیف ها هستند که هم می توان با دست آن ها را حمل کرد و هم اینکه بر روی دوش قرار داد. این کیف ها بسیار بزرگ بوده و جادار نیز می باشند وشما می توانید با خیال راحت وسایل خود را درون آن جای دهید. کیف های بزرگدارای تنوع بسیاری بوده و شما می توانید با در نظر گرفتن تیپ و علاقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید اما به یاد داشته باشید هر خانمی باید یکی از این کیف ها را برای خود داشته باشد.

کیف کوچک

آن هنگام که قصد دارید برای بیرون رفتن از خانه فقط کیف پول و تلفن همراه خود را بردارید بهتر است برای این کار به سراغ کیف های کوچک که بر روی دوش قرار می گیرند بروید. می توانید از مدل های ساده و تک رنگ این کیف ها یکی را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید اما سعی کنید به سراغ رنگ های خنثی بروید چرا که در ست کردن این رنگ کیف با تمام لباس های خود موفق تر خواهید بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *